Понад 79 000 консультаційних послуг отримали громадяни через телефони «гарячої лінії» Головного управління у 2024 році
У 2024 році фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 79 252 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо:
проходження фізичної ідентифікації пенсіонерів — внутрішньо переміщених осіб;
- призначення та перерахунку, поновлення виплати пенсій;
- умов призначення житлових субсидій і пільг;
- зміни способу виплати з пошти (на пошту/банк);
- перерахунку й отримання страхових виплат;
- отримання довідок про стаж та заробітну плату;
- сплати добровільних внесків;
- отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.
Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо в Перемогу! Віримо в ЗСУ!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.