Інформація про прийом та обслуговування громадян
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових виплат.
Станом на 01.02.2025 надано 33 655 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 28 509, з питань субсидій та пільг — 4 781, з питань соціального страхування — 365 послуг.
За формами звернень надано послуг: 7 209 — через фронт-офіс, 17 853 — через вебпортал, 633 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.
Фахівці Головного управління надали 4 571 консультаційну послугу громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Також опрацьовано 2 304 письмові звернення.
Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:
- за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;
- скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
- звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
- за телефонами «гарячої лінії»:
0 800 400 870
0 800 406 360
0 800 406 370
Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
+380 66 530 84 71
Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
0 800 404 670
Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
+380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.
Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.