Зміни в пенсійній справі: види обставин та спосіб повідомлення
Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо онлайн — на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Внесення змін до пенсійної справи може відбуватися на різних етапах пенсійного процесу і включає дії і процедури, фактично пов’язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміненою умовою отримання пенсії.
Для застрахованих осіб і пенсіонерів існують такі види обставин, про які слід повідомити орган Пенсійного фонду України:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України — ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
- зміна прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
- зміна місця проживання (реєстрації);
- на постійне місце проживання за кордон.
Важливо! Про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.
Детальніше про види заяв для внесення змін до пенсійної справи за посиланням https://t1p.de/uhur7.
Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше пенсійне забезпечення, і стежте за актуальною інформацією на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.