Пропустити навігацію

Е-лікарняні: у яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

По суті, причина одна — це помилки.

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

Увага!

В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.                                                                                                                          

Отримуйте інформацію про е-лікарняний — реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України  та авторизуйтесь в зручний для себе спосіб.

Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:  Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1