Інформація про прийом та обслуговування громадян
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових виплат.
Станом на 01.04.2025 надано 116,0 тис. послуг, у тому числі з 102,9 тис. питань пенсійного забезпечення, 12,1 тис. з питань субсидій та пільг, 1,0 тис. послуг з питань соціального страхування.
За формами звернень надано послуг: 23,4 тис. через фронт-офіс, 66,4 тис. через вебпортал, 1,2 тис. через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.
Фахівці Головного управління надали 13,8 тис. консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Також опрацьовано 7,6 тис. письмових звернень.
Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:
- за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;
- скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
- звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
- за телефонами «гарячої лінії»: 0 800 400 870, 0 800 406 360, 0 800 406 370.
Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram +380 66 530 84 71.
Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 0 800 404 670.
Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.
Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.