Пропустити навігацію

Надаємо консультації щодо користування електронними сервісами Пенсійного фонду України

Упродовж минулого тижня спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області проведено зустрічі з представниками Красноармійського управління по газопостачанню та газифікації, Костянтинівського державного науково-виробничого підприємства «Кварсит», КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» м. Торецьк, обласної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи.

Під час зустрічей надано практичну допомогу щодо подання сканованих копій документів про трудову діяльність до електронного кабінету страхувальника та особистого кабінету застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua.

Учасників зустрічей поінформовано про можливості дистанційних сервісів вебпорталу ПФУ, за допомогою яких можна перевірити та оновити інформацію, що міститься в реєстрі застрахованих осіб, а також перевірити страховий стаж.

Крім цього, присутнім надано роз’яснення з питань формування повідомлень про зміни в трудових відносинах через вебпортал електронних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання працівників під час воєнного стану».

Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, — дивіться за посиланням або у відеоінструкції.

Працюємо для вас, наближаємо Перемогу разом!

Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1