Суб’єктам господарювання про функціонування кабінету страхувальника
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області продовжує роботу по впровадженню серед юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців дистанційних послуг Пенсійного фонду, зокрема сервісу «Електронний кабінет страхувальника». Під час цих зустрічей працівники управління тісно співпрацюють з керівниками підприємств, кадровими службами та бухгалтерами, надають їм консультації та відповідні інструкції необхідні для роботи з сервісом. Нещодавно подібні заходи пройшли у Костянтинівці, Дружківці, Краматорську, Добропіллі та Мирнограді.
«Електронний кабінет страхувальника – є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, адже забезпечує швидкий та зручний спосіб отримання документів і відомостей про найманих працівників», – зазначили фахівці Фонду.
Також працівники управління акцентували увагу на деяких дуже важливих аспектах користування електронним сервісом кабінет страхувальника:
✔ портал працює із дотриманням вимог до захисту персональних даних;
✔ доступ до особистого кабінету страхувальника має відповідальна особа суб’єкта господарювання за наявності кваліфікованого електронного підпису;
✔ отримати інформацію можна лише по тому працівнику, за якого страхувальник вже звітувався;
✔ довідка про трудовий та страховий стаж формується з урахуванням даних про сплату внесків, а тому якщо за певний період не сплачено страхові внески, то цей період не увійде до розрахунку стажу.
Отже, користуйтеся «Електронним кабінетом страхувальника» вже зараз, а як це зробити дивіться відеоінструкцію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3DFc2FHeeR4