Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за I квартал 2021 року

Протягом 1 кварталу 2021 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 9,0 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 13,0 % більш менш ніж у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (8,0 тис.), із них:

  • до Головного управління – 3,6 тис. звернень (40,0 % від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь –5,4 тис. звернень (60,0 % від загальної кількості звернень).

До Головного управління кількість звернень збільшилась на 33,0 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 2,7 тис. до 3,6 тис. ), а до підвідомчих управлінь області на 2,0 % (з 5,3 тис. до 5,4 тис.).

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій – 1,8 тис. звернень (20,0 % загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства –     1,6 тис. звернень (18,0 %), підвищення розміру пенсії – 1,0 тис. звернень   (11,0 %), витребування довідок та інших матеріалів – 0,7 тис. звернень (7,8 %), індексації пенсії – 0,7 тис. звернень (7,8 %), визначення права на призначення пенсії – 0,5 тис. звернень (5,6%).

Окрім того питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися:

  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.01.2021 відповідно до ст. 28 Закону України №1058 від 09.07.2003 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»  у зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати;
  • незгоди з розміром підвищення пенсії з 01.03.2021 відповідно до частини другої статті 42 Закону № 1058 шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 11%;
  • щодо права на перерахунок пенсії з 01.04.2021 відповідно до ч.4 ст. 42 Закону №1058;
  • щодо порядку виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання;
  • щодо правомірності припинення виплати пенсії;
  • незгоди з розміром проценту грошового забезпечення пенсіонерів МВС після проведеного перерахунку розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

За звітний період на особистих та виїзних прийомах до керівництва управлінь області звернулося 0,2 тис. осіб, що на 89,0 % менше в порівнянні з минулим роком (1,9 тис.).

Органами Пенсійного фонду України Донецької області забезпечена безперервна робота «Гарячих телефонних ліній». В області постійно діють 49 телефонів «Гарячих ліній» на які за консультацією з питань виплати та призначення пенсії звернулося   33,1 тис. осіб, що більше майже в 3,5 рази ніж за аналогічний період минулого року (9,6 тис.), в т.ч. до Головного управління 2,0  тис. осіб.

В ході проведення аналізу дзвінків на «Гарячу телефонну лінію» встановлено, що основними питаннями громадян є:

  • правильність обчислення пенсії;
  • право на перерахунок пенсії за час, відпрацьований після призначення (останнього перерахунку) пенсії;
  • порядок виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання в умовах дії карантину;
  • виплата пенсії за новим місцем фактичного проживання в т.ч. за рішенням суду;
  • роз’яснення порядку проведення індексації пенсій з 01.03.2021 року;
  • роз’яснення порядку проведення перерахунку пенсії з 01.01.2021 відповідно до ст.28 Закону №1058 у зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати.

Номери телефонів  «Гарячих телефонних ліній» Головного управління та підвідомчих управлінь опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління на Вебпорталі Пенсійного фонду України.

В області протягом звітного періоду управліннями Фонду забезпечено надання електронних послуг через Вебпортал Пенсійного фонду України. З використанням означеного електронного ресурсу розглянуто та опрацьовано 3,5 тис. звернень та запитів громадян, що майже у 2 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (1,8 тис.).

На виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року № 898 управліннями Фонду області забезпечено розгляд 2,1 тис. звернень, що в 2 рази більше ніж за аналогічний період минулого року (1,0 тис.).

Робота із зверненнями громадян органами Фонду області проводиться у відповідності до вимог діючого законодавства, яким забезпечуються законні права та інтереси громадян.

Завантажити (XLS, Невідомий)

background Layer 1