Пропустити навігацію

Електронний кабінет нотаріуса на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює електронний кабінет нотаріуса.

Така послуга дає можливість нотаріусам надсилати до Пенсійного фонду звіти про:

  • укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна;
  • сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Для того щоб скористатися можливістю електронного кабінету нотаріуса, необхідно авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Для подачі звіту через електронний кабінет необхідно виконати наступні кроки:

  1. після входу на вебпортал у вікні, що відкриється, у полі «Бажаєте увійти як» обрати категорію «Нотаріус», зазначити акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), який надав КЕП, прикріпити файл ключа (з файлового носія чи з токена) та ввести пароль;
  2. в особистому кабінеті для формування нового звіту натиснути кнопку «Новий звіт»;
  3. заповнити всі обов’язкові поля електронного документа;
  4. після введення необхідних даних натиснути кнопку «Сформувати звіт»;
  5. переглянути створений електронний звіт та надіслати документ до Фонду.

Направлений звіт реєструється автоматично, а нотаріусу в електронний кабінет надходить відповідна квитанція із зазначенням реквізитів звіту.

Як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг за допомогою КЕП, дивіться покрокову інструкцію та відеороз’яснення.

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook, TelegramYouTube

background Layer 1