Роз’яснюємо страхувальникам Донеччини, як отримати дистанційні послуги ПФУ 24/7
Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області продовжують працювати зі страхувальниками, надаючи роз’яснення та практичну допомогу у вирішенні важливих питань із використанням електронних сервісів Пенсійного фонду.
Минулого тижня консультації отримали представники Комунальної організації (установа, заклад) «Центр надання соціальних послуг Білозерської міської ради», відділу освіти Селидівської міської ради, Мар‘їнського комунального підприємства «Промінь», ПП «Будівельна перспектива», сільськогосподарського ТОВ «Агрофірма «Дружба», фізичні особи-підприємці та мешканці Краматорська та Слов’янська.
Під час зустрічей фахівці пояснили, як:
- завантажити документи про трудову діяльність;
- перевірити трудову книжку перед оцифруванням;
- подати відомості про зміни в трудових відносинах працівника;
- отримати онлайн-послуги через електронний кабінет страхувальника;
- змінити дані в реєстрі застрахованих осіб.
Усі ці можливості доступні онлайн на portal.pfu.gov.ua.
Більше про сервіси вебпорталу е-послуг ПФУ дізнавайтеся за посиланням.
Детальніше про оцифрування документів про трудову діяльність: корисні матеріали за посиланням.
Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.