Пропустити навігацію

Управління з питань виплат

Основними завданнями управління є:

забезпечення правильної і своєчасної виплати пенсій, у тому числі особам, звільненим з військової служби, та членам їх сімей, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат відповідно до законодавства, здійснення страхових виплат та надання соціальних послуг відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – страхові виплати), виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (далі – пільги), організація роботи управління, яка пов’язана з проведенням означених виплат.

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) Забезпечує автоматизоване опрацювання електронних справ на підставі прийнятих рішень щодо призначення, перерахунку, поновлення, переведення з одного виду пенсії на інший, а також призначення, перерахунку, поновлення страхових виплат, житлових субсидій та пільг для здійснення подальшої виплати за місцем проживання (реєстрації)/фактичного місця проживання в терміни передбачені законодавством.

2) Забезпечує автоматизоване опрацювання заяв та документів, що стосуються виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій та пільг, допомоги на поховання та інших виплат відповідно до законодавства в терміни передбачені законодавством.

3) Забезпечує контроль повноти та правильності внесеної до електронних справ інформації щодо невиплати пенсійних коштів, страхових виплат, житлових субсидій, пільг та інших виплат відповідно до законодавства, отриманої від організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів.

4) Здійснює припинення виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій, пільг, та інших виплат відповідно до норм чинного законодавства.

5) Здійснює утримання з пенсії на користь юридичних/фізичних осіб на підставі постанов державних/приватних виконавців, а також заяв пенсіонерів щодо проведення періодичних утримань з пенсій та страхових виплат відповідно до вимог чинного законодавства.

6) Здійснює облік та зберігає виконавчі документи, на підставі яких проводяться утримання відповідно до Закону України від 02.06.2016 №1404-VIII «Про виконавче провадження», у встановленому законодавством порядку.

7) Забезпечує підготовку переліків особових рахунків для проведення нарахування окремих категорій відомостей для виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій та пільг, допомоги на поховання, інших виплат відповідно до законодавства та у випадках, що потребують термінових виплат.

8) За результатами проведеного нарахування здійснює перевірку нарахованих сум поточних виплат та боргів, в т.ч. за рішеннями суду.

9) Готує інформацію про суми нарахованих пенсій, страхових виплат, житлових субсидій, пільг та інших виплат відповідно до чинного законодавства, в тому числі засобами підсистеми ІКІС ПФУ «Фінансова звітність» (звіти «Календарний графік виплати пенсій через установи банків» (форма 27) та «Календарний графік виплати пенсій» (форма 35)) для визначення потреби у коштах.

10) Забезпечує аналіз та перевірку сформованого фінансового звіту «Про виплату пенсій та допомоги» (форма 2-А) та передачу його до фінансовоекономічного управління.

11) Здійснює взяття на облік переплат пенсій, страхових виплат, житлових субсидій, пільг та інших виплат відповідно до законодавства, проводить роботи щодо їх відшкодування за участю інших структурних підрозділів.

12) Забезпечує контроль залишків облікованих переплат пенсійних коштів, страхових виплат, житлових субсидій, пільг, та інших виплат відповідно до законодавства.

13) Здійснює внесення до картки судового рішення в підсистемі «Реєстр судових рішень» суми заборгованості пенсій, житлових субсидій, пільг та інших виплат відповідно до законодавства, що підлягають виплаті згідно рішень суду.

14) Здійснює опрацювання рекомендацій, наданих Міністерством фінансів України за результатами верифікації проведених виплат (у разі необхідності – за участю інших структурних підрозділів).

15) Здійснює опрацювання списків осіб, наданих уповноваженими банками відповідно до вимог пунктів 16, 17 Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596.

16)  Узагальнює та систематизує нормативні документи, листи та роз’яснення щодо застосування законодавства з питань виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій, пільг та інших виплат відповідно до законодавства.

17) Складає в установленому порядку звітність за напрямками роботи управління.

18) В межах компетенції надає відповіді на звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» за запитами структурних підрозділів Головного управління.

19) Забезпечує підготовку та надання інформації на запити органів суду і юстиції з питань виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій, пільг та інших виплат відповідно до законодавства. 4 20) Здійснює листування з підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції управління.

21) Узагальнює, аналізує звітність, готує керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції управління, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи.

22)  В межах компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів Головного управління.

23) Забезпечує ведення діловодства в межах управління.

24) Забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції.

25) Забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.

26) Складає зведену номенклатуру управління і подає її на затвердження.

27) Взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління, з питань, віднесених до компетенції управління.

28) Здійснює інші функції, визначені Законами України, з питань, віднесених до компетенції управління.

background Layer 1