Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, код згідно з ЄДРПОУ замовника 13486010, юридична адреса 84122, Донецька область, м.Слов’янськ, площа Соборна, будинок 3.  Категорія замовника відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 2 Закону України  від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі».
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги захищеного доступу до мережі Інтернет (ДК021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів).
  3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-16-000604-а.
  4. Код економічечної класифікації видатків бюджету:

              Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з підключення та надання захищеного доступу до мережі Інтернет (далі – Послуги) до об’єктів Замовника надаються відповідно до Закону України «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295 та інших нормативно-правових актів України у сфері телекомунікацій та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах мережі.

              Учасник має бути включений до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.

Учасник повинен надати копію чинного атестату відповідності систем захисту захищених вузлів доступу (ЗВІД), зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку. Учасник (або Оператор) повинен забезпечити підключення до глобальної мережі Інтернет на вказаній швидкості у синхронному режимі роботи порту.

                 Учасник повинен забезпечити підключення до глобальної мережі Інтернет об’єкта Замовника за адресою: 84116, м. Слов’янськ, вул. Батюка, 8 з моменту підписання Договору. Організація каналів зв’язку між приміщеннями Замовника та вузлами Учасника повинна здійснюватись за допомогою волоконно-оптичних ліній. Учасник має забезпечити на період дії Договору безперебійне надання послуги, контроль і забезпечення функціонування послуг за схемою 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Учасник повинен здійснити підключення Замовника до захищеного вузла Інтернет- доступу та надати систему захисту від DOS/DDOS-атак у разі потреби. Учасник повинен здійснити відновлення доступу до мережі Інтернет в разі збою протягом 24 год. з моменту отримання відповідного повідомлення.

       Організація надання послуги Інтернет повинна передбачати можливість нарощування пропускної здатності каналів до 100 МБ/с доступу до Інтернет, в залежності від потреб Замовника.Наявність власного високошвидкісного підключення до вузла Українського обміну трафіком UA-IX.Учасник повинен мати можливість надання послуги динамічної маршрутизації з різноманітним рівнем швидкості до внутрішніх ресурсів Учасника та світових ресурсів.Учасник повинен розмістити у Замовника кінцеве обладнання доступу до мережі Інтернет на об’єкті Замовника. Учасник гарантує максимально допустимий час простою відсутності послуг на місяць – не більше 8 годин за кожною адресою надання послуг окремо.Учасник повинен мати можливість підтримки протоколу маршрутизації BGP.

Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела  постачання за даною закупівлею учасники закупівлі повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження Оператора в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі надавати послуги у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладати договір про їх надання на території України, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого послуги, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання оригіналу листа про повноваження Оператора іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість Послуги визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) та наказу Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 07.08.2013 № 420 «Про затвердження Граничних тарифів на послуги конфіденційного зв’язку».

            З урахуванням розрахунку очікуваної вартості послуг до попередньої закупівлі та запропонованих пропозицій учасників у попередній закупівлі, визначаємо очікувану ціну за місяць, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:

 

Цод  = (Ц1  +… + ЦК ) / К,

 

де:

ЦОД – очікувана ціна за одиницю;

Ц1 , ЦК – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;

К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.

Ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приводимо до єдиних умов:

– ціна послуг за місяць визначена розрахунком очікуваної вартості послуг до попередньої закупівлі (службова записка від 04.01.2022 № 3/20-16) становить 24 000,00 грн.;

– ціна послуг за місяць запропонована  ТОВ «САТЕЛИТ НЭТ СЕРВИС» становить 1 992,00 грн. (23 904,00 грн./12);

– ціна послуг за місяць запропонована  ТОВ «СДС-СХІД»  становить 2 000,00 грн. (24 000,00 грн./12);

– ціна послуг за місяць запропонована  ТОВ «ІМК» становить 1 850,00 грн. (22 200,00 грн./12).

 

Цод  = (2 000,00+1 992,00+2 000,00+1 850,00)/4 = 1 960,50 (грн.)

 

Визначаємо очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:

 

ОВ МРЦ = ЦОД * V,

 

де:

ОВ МРЦ – очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;

ЦОД – очікувана ціна за одиницю товару/послуги;

V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.

 

ОВ МРЦ = 1 960,50 грн. *10 міс = 19 605,00 (грн.)

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений за результатами аналізу обсягу потреби та вартості за одиницю, становить 19605,00 грн. з ПДВ.

 

background Layer 1