Пропустити навігацію

Продовжуємо надавати консультації щодо користування електронними сервісами ПФУ

Упродовж тижня спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області проведено онлайн-зустрічі з представниками АСББ «Гармонія», ТОВ «ТД «ІнтерЕлектро Україна» та управління освіти Костянтинівської міської ради.

Під час заходів надано практичну допомогу щодо подання сканованих копій документів про трудову діяльність до електронного кабінету страхувальника та особистого кабінету застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Учасників зустрічей поінформовано про можливості дистанційних сервісів вебпорталу ПФУ, за допомогою яких можна перевірити та оновити інформацію, що міститься в реєстрі застрахованих осіб, а також перевірити страховий стаж.

Крім цього, присутнім надано роз’яснення з питань формування повідомлень про зміни в трудових відносинах через вебпортал електронних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання працівників під час воєнного стану».

Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, — дивіться за посиланням або у відеоінструкції.

Працюємо для вас, наближаємо Перемогу разом!

Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

photo 2025 01 17 17 56 29 1 - Продовжуємо надавати консультації щодо користування електронними сервісами ПФУphoto 2025 01 17 23 37 41 - Продовжуємо надавати консультації щодо користування електронними сервісами ПФУ

background Layer 1