Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості
(відповідно до підпункту 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Замовник : Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, код згідно з ЄДРПОУ 13486010, юридична адреса 84122, Донецька область, м. Слов’янськ, площа Соборна, будинок 3. Категорія замовника відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі».
- Предмет закупівлі: Послуги з прибирання адміністративних будівель (ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання).
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-31-002934-c.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:.
Виконавець повинен вчасно надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає вимогам нормативно-правових актів, технічних норм, захисту довкілля, Договору, забезпечувати неухильне дотримання своїми працівниками встановлених правил внутрішнього службового розпорядку та правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника, правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, пожежної безпеки, а також усіх вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг.
Технологічне обладнання та інвентар Виконавця, який він буде використовувати під час надання Послуг, що підлягають обов’язковій сертифікації, повинен мати сертифікат відповідності.
Номенклатура мийних засобів має відповідати Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 № 717 (із змінами), нормативи використання мийних засобів та інших витратних матеріалів наводиться в обсязі, достатньому для включення до Договору та його виконання.
Виконавець призначає відповідальну особу, яка повинна здійснювати контроль якості надання послуг. Інформацію, контактні дані, щодо призначення відповідальної особи з контролю за якістю надання Послуги виконавець надає замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Договору.
Приміщення, які прибрані і не відповідають вимогам Замовника підлягають повторному прибиранню. Всі витрати в процесі надання послуг несе Виконавець.
Виконавець повинен забезпечити необхідну чисельність працівників.
Виконавець повинен забезпечити присутність працівників протягом робочого дня для надання Послуг по підтриманню внутрішнього порядку та усуненню недоліків: прибирання сміття, часткове вологе протирання підлоги, видалення розлитих рідин та сміття з кошиків в санітарних вузлах та при інших обставинах.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість Товару визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами).
Очікувана вартість визначена на підставі площі прибирання – 17490,56 кв. м, періодів прибирання – 12 місяців та вартості за 1 кв.м в розмірі 19,30 грн за кв. м на місяць, складатиме 4 050,3 тис. грн:
4050814,00 =17490,56*19,30*12.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений за результатами аналізу обсягу потреби та вартості за одиницю, становить 4050300,00 грн з ПДВ.