На зв’язку з мешканцями Донеччини: допомагаємо розібратися у важливому
Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області щотижня проводить прямі телефонні лінії. Це дає можливість оперативно реагувати на звернення та допомагати громадянам у вирішенні важливих питань.
Від початку року вже проведено 65 таких ліній.
Консультації та правову допомогу отримали 279 мешканців області.
Найчастіше громадяни звертаються з питань:
- призначення та індексації пенсій;
- проходження фізичної ідентифікації;
- призначення та виплати державних соціальних допомог;
- участі в системі добровільного пенсійного страхування.
За потреби до вирішення питань залучаються фахівці профільних підрозділів.
Також мешканцям надається інформація про зручні онлайн-сервіси Пенсійного фонду — портал електронних послуг portal.pfu.gov.ua.
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook-сторінці, Telegram-каналі, Youtube-каналі, Instagram, TikTok.