Пропустити навігацію

Зміни в пенсійній справі: види обставин та спосіб повідомлення

Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо онлайн — на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Внесення змін до пенсійної справи може відбуватися на різних етапах пенсійного процесу і включає дії і процедури, фактично пов’язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміненою умовою отримання пенсії.

Для застрахованих осіб і пенсіонерів існують такі види обставин, про які слід повідомити орган Пенсійного фонду України:

  • отримання нового зразка паспорта громадянина України — ID-картки;
  •  отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
  • зміна прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
  • зміна місця проживання (реєстрації);
  • на постійне місце проживання за кордон.

Важливо! Про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.

Детальніше про види заяв для внесення змін до пенсійної справи за посиланням https://t1p.de/uhur7.

Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше пенсійне забезпечення, і стежте за актуальною інформацією на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1