Пропустити навігацію

Структура Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області станом на 01.05.2025

№ з/п Назва структурного підрозділу Кількість штатних посад
I. Керівництво 5
I.1 Начальник Головного управління 1
I.2 Перший заступник начальника Головного управління 1
I.3 Заступник начальника Головного управління  2
I.4 Заступник начальника Головного управління-начальник управління обслуговування громадян 1
ІІ. Управління обслуговування громадян 207
ІІ.1 Відділ методології та організації роботи з обслуговування громадян 9
ІІ.2 Відділ розгляду звернень 24
ІІ.3 Відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) 6
ІІ.4 Відділ обслуговування громадян № 1 (сервісний центр) 21
ІІ.5 Відділ обслуговування громадян № 2 (сервісний центр) 19
ІІ.6 Відділ обслуговування громадян № 3 (сервісний центр) 5
ІІ.7 Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр) 7
ІІ.8 Відділ обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) 9
ІІ.9 Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) 10
ІІ.10 Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) 9
ІІ.11 Відділ обслуговування громадян № 8 (сервісний центр) 10
ІІ.12 Відділ обслуговування громадян № 9 (сервісний центр) 7
ІІ.13 Відділ обслуговування громадян № 10 (сервісний центр) 6
ІІ.14 Відділ обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) 5
ІІ.15 Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) 14
ІІ.16 Відділ обслуговування громадян № 13 (сервісний центр) 7
ІІ.17 Відділ обслуговування громадян № 14 (сервісний центр) 6
ІІ.18 Відділ обслуговування громадян № 15 (сервісний центр) 5
ІІ.19 Відділ обслуговування громадян № 16 (сервісний центр) 4
ІІ.20 Відділ обслуговування громадян № 17 (сервісний центр) 15
ІІ.21 Відділ обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) 5
ІІ.22 Відділ обслуговування громадян № 19 (сервісний центр) 4
ІІІ. Управління пенсійного забезпечення,  надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг 407
ІІІ.1 Відділ оцифрування документів та обробки даних № 1 30
ІІІ.2 Відділ оцифрування документів та обробки даних № 2 29
ІІІ.3 Відділ призначення пенсій 19
ІІІ.4 Відділ  контролю за правильністю призначення пенсій 14
ІІІ.5 Відділ методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства 27
ІІІ.6 Відділ перерахунків пенсій № 1 55
ІІІ.7 Відділ перерахунків пенсій № 2 37
ІІІ.8 Відділ перерахунків пенсій № 3 35
ІІІ.9 Відділ перерахунків пенсій № 4 41
ІІІ.10 Відділ з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 12
III.11 Відділ надання житлових субсидій 28
III.12 Відділ надання пільг 15
III.13 Відділ контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг 17
III.14 Відділ призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг 15
III.15 Відділ перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності 32
IV. Управління з питань виплат 218
IV.1 Відділ опрацювання документації № 1 54
IV.2 Відділ опрацювання документації № 2 39
IV.3 Відділ опрацювання документації № 3 27
IV.4 Відділ опрацювання документації № 4 18
IV.5 Відділ опрацювання документації № 5 33
IV.6 Відділ методології та звітності 19
IV.7 Відділ з питань відрахувань 18
IV.8 Відділ з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 9
V. Фінансово – економічне управління 119
V.1 Відділ виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності 12
V.2 Відділ бухгалтерського обліку № 1 19
V.3 Відділ бухгалтерського обліку № 2 5
V.4 Відділ бухгалтерського обліку № 3 10
V.5 Відділ забезпечення наповнення бюджету № 1 9
V.6 Відділ забезпечення наповнення бюджету № 2 16
V.7 Відділ забезпечення наповнення бюджету № 3 12
V.8 Відділ забезпечення наповнення бюджету № 4 22
V.9 Відділ забезпечення наповнення бюджету № 5 13
VІ. Управління інформаційних систем та електронних реєстрів 157
VІ.1 Відділ захисту інформаційних систем 8
VІ.2 Відділ адміністрування інформаційних систем 26
VІ.3 Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення 11
VІ.4 Відділ методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів 10
VІ.5 Відділ ведення електронних реєстрів № 1 20
VІ.6 Відділ ведення електронних реєстрів № 2 22
VІ.7 Відділ ведення електронних реєстрів № 3 8
VІ.8 Відділ формування електронних трудових книжок № 1 22
VІ.9 Відділ формування електронних трудових книжок № 2 12
VІ.10 Відділ формування електронних трудових книжок № 3 9
VІ.11 Відділ технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів 8
VІІ. Управління по роботі з персоналом 38
VІІ.1 Відділ кадрового адміністрування та організаційного розвитку 22
VІІ.2 Відділ добору, оцінки та розвитку персоналу 15
VІІІ. Юридичне управління 59
VІІІ.1 Відділ організації правової роботи 7
VІІІ.2 Відділ представництва інтересів в судах та інших органах № 1 9
VІІІ.3 Відділ представництва інтересів в судах та інших органах № 2 8
VІІІ.4 Відділ представництва інтересів в судах та інших органах № 3 11
VІІІ.5 Відділ представництва інтересів в судах та інших органах № 4 6
VІІІ.6 Відділ представництва інтересів в судах та інших органах № 5 7
VІІІ.7 Відділ представництва інтересів в судах та інших органах № 6 5
VІІІ.8 Відділ договірної роботи 5
ІХ. Управління внутрішнього аудиту 15
ІХ.1 Відділ фінансового аудиту 7
ІХ.2 Відділ аудиту операційних процесів 7
Х. Управління контрольно-перевірочної роботи 70
Х.1 Відділ організації та координації контрольно-перевірочної роботи 6
Х.2 Відділ контрольно-перевірочної роботи № 1 19
Х.3 Відділ контрольно-перевірочної роботи № 2 14
Х.4 Відділ контрольно-перевірочної роботи № 3 8
Х.5 Відділ перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності 8
Х.6 Відділ профілактики та розслідування нещасних випадків 14
XІ. Управління документального забезпечення 35
XІ.1 Загальний відділ 25
XІ.2 Відділ обробки звернень громадян 9
XІІ. Управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення 61
XІІ.1 Відділ господарського обслуговування № 1 11
XІІ.2 Відділ господарського обслуговування № 2 10
XІІ.3 Відділ господарського обслуговування № 3 10
XІІ.4 Відділ господарського обслуговування № 4 10
XІІ.5 Відділ господарського обслуговування № 5 10
XІІ.6 Відділ матеріально-технічного забезпечення 6
XІІ.7 Сектор управління об’єктами власності 3
ХIII. Відділ організаційно-інформаційної роботи 18
ХІV. Відділ з питань запобігання та виявлення корупції 5
ХV. Сектор з питань координації та внутрішнього контролю 3
ХVІ. Сектор з питань охорони праці та цивільного захисту 2
ХVІІ. Головний спеціаліст з питань режимно-секретної роботи 1
ХVІІІ. Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи 1
  РАЗОМ 1421
background Layer 1