Пропустити навігацію

Нова централізована система обслуговування громадян є одним із ефективних кроків пенсійної реформи

З 1 січня 2016 року в органах Фонду Донецької області впроваджена централізована система обслуговування громадян. Її метою є максимальна автоматизація всіх процесів, пов’язаних з призначенням та виплатою пенсій. Фахівцями пенсійної служби вже прийнято понад 1,2 тис. заяв на призначення пенсій, більше 0,6 тис. пенсійних справ введено до бази централізованої системи.

Новий підхід в організації обслуговування громадян передбачає формування електронної пенсійної справи пенсіонера на підставі сканованих документів, наданих для призначення пенсії. Після введення всієї необхідної інформації до централізованої системи вона автоматично обраховуватиме різні варіанти розрахунку пенсії, на які має право пенсіонер для створення можливості обрати найвигідніший для нього розмір. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду в державі. Поки нові стандарти обслуговування громадян запроваджені в режимі пілотного проекту на базі Донецької, Вінницької, Київської, та Херсонської областей. В подальшому система надасть змогу ведення електронних пенсійних справ з послідуючою відмовою від зберігання їх в паперовому вигляді.

Перевагою для пенсіонерів при такій організації роботи стане можливість звернутися за вирішенням своїх пенсійних питань до будь-якого управління Фонду в цих регіонах незалежно від місця проживання. Громадяни можуть отримати як консультацію з пенсійних питань так і надати необхідні документи дистанційно.

3e5a35c93ee5c21ebfab34a0bc1ddced S - Нова централізована система обслуговування громадян є одним із ефективних кроків пенсійної реформи

background Layer 1