Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за І квартал 2020 року

Протягом 1 кварталу 2020 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 7,2 тис. усних та письмових звернень громадян, що 54,4% менш ніж у порівнянні з минулим роком (15,7 тис.), із них:

 

  • до Головного управління – 2,7 тис. звернень (38% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 4,5 тис. звернень (62% від загальної кількості звернень).

   

До Головного управління кількість звернень зменшилась на 62 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 7,1 тис. до 2,7 тис. ), а до підвідомчих управлінь області на 48 % (з 8,6 тис. до 4,5 тис.).

 

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: незгода з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.12.2019 відповідно до постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 №543 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова №543) та пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

 

За звітний період на особистий прийом до керівництва області звернулося 1,4 тис. осіб, що на 54,5% менше порівнянні з минулим роком (3,0 тис.), а на виїзних прийомах за місцем мешкання чи роботи громадян до керівництва Фонду звернулося 0,8 тис. громадян, що на 52,2% менше в порівнянні з минулим роком (1,8 тис.). Письмово звернулося 3,4 тис. осіб, що на 41,7% менше в порівнянні з минулим роком (5,8 тис.).       

 

У своїх зверненнях до органів Фонду області, в тому числі й на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання щодо роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 1,3 тис. звернень (18,6%),   правильності  призначення  та перерахунку пенсій – 1,0 тис. звернень (14,6 % загальної кількості звернень), можливості підвищення пенсій – 0,7 тис. (10,2%), отримання пенсій за фактичним місцем проживання – 0,3 (4,8% від загальної кількості).

 

Протягом звітного періоду керівниками управлінь Фонду Донецької області проведені виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких прийнято та надано роз’яснень з питань пенсійного забезпечення 0,8 тис. особам, що складає 11,0 % від загальної кількості звернень громадян.

       

 

Фахівцями Головного управління забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного періоду розглянуто 1,2 тис. таких звернень, що на 72,6% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (4,5 тис.), всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.       

 

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.04.2020 року 266,5 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

 

Засобами електронного сервісу веб-порталу Пенсійного фонду України за 1 квартал 2020 року одержано та розглянуто  2,0 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

 

Для скорочення часу обслуговування громадян в управліннях області проводиться прийом за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Означеним сервісом скористалося 2,1 тис. осіб.

 

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 9,5 тис. громадян, що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати. 

background Layer 1