Пропустити навігацію

Інформація про прийом та обслуговування громадян станом на 01.09.2024

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, а також страхових виплат.

Станом на 01.09.2024 надано 359 745 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 299 654, з питань субсидій та пільг — 55 001, з питань соціального страхування — 5 090 послуг.

За формами звернень надано послуг: 93 744 — через фронт-офіс, 171 672 — через вебпортал, 4 449 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 54 239 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 23 024 письмові звернення.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

  • звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
  • за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;
  • скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»,
  • а також за телефонами «гарячої лінії»: 
  • 0 800 400 870
  • 0 800 406 360
  • 0 800 406 370

Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram

  • +380 66 530 84 71

Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

  • 0 800 404 670

Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон

  •  +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!

background Layer 1