Пропустити навігацію

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових виплат.

Станом на 01.02.2025 надано 33 655 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 28 509, з питань субсидій та пільг — 4 781, з питань соціального страхування — 365 послуг.

За формами звернень надано послуг: 7 209 — через фронт-офіс, 17 853 — через вебпортал, 633 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 4 571 консультаційну послугу громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 2 304 письмові звернення.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

  • за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;
  • скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
  • звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
  • за телефонами «гарячої лінії»:
    0 800 400 870
    0 800 406 360
    0 800 406 370
    Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
    +380 66 530 84 71
    Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
    0 800 404 670
    Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
    +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1