Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за 2017 рік

Протягом 2017 року до Пенсійного фонду України у Донецькій області області надійшло 34555 звернень громадян (що більше на 7,5% порівняно з минулим роком (32139), із них:

  • до головного управління – 12911 звернень (37,36 % від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь 21644 звернення (62,64 % від загальної кількості звернень).

До головного управління кількість звернень зросла на 32,5 % у зв’язку із  зверненнями громадян стосовно осучаснення  раніше призначених пенсій з 01.10.2017 року  відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» та пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області області (з 9741 до 12911).

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 11963 осіб (35 % від загальної кількості).

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо підвищення розмірів пенсій – 10155 звернень (22 %), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 3879 звернень (16 %), правильності призначення та перерахунку пенсій – 3700 звернень (42% загальної кількості звернень).

 Актуальним залишається питання повторних звернень, причинами яких є незгода громадян з розмірами пенсій, питання щодо права на пенсію, порядку підвищення пенсій у зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму згідно Законів України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій з 01.10.2017 року, механізму індексації пенсій, змін у порядку виплати пенсій працюючим пенсіонерам.

Протягом звітного періоду керівниками управлінь Фонду Донецької області проведені виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких прийнято та надано роз’яснень з питань пенсійного забезпечення 5925 особам, що складає 17,0 % від загальної кількості звернень громадян.

В органах Фонду області за принципом «єдиного вікна» працюють 26 приймалень громадян. Мета – спрощення процедури отримання послуг в органах Фонду, скорочення строків надання послуг та підвищення якості їх надання.

Протягом 2017 року спеціалістами фронт-офісів надано         825,9 тис. консультацій, роз’яснень та послуг з питань пенсійного забезпечення.

Фахівцями головного управління забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного року розглянуто 9948 таких звернень, що більше на 24,5 % у порівнянні з минулим роком (7988), всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.01.2018 року 120,0 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

Через електронну адресу порталу одержано та розглянуто    1,5 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

Для скорочення часу обслуговування громадян в управліннях області проводиться прийом за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Означеним сервісом скористалося 18,7 тис. осіб.

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 55,0 тис. громадян, що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати.

background Layer 1