Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за 12 місяців 2020 року

Протягом 12 місяців 2020 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 31,5 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 36,0 % менш ніж у порівнянні з минулим роком (49,3 тис.), із них:

  • до Головного управління – 11,0 тис. звернень (35 % від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь – 20,5 тис. звернень (65 % від загальної кількості звернень).

   

До Головного управління кількість звернень зменшилась на 41 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 18,5 тис. до 11,0 тис. ), а до підвідомчих управлінь області на 33 % (з 30,9 тис. до 20,5 тис.).

 

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій – 9,0 тис. звернень (29,0 % загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 5,2 тис. звернень (17,0 %), отримання пенсій за фактичним місцем проживання та виплата заборгованості за минулий період – 3,5 тис. звернень (11%), витребування довідок та інших матеріалів – 2,6 тис. звернень (8,0 %).

Окрім того питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися:

  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.04.2020 відповідно до п.4 ст. 42 Закону України №1058 від 09.07.2003 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»  (далі – Закон №1058);
  • незгоди з розміром підвищення пенсії з 01.05.2020 відповідно до частини другої статті 42 Закону № 1058 шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 11%;
  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.07.2020, 01.12.2020 відповідно до ст. 42 Закону №1058 у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму;
  • роз’яснення порядку виплати одноразової грошової допомоги у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2 у сумі 1000 грн. одержувачам пенсії розмір яких станом на 01.04.2020 року не перевищує 5000 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 року № 251 «Деякі питання підвищення пенсійних виплат і надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році»);
  • незгоди з розміром проценту грошового забезпечення пенсіонерів МВС після проведеного перерахунку розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

 

За звітний період на особистих та виїзних прийомах до керівництва управлінь області звернулося 2,5 тис. осіб, що на 82,0 % менше в порівнянні з минулим роком (13,9 тис.). 

Органами Пенсійного фонду України Донецької області забезпечена безперервна робота «Гарячих телефонних ліній». В області постійно діють 49 телефонів «Гарячих ліній» на які за консультацією з питань виплати та призначення пенсії звернулося   80,5 тис. осіб, що на 99,0 % більше ніж за  звітний період минулого року (40,4 тис.) в т.ч. до Головного управління 4,3  тис. осіб.

       

В ході проведення аналізу дзвінків на “Гарячу телефонну лінію” встановлено, що основними питаннями громадян є:

  • правильність обчислення пенсії,
  • право на перерахунок пенсії за час, відпрацьований після призначення (останнього перерахунку) пенсії,
  • порядок виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання в умовах дії карантину,
  • виплата пенсії за новим місцем фактичного проживання в т.ч. за рішенням суду,
  • роз’яснення порядку проведення індексації пенсій з 01.05.2020 року;
  • роз’яснення порядку проведення перерахунку пенсії з 01.07.2020, з 01.12.2020 відповідно до ст.42 Закону №1058 у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму.

      

Номери телефонів  «Гарячих телефонних ліній» Головного управління та підвідомчих управлінь опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління на веб-порталі Пенсійного фонду України.

 

В області протягом звітного періоду управліннями Фонду забезпечено надання електронних послуг через Веб-портал Пенсійного фонду України. З використанням означеного електронного ресурсу розглянуто та опрацьовано 10,7 тис. звернень та запитів громадян, що на 35,0% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (7,9 тис.).

 

        На виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи “Урядовий контактний центр”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року № 898 управліннями Фонду області забезпечено розгляд 5,2 тис. звернень, що на 50,0% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (10,5 тис.). 

 

        Робота із зверненнями громадян органами Фонду області проводиться у відповідності до вимог діючого законодавства, яким забезпечуються законні права та інтереси громадян.

 

Завантажити (XLS, Невідомий)

background Layer 1