Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за І півріччя 2020 року

Протягом 6 місяців 2020 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 17,4 тис. усних та письмових звернень громадян, що 42% менш ніж у порівнянні з минулим роком (29,7 тис.), із них:

 

  • до Головного управління – 5,7 тис. звернень (33% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 11,7 тис. звернень (67% від загальної кількості звернень).
  •  

До Головного управління кількість звернень зменшилась на 51 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 11,6 тис. до 5,7 тис. ), а до підвідомчих управлінь області на 36 % (з 18,1 тис. до 11,7 тис.).

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій – 4,0 тис. звернень (23,0 % загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 2,4 тис. звернень (14%), індексація пенсій – 1,0 тис. (6,0%).  Окрім того питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися:

 

  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.04.2020 відповідно до п.4 ст. 42 Закону України №1058 від 09.07.2003 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»  (далі – Закон №1058),
  • незгоди з розміром підвищення пенсії з05.2020 відповідно до частини другої статті 42 Закону № 1058 шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 11%,
  • роз’яснення порядку виплати одноразової грошової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2 у сумі 1000 грн. одержувачам пенсії розмір яких станом на 01.04.2020 року не перевищує 5000 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 року № 251 «Деякі питання підвищення пенсійних виплат і надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році») ,
  • незгоди з розміром проценту грошового забезпечення пенсіонерів МВС після проведеного перерахунку розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.
  •  

За звітний період на особистих та виїзних прийомах до керівництва управлінь області звернулося 2,2 тис. осіб, що на 74,0 % менше в порівнянні з минулим роком (8,3 тис.). 

 

Органами Пенсійного фонду України Донецької області забезпечена безперервна робота «Гарячих телефонних ліній». В період роботи в умовах карантину, введеного Законом України від 17.03.2020 №530 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню короно вірусної хвороби (COVID)» управліннями Фонду області введено в дію додатково 10 контактних номерів телефонів «Гарячих ліній». В результаті, в області постійно діють 49 телефонів «Гарячих ліній» на які за консультацією з питань виплати та призначення пенсії звернулося   36,9 тис. осіб, що на 63,0 % більше ніж за  звітний період минулого року (22,7 тис.) в т.ч. до Головного управління 2,1  тис осіб.

 

В ході проведення аналізу дзвінків на “Гарячу телефонну лінію” встановлено, що основними питаннями громадян є:

      –  правильність обчислення пенсії,

      – право на перерахунок пенсії за час, відпрацьований після призначення (останнього  перерахунку) пенсії,

      – порядок виплати  недоотриманої пенсії та допомоги на поховання в умовах дії карантину,

      – виплата пенсії за новим місцем фактичного проживання в т.ч. за рішенням суду,

      – роз’яснення порядку проведення індексації пенсій з 01.05.2020 року.

 

Номери телефонів  «Гарячих телефонних ліній» Головного управління та підвідомчих управлінь опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління на вебпорталі Пенсійного фонду України.  

 

В області протягом звітного періоду управліннями Фонду забезпечено надання електронних послуг через Вебпортал Пенсійного фонду України. З використанням означеного електронного ресурсу розглянуто та опрацьовано 5,2 тис. звернень та запитів громадян, що на 24,0% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (4,2 тис.).

 

На виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи “Урядовий контактний центр”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року № 898 управліннями Фонду області забезпечено розгляд 2, 9 тис. звернень, що на 57,0% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (6,8 тис.). 

 

Робота із зверненнями громадян органами Фонду області проводиться у відповідності до вимог діючого законодавства, яким забезпечуються законні права та інтереси громадян.

background Layer 1