Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 07.07.2025
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником | Код економічної класифікації видатків бюджету
(КЕКВ)
|
Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення | Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
1 | 2 | 3 | 4 |
Послуги з виплати та доставки визначених законодавством державних соціальних допомог, компенсацій, інших соціальних виплат, призначення і виплата яких здійснюються органами Пенсійного фонду України (далі – соціальна допомога), за місцем проживання одержувачів, на підставі наданих Замовником електронних списків на виплату соціальної допомоги (далі – виплатні документи) за рахунок коштів, профінансованих Пенсійним фондом (ДК 021:2015 64120000-3 – Кур’єрські послуги). | 2730 |
285 682,00 грн без ПДВ
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням прогнозних обсягів виплат соціальних допомог, згідно діючих тарифів на доставку означених виплат, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог» (із змінами), саме: у місті — 1,3 % суми відповідної виплати; у селі, селищі міського типу — 2,65 % відповідної виплати.
|
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2021 № 277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України» до визначення переможців проведення конкурсу з відбору організацій, які здійснюють виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, функції організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, здійснює національний оператор поштового зв’язку, функції якого виконує акціонерне товариство «Укрпошта».
За таких умов у зв’язку із відсутністю конкуренції послуги з виплати та доставки визначених законодавством державних соціальних допомог, компенсацій, інших соціальних виплат, можуть бути надані тільки певним суб’єктом господарювання, що відповідає положенням абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі та укладання договору відповідає чинному законодавству, та може бути укладено лише з одним постачальником – AT «Укрпошта». За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
|