На прямому зв’язку з мешканцями Донецької області
Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області постійно перебуває на прямому зв’язку з мешканцями Донецької області. Щотижня проводяться прямі телефонні лінії, які допомагають оперативно реагувати на звернення та вирішувати важливі для громадян питання.
Упродовж 2024 року проведено 75 прямих телефонних ліній, консультації отримали 417 осіб.
Питання, з якими зверталися громадяни до фахівців Головного управління, здебільшого стосувалися призначення пенсійних виплат за віком, індексації пенсій, термінів і способів проходження фізичної ідентифікації одержувачами пенсійних виплат, змін до порядку призначення житлових субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг, добровільної участі в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування тощо.
Додзвонювачам надано практичні поради, за необхідності здійснено залучення фахівців профільних підрозділів для вирішення проблемних питань. Громадянам надано інформацію щодо можливостей зручної комунікації з органами Пенсійного фонду через вебпортал е-послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Довідково! Протягом грудня поточного року керівництвом Головного управління проведено 7 прямих телефонних ліній, під час яких консультативно-правову допомогу отримала 41 особа.
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.