Пропустити навігацію

Консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління

З початку 2024 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 33 660 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління. 

Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо 

  • проведення фізичної ідентифікації пенсіонерами з числа внутрішньо переміщених осіб в органах Пенсійного фонду України; 
  • порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
  • підтвердження трудового стажу;
  • умов призначення житлових субсидій;
  • перерахунку страхових виплат;
  • отримання довідок про стаж та заробітну плату;
  • сплати добровільних внесків;
  • отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.

 Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо в Перемогу! Віримо в ЗСУ!

Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1