Консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління
З початку 2024 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 33 660 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо
- проведення фізичної ідентифікації пенсіонерами з числа внутрішньо переміщених осіб в органах Пенсійного фонду України;
- порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
- підтвердження трудового стажу;
- умов призначення житлових субсидій;
- перерахунку страхових виплат;
- отримання довідок про стаж та заробітну плату;
- сплати добровільних внесків;
- отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.
Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо в Перемогу! Віримо в ЗСУ!
Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.