Працівникам Донеччини — про користування електронними сервісами ПФУ
Упродовж минулого тижня головними спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області проведено зустрічі з працівниками КП «Компанія «Вода Донбасу», СП «Слов’янська дистанція електропостачання» регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця», НВП ПМП «Промтехконструкція» та ПМБП «Грюн-Гол».
Під час зустрічей надано практичну допомогу щодо подання сканованих копій документів про трудову діяльність до електронного кабінету страхувальника та особистого кабінету застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua.
Фахівці також поінформували про можливості дистанційних сервісів вебпорталу ПФУ, за допомогою яких можна перевірити та оновити інформацію, що міститься в Реєстрі застрахованих осіб, а також перевірити страховий стаж.
Крім того, представникам страхувальників надано роз’яснення з питань формування повідомлень про зміни в трудових відносинах через вебпортал електронних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання працівників під час воєнного стану».
Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, — дивіться за посиланням або у відеоінструкції.
Працюємо для вас, наближаємо Перемогу разом!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.