Звіт про роботу «гарячої лінії» Головного управління
З початку 2025 року фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 7 224 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо
- умов призначення субсидії на оренду житла ВПО;
- порядку оформлення й поновлення виплати пенсій;
- перевірки страхового стажу;
- перерахунку й отримання страхових виплат;
- отримання довідок про стаж та заробітну плату;
- сплати добровільних внесків;
- отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо.
Контакти Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, дивіться тут.
Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.