Пропустити навігацію

Управління з ретроконверсії

Основними завданнями управління є:

забезпечення реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, виконання вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення під час створення електронної пенсійної справи.

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) Проводить попередню перевірку паперової пенсійної справи та її підготовку до сканування.

2) Перевіряє наявність пенсійної справи в підсистемі ІКІС ПФУ «Призначення та перерахунку пенсій.

3) Забезпечує переформатування паперових пенсійних справ, які зберігаються в архівах Фонду області, в електронні.

4) Обробляє скановані зображення та формує кадри в АРМ «РетроКонверсія».

5) Проводить сканування всіх документів, які знаходяться як в діючій так і в архівній частині пенсійної справи.

6) Проводить обрізку відсканованих файлів та забезпечує їх чітке відображення.

7) Аналізує якість сформованих кадрів та за необхідності повертає на досканування (або повторне сканування).

8) Вносить дані всіх документів на паперових носіях, що містяться в пенсійній справі, до вже відсканованих екземплярів в електронному вигляді;

9) Забезпечує створення електронної пенсійної справи.

10) При проведенні ретроконверсії аналізує практичну реалізацію програмного продукту на всіх етапах проведення зазначеного процесу.

11). За результатами аналізу програмно – технічного комплексу щодо проведення ретроконверсії, готує пропозиції до Пенсійного фонду України.

12) Забезпечує збереження та цілісність паперових пенсійних справ під час здійснення ретроконверсії.

13) Забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.

14) Узагальнює, аналізує та готує керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції управління, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи.

15) Здійснює інші функції визначені законами України, з питань, віднесених до компетенції управління.

16) Веде встановлену звітно-облікову документацію.

17) В межах своєї компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів з працівниками управління. Організовує проведення навчання спеціалістів управління з метою підвищення рівня їхньої кваліфікації.

18) Забезпечує ведення діловодства в межах управління.

19) В межах своєї компетенції взаємодіє з керівниками інших структурних підрозділів Головного управління, з Пенсійним фондом України, з місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого і регіонального самоврядування.

background Layer 1