Пропустити навігацію

Як подати заяву на виплату недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України?

Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що сума пенсії, яка належала пенсіонерові і залишилася недоотриманою у зв’язку з його смертю, виплачується членам його сім’ї — по місяць смерті включно.

Подати заяву на виплату недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера можна за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України.

Оберіть зручний спосіб авторизації на вебпорталі за допомогою:

– кваліфікованого електронного підпису (КЕП) — інструкція, відеоінструкція;

– банківської картки (ID.GOV.UA) — інструкція, відеоінструкція;

– Дія.Підпис — інструкція, відеоінструкція.

Завантажте заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт заявника;
  • ідентифікаційний номер;
  • витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть або довідку про смерть пенсіонера;
  • документи, які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером;
  • документи, які підтверджують проживання з пенсіонером на день його смерті;
  • номер банківського рахунку для перерахування коштів у міжнародному форматі IBAN (вимоги до банківського рахунку — за посиланням).

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини,  надається свідоцтво про право на спадщину. 

Врахуйте вимоги до скан-копій документів:

  • виготовляються з оригіналів документів;
  • мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • збережені у форматах JPG або PDF;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 МБ;
  • назви мають відповідати виду відсканованого документа.

Результати опрацювання заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення».

Заощаджуйте свій час та користуйтеся сервісами вебпорталу не виходячи з дому!

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: FacebookTelegramYouTubeTikTok.

background Layer 1