Надані консультаційні послуги за допомогою телефонів гарячої лінії
Протягом 2023 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 92 215 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо:
- порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
- умов призначення та перерахунку страхових виплат і житлових субсидій;
- отримання довідок про стаж та заробітну плату;
- оцифрування трудових книжок;
- проходження ідентифікації внутрішньо переміщеними особами в органах Пенсійного фонду України;
- отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.
Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.