Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги?
Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.
Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848.
У разі настання зазначених умов подаються нові заява та декларація.
Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії чи пільги онлайн:
- авторизуйтеся за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
- оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
- заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
• паспорт заявника;
• РНОКПП;
• інші необхідні документи; - перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Вимоги до сканованих копій документів:
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
- формат файлу: JPG, JPEG PDF;
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
- скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше соціальне забезпечення, і стежте за актуальною інформацією на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.