Як підготувати трудову книжку для оцифрування
Перед поданням сканованих копій трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників.
Що потрібно перевірити в першу чергу:
Титульний аркуш (перша сторінка) повинен містити:
- прізвище, ім’я, по батькові та дату народження працівника (зазначені повністю, без скорочень);
- підпис власника трудової книжки, що підтверджує правильність даних;
- підпис відповідальної особи за видачу трудових книжок;
- печатку установи, яка вперше заповнювала трудову книжку.
Якщо прізвище, ім’я, по батькові чи дата народження вказані з помилками, зміни можна внести за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів або в судовому порядку.
Перевірка записів про роботу
- Усі записи про прийом, переведення чи звільнення повинні бути правильними та відповідати оригіналам наказів.
- Якщо запис зроблено з помилкою, його виправляє підприємство, де він був внесений.
- У разі ліквідації підприємства виправлення вносить правонаступник, а за його відсутності — відповідний архів.
Детальніше про оцифрування документів про трудову діяльність: корисні матеріали — за посиланням.
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.