Пропустити навігацію

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, а також страхових виплат.

Станом на 01.10.2024 надано 405 812 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 341 026, з питань субсидій та пільг — 59 293, з питань соціального страхування — 5 493 послуги.

За формами звернень надано послуг: 101 318 — через фронт-офіс, 199 751 — через вебпортал, 4 614 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 60 181 консультаційну послугу громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 26 116 письмових звернень.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

  • за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;
  • скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
  • звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
  • за телефонами «гарячої лінії»:
  • 0 800 400 870
  • 0 800 406 360
  • 0 800 406 370

Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram

  • +380 66 530 84 71

Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

  • 0 800 404 670

Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон

  • +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram

Заощаджуйте свій час та отримуйте максимум необхідної інформації на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:

Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

 

background Layer 1