Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за І півріччя 2021 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області за підсумками роботи за I півріччя  2021 року проведено аналіз кількості та причин звернень громадян до органів Пенсійного фонду України в Донецькій області, до Пенсійного фонду 
України та органів вищої влади.

Загальна кількість звернень громадян до Головного управління за I півріччя 2021 зменшилась на 8,0% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 17,4 тис. до 16,1 тис. осіб)

Основні питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися: перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій – 3,7 тис. звернень (23,2 % загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства –     2,5 тис. звернень (15,4 %), підвищення розміру пенсії – 1,3 тис. звернень (8,2 %), витребування довідок та інших матеріалів – 1,5 тис. звернень (9,6 %), індексації пенсії – 0,9 тис. звернень (6,2 %), визначення права на призначення пенсії – 1,1 тис. звернень (6,7%).

Окрім того питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися:

  • незгоди з розміром призначених пенсій, можливість підвищення пенсії, щодо права на перерахунок пенсії з 01.01.2021 відповідно до ст. 28 Закону України №1058 від 09.07.2003 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»  у зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати;
  • незгоди з розміром підвищення пенсії з 01.03.2021 відповідно до частини другої статті 42 Закону № 1058 шляхом збільшення показника заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсій на 11%;
  • щодо права на перерахунок пенсії з 01.04.2021 відповідно до ч.4 ст. 42 Закону №1058;
  • щодо порядку виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання;
  • щодо правомірності припинення виплати пенсії;
  • незгоди з розміром проценту грошового забезпечення пенсіонерів МВС після проведеного перерахунку розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

За звітний період на особистих та виїзних прийомах до керівництва управлінь області звернулося 0,3 тис. осіб, що на 86,4 % менше в порівнянні з минулим роком (2,2 тис.).

Органами Пенсійного фонду України Донецької області забезпечена безперервна робота «Гарячих телефонних ліній». В області постійно діють 24 телефони «Гарячих ліній» на які за консультацією з питань виплати та призначення пенсії звернулося 47,7 тис. осіб, що більше майже на 23% ніж за аналогічний період минулого року (36,9 тис.).

В ході проведення аналізу дзвінків на «Гарячу телефонну лінію» встановлено, що основними питаннями громадян є:

  • правильність обчислення пенсії;
  • право на перерахунок пенсії за час, відпрацьований після призначення (останнього перерахунку) пенсії;
  • порядок виплати недоотриманої пенсії та допомоги на поховання в умовах дії карантину;
  • виплата пенсії за новим місцем фактичного проживання в т.ч. за рішенням суду;
  • роз’яснення порядку проведення індексації пенсій з 01.03.2021 року;
  • роз’яснення порядку проведення перерахунку пенсії з 01.01.2021 відповідно до ст.28 Закону №1058 у зв’язку із збільшенням мінімальної заробітної плати.

Номери телефонів  «Гарячих телефонних ліній» Головного управління та підвідомчих управлінь опубліковані на інформаційній сторінці Головного управління на Веб – порталі Пенсійного фонду України.

В області протягом звітного періоду управліннями Фонду забезпечено надання електронних послуг через Веб – портал Пенсійного фонду України. З використанням означеного електронного ресурсу розглянуто та опрацьовано 6,5 тис. звернень та запитів громадян, що на 20% більше ніж за аналогічний період минулого року (5,2 тис.).

На виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року № 898 управліннями Фонду області забезпечено розгляд 3,2 тис. звернень, що на 10%  більше ніж за аналогічний період минулого року (2,9 тис.).

 Робота із зверненнями громадян органами Фонду області проводиться у відповідності до вимог діючого законодавства, яким забезпечуються законні права та інтереси громадян.

Результати моніторингу звернень громадян

background Layer 1