Пропустити навігацію

Результати моніторингу порушених питань у зверненнях, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Донецькій області за 9 місяців 2020 року

Звіт по роботі із зверненнями громадян

за 9 місяців 2020 року

Протягом 9 місяців 2020 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 24,1 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 39,0 % менш ніж у порівнянні з минулим роком (39,5 тис.), із них:

  • до Головного управління – 8,4 тис. звернень (35 % від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 15,7 тис. звернень (65 % від загальної кількості звернень).

 

До Головного управління кількість звернень зменшилась на 55 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 15,4 тис. до 8,4 тис. ), а до підвідомчих управлінь області на 35 % (з 24,1 тис. до 15,7 тис.).

 

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій – 6,6 тис. звернень (27,0 % загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 4,0 тис. звернень (17,0 %), витребування довідок та інших матеріалів – 1,9 тис. звернень (8,0 %) індексація пенсій – 1,0 тис. (4,0 %). Окрім того питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися:

  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.04.2020 відповідно до п.4 ст. 42 Закону України №1058 від 09.07.2003 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»  (далі – Закон №1058),
  • незгоди з розміром підвищення пенсії з 01.05.2020 відповідно до частини другої статті 42 Закону № 1058 шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 11%,
  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.07.2020 відповідно до ст. 42 Закону №1058 у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму,
  • роз’яснення порядку виплати одноразової грошової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2 у сумі 1000 грн. одержувачам пенсії розмір яких станом на 01.04.2020 року не перевищує 5000 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 року № 251 «Деякі питання підвищення пенсійних виплат і надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році») ,
  • незгоди з розміром проценту грошового забезпечення пенсіонерів МВС після проведеного перерахунку розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

 

За звітний період на особистих та виїзних прийомах до керівництва управлінь області звернулося 2,4 тис. осіб, що на 78,0 % менше в порівнянні з минулим роком (10,8 тис.). 

Органами Пенсійного фонду України Донецької області забезпечена безперервна робота «Гарячих телефонних ліній». В період роботи в умовах карантину, введеного Законом України від 17.03.2020 №530 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню короно вірусної хвороби (COVID)» управліннями Фонду області введено в дію додатково 10 контактних номерів телефонів «Гарячих ліній». В результаті, в області постійно діють 49 телефонів «Гарячих ліній» на які за консультацією з питань виплати та призначення пенсії звернулося   57,5 тис. осіб, що на 82,0 % більше ніж за  звітний період минулого року (31,6 тис.) в т.ч. до Головного управління 3,1  тис. осіб.

       

В ході проведення аналізу дзвінків на “Гарячу телефонну лінію” встановлено, що основними питаннями громадян є:

  • правильність обчислення пенсії,
  • право на перерахунок пенсії за час, відпрацьований після призначення (останнього перерахунку) пенсії,
  • порядок виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання в умовах дії карантину,
  • виплата пенсії за новим місцем фактичного проживання в т.ч. за рішенням суду,
  • роз’яснення порядку проведення індексації пенсій з 01.05.2020 року;
  • роз’яснення порядку проведення перерахунку пенсії з 01.07.2020 відповідно до ст.42 Закону №1058 у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму.

      

Номери телефонів  «Гарячих телефонних ліній» Головного управління та підвідомчих управлінь опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління на веб-порталі Пенсійного фонду України.

В області протягом звітного періоду управліннями Фонду забезпечено надання електронних послуг через Веб-портал Пенсійного фонду України. З використанням означеного електронного ресурсу розглянуто та опрацьовано 7,9 тис. звернень та запитів громадян, що на 38,0% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (5,7 тис.).

 

        На виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи “Урядовий контактний центр”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року № 898 управліннями Фонду області забезпечено розгляд 4,2 тис. звернень, що на 53,0% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (9,0 тис.). 

 

        Робота із зверненнями громадян органами Фонду області проводиться у відповідності до вимог діючого законодавства, яким забезпечуються законні права та інтереси громадян.

 

Завантажити (XLS, Невідомий)

background Layer 1