Пропустити навігацію

Електронний кабінет нотаріуса: зручний доступ до послуг

На вебпорталі Пенсійного фонду України у нотаріусів є можливість скористатися електронним кабінетом, який дозволяє зручно керувати документами та здійснювати необхідні операції онлайн. Цей сервіс спрощує робочі процеси та підвищує ефективність взаємодії з Пенсійним фондом.

Електронний сервіс надає можливість нотаріусам надсилати до Пенсійного фонду звіти про:

  • укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна;
  • сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Для того щоб скористатися електронним кабінетом нотаріуса, необхідно авторизуватися на вебпорталі portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Для подачі звіту через електронний кабінет виконайте наступні кроки:

  • увійдіть на вебпортал ПФУ та натисніть кнопку «Вхід»;
  • оберіть авторизацію за КЕП, у полі «Бажаєте увійти як» — виберіть категорію «Нотаріус», зазначте акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), який надав КЕП, прикріпіть файл ключа та введіть пароль;
  • натисніть кнопку «Новий звіт»;
  • заповніть усі обов’язкові поля електронного документа;
  • натисніть «Сформувати звіт»;
  • перегляньте створений електронний звіт та надішліть документ до Фонду.

Направлений звіт реєструється автоматично, нотаріусу в електронний кабінет надходить відповідна квитанція із зазначенням реквізитів звіту.

Як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг за допомогою КЕП, дивіться в покроковій інструкції  або у відеороз`ясненні.

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1