Пропустити навігацію

На зв’язку з мешканцями Донеччини: допомагаємо розібратися у важливому

Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області щотижня проводить прямі телефонні лінії. Це дає можливість оперативно реагувати на звернення та допомагати громадянам у вирішенні важливих питань.

Від початку року вже проведено 65 таких ліній.
Консультації та правову допомогу отримали 279 мешканців області.

Найчастіше громадяни звертаються з питань:

  • призначення та індексації пенсій;
  • проходження фізичної ідентифікації;
  • призначення та виплати державних соціальних допомог;
  • участі в системі добровільного пенсійного страхування.

За потреби до вирішення питань залучаються фахівці профільних підрозділів.
Також мешканцям надається інформація про зручні онлайн-сервіси Пенсійного фонду — портал електронних послуг portal.pfu.gov.ua.

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінціTelegram-каналіYoutube-каналіInstagramTikTok.

background Layer 1