Пропустити навігацію

Як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою КЕП

Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:

  1.  увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua;
  2. обрати варіант входу до системи «За КЕП»;
  3. обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
  4. обрати файл ключа та ввести пароль;
  5. натиснути «Увійти».

Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:

  • переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
  • отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
  • переглянути відомості електронної пенсійної справи;
  • подати запит на підготовку паперових документів;
  • перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
  • переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.

Що таке КЕП та де його отримати, дізнавайтеся за посиланням.

Як увійти на вебпортал за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції.

Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1