Пропустити навігацію

Працівники кадрової служби опановують Е-сервіс «Електронна трудова книжка»

Днями фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області спеціалістам кадрових служб підприємств, організацій, установ Донеччини надали роз’яснення щодо роботи та можливостей сервісу вебпорталу Пенсійного фонду «Електронна трудова книжка».

Представники Головного управління поінформували також про новації законодавства в сфері обліку трудових відносин та особливості перехідного періоду від запровадження електронних трудових книжок на базі Реєстру застрахованих осіб.

Звернули увагу, що основними перевагами електронної трудової книжки є:

– автоматичне призначення пенсії;

– спрощення доступу до інформації про набутий стаж;

– дистанційне обслуговування громадян;

– зменшення витрат роботодавців на ведення паперового документообігу;

– відсутність негативних наслідків від втрати паперових документів або їх фізичного пошкодження.

Корисні відео – інструкції дивіться за посиланнями: про сервіс «Електронна трудова книжка» https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/videos/5169256639767746/,

про сервіс «Автоматичне призначення пенсії https://www.facebook.com/dn.pfy/videos/1495276644008433.

72 Kadrovykam pro etk123 - Працівники кадрової служби опановують Е-сервіс «Електронна трудова книжка»

background Layer 1