Пропустити навігацію

Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги?

Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848.

У разі настання зазначених умов подаються нові заява та декларація.

Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії чи пільги онлайн:

  • авторизуйтеся за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
    • паспорт заявника;
    • РНОКПП;
    • інші необхідні документи;
  • перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше соціальне забезпечення, і стежте за актуальною інформацією на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1