Інформація про прийом та обслуговування громадян
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, а також страхових виплат.
Станом на 01.11.2024 надано 458 981 послугу, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 385 899, з питань субсидій та пільг — 67 084, з питань соціального страхування — 5 998 послуг.
За формами звернень надано послуг: 110 075 — через фронт-офіс, 231 787 — через вебпортал, 5 072 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.
Фахівці Головного управління надали 67 357 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Також опрацьовано 28 764 письмові звернення.
Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:
- за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;
- скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
- звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
- за телефонами «гарячої лінії»:
0 800 400 870
0 800 406 360
0 800 406 370.
Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram +380 66 530 84 71.
Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 0 800 404 670.
Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!
Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.