Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, код згідно з ЄДРПОУ замовника 13486010, юридична адреса: 84122, Донецька область, м. Слов’янськ, площа Соборна, будинок 3. Категорія замовника відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі».
  2. . Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): Послуги з прибирання адміністративних будівель (ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання) для забезпечення утримання в належному санітарному стані службових приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на час оскарження рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (Номер скарги UA-2021-12-31-002934-c.b1) щодо триваючого тендера (номер тендера UA-2021-12-31-002934-c).
  3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-17-012075-b.
  4. Код економічечної класифікації видатків бюджету:

              Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Підстава для проведення переговорної процедури – у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю послуг з прибирання адміністративних будівель у зв’язку з оскарженням прийнятого рішення, щодо триваючого тендера (номер тендера UA-2021-12-31-002934-c). після оцінки тендерних пропозицій учасників, а саме: на час оскарження рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (Номер скарги UA-2021-12-31-002934-c.b1) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується (абз.4 п.3 ч.2 ст.40 Закону № 922).

Технічні та якісні характеристики, умови:

  1. Специфікація послуг на об’єкті обслуговування:
Опис послуг Вид прибирання Періодичність виконання робіт
1 2 3 4
1 Підмітання та миття підлог (покриття –кахель), дверей, коридорів (покриття – кахель), панелів, плінтусів та підвіконь Підмітання вологим віником та вологе прибирання Щоденно (підтримання в чистоті протягом всього робочого дня)

та у разі потреби за вказівкою Замовника

2 Видалення пилу з меблів, оргтехніки, телефонів, сейфів, жалюзі, опалювальних приладів (радіаторів) та підвіконників Сухе/вологе протирання 1 раз на тиждень
3 Видалення забруднень зі скляних та пластикових, з горизонтальних та вертикальних поверхонь Сухе/вологе протирання Щоденно
4 Чищення від пилу м’яких меблів,

хімічна чистка стільців та м’яких меблів (за потребою)

Сухе/вологе протирання по потребі за вказівкою Замовника
5 Прибирання східців та прилеглих площадок до східців, в т.ч. вологе прибирання поручнів та панелей Миття/вологе протирання Щоденно (підтримання в чистоті протягом всього робочого дня)
6 Прибирання стелі від павутиння/пилу Обмітання павутиння/пилу 1 раз на квартал та у разі потреби за вказівкою Замовника
7 Прибирання після проведення ремонтних та аварійних робіт Підмітання вологим віником та вологе прибирання за потреби
8 Миття внутрішніх поверхонь вікон, підвіконь та радіаторів опалення Миття/ вологе протирання щомісячно та у разі потреби за вказівкою Замовника
9 Протирання поручнів, ручок дверей, столів, оргтехніки тощо з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 (на період дії обмежувальних протиепідемічних заходів) Протирання дезінфікуючими засобами Щоденно після вологого прибирання
10 Очищування урн від сміття та винос сміття в контейнери Опорожнення/заміна пакетів для сміття щоденно
11 Вологе прибирання і знезараження санвузлів: стін, чаш «Генуя», унітазів, раковин Миття, знезараження Щоденно

(підтримання в чистоті протягом всього робочого дня)

 

  1. Результат прибирання для

– п. 1-8: відсутність пилу, бруду, сміття, розводів, плям;

– п. 9: знезаражена поверхня;

– п. 10: чиста урна (пакет) без сміття; 

– п. 11: відсутність плям, бруду, вапняного нальоту, іржі та розводів, неприємного запаху.

 

  1. Прибирання приміщень здійснюється з використанням власного обладнання, матеріалів та засобів Учасника-переможця, а саме: індивідуальних засобів захисту, мийних та дезінфікуючих засобів (в тому числі засобів для обробки поверхонь з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19), засобів для очищення скла та догляду за меблями, пакетів для сміття, інвентарю для прибирання та іншого обладнання (з їх обслуговуванням та поточним ремонтом).
  2. Послуги надаються Учасником із обов’язковим застосуванням захисту довкілля у відповідності до вимог чинного законодавства України.
  3. Замовник вправі перевіряти кількість та якість мийних та дезінфікуючих засобів, що надаватимуться Учасником-переможцем для надання послуг з прибирання. Учасник на вимогу Замовника надає сертифікати на витратні матеріали, які будуть застосовуватися під час надання послуг, про відповідність їхньої якості діючим нормативним актам України. Технологічне обладнання та інвентар Учасника, який він буде використовувати під час надання Послуг, що підлягають обов’язковій сертифікації, повинен мати сертифікат відповідності. Номенклатура мийних засобів має відповідати Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 № 717 (із змінами), нормативи використання мийних засобів та інших витратних матеріалів наводиться в обсязі, достатньому для включення до Договору та його виконання.
  4. Учасник забезпечує ведення на об’єкті обслуговування Журналу якості послуг, в якому працівники та відповідальні представники Замовника роблять записи із зауваженнями щодо якості послуг (далі – Журнали). Учасник призначає відповідальну особу (відповідальних осіб), яка повинна здійснювати контроль якості надання послуг та проводити щоденне ознайомлення із записами у цьому Журналі. Інформацію та контактні дані про відповідальну особу з контролю за якістю надання послуги Учасник повинен надати замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Договору.

Приміщення, які прибрані і не відповідають вимогам Замовника підлягають повторному прибиранню (витрати в процесі надання означених послуг несе Учасник).

  1. Учасник повинен забезпечити присутність працівників протягом робочого дня для надання послуг по підтриманню внутрішнього порядку та усуненню недоліків: прибирання сміття, часткове вологе протирання підлоги, видалення розлитих рідин та сміття з кошиків в санітарних вузлах та інших обставинах.
  2. Інші вимоги.

Учасник повинен забезпечити чисельність працівників по кожному об’єкту не менш ніж наведено у стовпчику 2 таблиці:

 

№ з/п Адреси приміщень Мінімальна кількість працівників Запропонована кількість штатних працівників (заповнюється учасником у складі пропозиції)
1 м. Краматорськ, вул. Поштова, 5 2  
2 м. Слов’янськ, пл. Соборна, 3 2  
3 м. Слов’янськ, вул. Батюка, 8 3  
4 смт Очеретине, м-н Гідростроітелів, 12 1  
5 м. Селидове, вул. Героїв праці, 6 1  
6 м. Новогродівка, вул. Мічуріна, 26 1  
7 м. Добропілля, вул. Незалежності, 28А 2  
8 смт Олександрівка, вул. Самарська, 5 1  
9 м. Бахмут, вул. Перемоги, 53 2  
10 м. Лиман, вул. Незалежності, 15 1  
11 смт Велика Новосілка, вул. Центральна,103 1  
12 м. Курахове, вул. Мечнікова, 26а 1  
13 м. Волноваха, вул. Обручева, 17 2  
14 м. Вугледар, вул. Трифонова, 38а 1  
15 м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, 25 3  
16 м. Дружківка, вул. Ярослава Мудрого, 40 1  
17 смт Мангуш, вул. Тітова, 72а 1  
18 смт Нікольське, вул. Свободи, 87 1  
19 м. Маріуполь, вул. Зелінського, 27а 3  
20 м. Маріуполь, пров. Дніпропетровський, 15 1  
21 м. Маріуполь, вул. Українського козацтва, 51 1  
22 м. Маріуполь, пр. Металургів, 193 1  
23 м. Покровськ, вул. Центральна, 154 1  
24 м. Мирноград, вул. Центральна, 13 1  
25 м. Торецьк, вул. Маяковського, 2а 1  
26 м. Авдіївка, вул. Молодіжна, 3 1  
 Разом 37  

 

Заробітна плата працівників (на місяць) повинна бути обчислена відповідно до вимог чинного законодавства України щодо оплати праці та не може бути меншою мінімального розміру встановленого законом.

Учасник несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику, внаслідок неналежного виконання своїх зобов’язань, що призвело до виникнення аварійних ситуацій на об’єкті або пошкодження майна Замовника. Учасник на вимогу Замовника відшкодовує збитки у повному обсязі.

Учасник є відповідальним за неякісне та несвоєчасне надання послуг, що призвело до травмування людей на об’єкті з прибирання, згідно з чинним законодавством.

Учасник є відповідальним за дотримання вимог чинного законодавства про працю, охорону праці, пожежну безпеку, санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг.

Учасник є відповідальним за додержання на об’єкті обслуговування своїми працівниками вимог договору, за порушення ними встановлених правил внутрішнього службового розпорядку, правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника, пропускного режиму Замовника (витяг наведено у додатку 3 до проекту Договору про закупівлю), правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, пожежної безпеки, охорони праці, а також вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг. Вживає заходів, спрямованих на попередження порушень його працівниками технологічної і виробничої дисципліни, громадського порядку, недопущення протизаконної поведінки або бездіяльності на об’єкті обслуговування.

Учасник забезпечує своїх працівників спецодягом та необхідними для якісного надання послуг матеріалами, інструментами та інвентарем тощо. Учасник самостійно забезпечує їх вчасну доставку, поставляючи їх в міру необхідності. Всі необхідні матеріали, засоби, інструмент та інвентар, для надання послуг входять у вартість послуг.

Працівники Учасника повинні своєчасно проходити профілактичний медичний огляд, про що мати відмітку у особистій медичній книжці (форма первинної облікової документації № І-ОМК, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 № 662/23194).

Учасник повинен забезпечити дотримання своїми працівниками вимоги ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», щодо обов’язкових профілактичних щеплень, зокрема від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України.

  1. Підтвердження інформації

Учасник надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно цього додатку на фірмовому бланку (при наявності) за підписом уповноваженої особи завірену печаткою (у разі її використання). Учасник може зазначити конкретні назви засобів, обладнань, інвентарю, який він збирається застосовувати під час надання послуг.

Учасник на підтвердження інформації згідно цього додатку надає:

– інформацію у довільній формі щодо матеріалів, засобів, інструменту та інвентарю, які будуть використовуватись при наданні послуг (назву, обсяг, кількість всього, в т.ч. на місяць);

– на підтвердження своєї пропозиції та дотримання законодавства про оплату праці, в частині дотримання мінімального розміру заробітної плати встановленого законом, Калькуляцію вартості послуг за запропонованою формою:

 

«Калькуляція вартості послуг»

 

Показники Вартість Послуг, грн
на 1 місяць на 12 місяців
Чисельність, чол.    
Середня заробітна плата, грн.    
Фонд оплати праці, грн.    
Нарахування на заробітну плату, грн.    
Разом витрат на заробітну плату, грн.    
   
Сума без ПДВ, грн.    
ПДВ, грн.    
Сума з ПДВ, грн.    

 

Всього за 1 кв.м в місяць:________________грн. (сума прописом грн.), у т.ч. ПДВ _____ грн.

Всього за 1 місяць:________________грн. (сума прописом грн.), у т.ч. ПДВ _____ грн.

Всього за 12 місяців:________________грн. (сума прописом грн.), у т.ч. ПДВ _____ грн.»

 

– скан-копії особистих медичних книжок прибиральників приміщень (форма первинної облікової документації № 1-ОМК, затверджена наказом Міністерства охорони
здоров’я України від 21.02.2013 № 150, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 662/23194), скан-копії посадових інструкцій із зазначенням прав, обов’язків та переліку дій під час виконання прибирання та / або інші розпорядчі документи Учасника, які підтверджують дотримання означених вимог;

– гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо виконання вимог замовника згідно технічного завдання щодо послуг з прибирання.

– позитивні відгуки (рекомендації) від попередніх замовників про надання аналогічних послуг;

– копії трудових книжок (перша та остання сторінки), копії договорів або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) персоналу, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації;

  – сканкопію розпорядчого документу Учасника, яким встановлені вимоги до працівників щодо обов’язкових профілактичних щеплень, зокрема від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України та гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо з інформацією про загальну кількість працівників та про кількість працівників:

– щеплених однією дозою,

– щеплених двома дозами,

– мають медичні протипоказання.

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість Послуги визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
  2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений за результатами аналізу обсягу потреби та вартості за одиницю, становить 797 569,54 грн., без ПДВ.
background Layer 1