Працівники кадрової служби опановують Е-сервіс «Електронна трудова книжка»
Днями фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області спеціалістам кадрових служб підприємств, організацій, установ Донеччини надали роз’яснення щодо роботи та можливостей сервісу вебпорталу Пенсійного фонду «Електронна трудова книжка».
Представники Головного управління поінформували також про новації законодавства в сфері обліку трудових відносин та особливості перехідного періоду від запровадження електронних трудових книжок на базі Реєстру застрахованих осіб.
Звернули увагу, що основними перевагами електронної трудової книжки є:
– автоматичне призначення пенсії;
– спрощення доступу до інформації про набутий стаж;
– дистанційне обслуговування громадян;
– зменшення витрат роботодавців на ведення паперового документообігу;
– відсутність негативних наслідків від втрати паперових документів або їх фізичного пошкодження.
Корисні відео – інструкції дивіться за посиланнями: про сервіс «Електронна трудова книжка» https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/videos/5169256639767746/,
про сервіс «Автоматичне призначення пенсії https://www.facebook.com/dn.pfy/videos/1495276644008433.