Пропустити навігацію

У 2024 році мешканцям Донецької області надано понад 500 тис. послуг

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових виплат.

Упродовж 2024 року надано 543 199 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 456 505, з питань субсидій та пільг — 80 005, з питань соціального страхування — 6 688 послуг.

За формами звернень надано послуг: 123 459 — через фронт-офіс, 281 945 — через вебпортал, 5 631 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 79 252 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 33 696 письмових звернень.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

  • за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;
  • скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
  • звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
  • за телефонами «гарячої лінії»:
    0 800 400 870
    0 800 406 360
    0 800 406 370
    Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram +380 66 530 84 71.
    Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 0 800 404 670.
    Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1