Пропустити навігацію

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових виплат.

Станом на 01.12.2024 надано 503 938 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 422 730, з питань субсидій та пільг — 74 882, з питань соціального страхування — 6 326 послуг.

За формами звернень надано послуг: 117 048 — через фронт-офіс, 258 607 — через вебпортал, 5 410 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 73 880 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 31 202 письмових звернення.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

  • за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;
  • скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
  • звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
  • за телефонами «гарячої лінії»:
    0 800 400 870
    0 800 406 360
    0 800 406 370
    Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
    +380 66 530 84 71
    Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
    0 800 404 670
    Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
    +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1