Пропустити навігацію

Понад 79 000 консультаційних послуг отримали громадяни через телефони «гарячої лінії» Головного управління у 2024 році

У 2024 році фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 79 252 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо:
проходження фізичної ідентифікації пенсіонерів — внутрішньо переміщених осіб;

  • призначення та перерахунку, поновлення виплати пенсій;
  • умов призначення житлових субсидій і пільг;
  • зміни способу виплати з пошти (на пошту/банк);
  • перерахунку й отримання страхових виплат;
  • отримання довідок про стаж та заробітну плату;
  • сплати добровільних внесків;
  • отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.

Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо в Перемогу! Віримо в ЗСУ! 

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1