Пропустити навігацію

Консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління

З початку 2024 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 78 424 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо

  • умов призначення житлових субсидій;
  • порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
  • перевірки страхового стажу;
  • умов та термінів призначення пільг;
  • перерахунку й отримання страхових виплат;
  • отримання довідок про стаж та заробітну плату;
  • сплати добровільних внесків;
  • отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.

Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо в Перемогу! Віримо в ЗСУ! 

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1