III. Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг
Основними завданнями управління є:
Забезпечення реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, з питань державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного
захворювання, які спричинили втрату працездатності і питань надання житлових субсидій та пільг, виконання вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення Головним управлінням та його відділами.
Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) Приймає рішення про призначення (відмову в призначенні) пенсій відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів щодо призначення пенсій в умовах екстериторіальності.
2) Здійснює контроль за правильністю призначення пенсій в умовах екстериторіальності, для подальшого опрацювання справ управлінням з питань виплат.
3) Приймає рішення про перерахунок (відмову в перерахунку) пенсій відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів щодо перерахунків пенсій в умовах екстериторіальності.
4) Приймає рішення про призначення, перерахунок (відмову в призначенні, перерахунку) довічного грошового утримання суддям у відставці відповідно до законодавства в умовах екстериторіальності.
5) Забезпечує призначення (перерахунки) пенсій і підтвердження страхового стажу у порядку, встановленому міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення, здійснює листування з Пенсійним фондом України, територіальними органами Фонду інших регіонів України з зазначеного питання.
6) Приймає рішення про призначення (відмову в призначенні), збільшення відсотку (відмову в збільшенні відсотку) пенсій за особливі заслуги перед Україною в умовах екстериторіальності
7) Здійснює призначення, перерахунок пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, в тому числі у зв’язку зі змінами чинного законодавства щодо пенсійного законодавства відповідно до нормативно –правових актів, прийнятих Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України.
8) Вносить відомості до підсистеми ІКІС ПФУ “Реєстр судових рішень про судові рішення, пов’язані з пенсійним забезпеченням, наданням житлових субсидій і пільг, страхових виплат, надання соціальних послуг.
9) Організовує проведення засідань Комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006 № 18-1 «Про затвердження Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років».
10) Бере участь у засіданнях Комісій: з визначення даних про заробітну плату, одержану особою за роботу в зоні відчуження у 1986-1990 роках, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 №886. З визначення даних про заробітну плату (грошового забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.07.2012 №685. щодо опрацювання документів, наданих для отримання посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 15.11.2018 №1312/А-2018.
11) Готує розрахунки на покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах, відповідно до вимог Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1.
12) Подає звітності за формами визначеними наказом Державного комітету статистики України від 16.12.2002 № 445 «Про затвердження форм державного статистичного спостереження з питань соціального захисту населення» 3ПФ «Звіт про надання цільової грошової допомоги непрацездатним громадянам з мінімальними доходами»», 5ПФ «Звіт про розподіл пенсіонерів за розмірами призначених місячних пенсій», 6ПФ «Звіт про чисельність пенсіонерів і суми призначених місячних пенсій» до Пенсійного фонду України та управління Державної служби статистики України.
13) Співпрацює з департаментом (управлінням) соціального захисту населення з питань застосування норм пенсійного законодавства.
14) Формує атрибути сканованих документів, наданих для призначення, перерахунку пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, страхових виплат.
15) Проводить попередню перевірку комплектування паперових справ отримувачів пенсійних, страхових виплат та її підготовку до сканування.
16) Перевіряє наявність пенсійної справи в підсистемі ІКІС ПФУ «Призначення та перерахунку пенсій».
17) Забезпечує переформатування паперових справ отримувачів пенсійних та страхових виплат, які зберігаються в архівах Фонду області, в електронні.
18) Обробляє скановані зображення та формує кадри в АРМ «РетроКонверсія».
19) Проводить сканування всіх документів, які знаходяться як в діючій так і в архівній частині паперових справ отримувачів пенсійних та страхових виплат.
20) Проводить обрізку відсканованих файлів та забезпечує їх чітке відображення.
21) Аналізує якість сформованих кадрів та за необхідності повертає на досканування (або повторне сканування).
22) Вносить дані всіх документів на паперових носіях, що містяться в пенсійній справі, до вже відсканованих екземплярів в електронному вигляді;
23) Забезпечує створення електронної справи отримувачів пенсійних та страхових виплат.
24) При проведенні ретроконверсії аналізує практичну реалізацію програмного продукту на всіх етапах проведення зазначеного процесу.
25) За результатами аналізу програмно – технічного комплексу щодо проведення ретроконверсії, готує пропозиції до Пенсійного фонду України.
26) Забезпечує збереження та цілісність паперових справ отримувачів пенсійних та страхових виплат під час здійснення ретроконверсії.
27) Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів опрацювання в умовах екстериторіальності.
28) Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів опрацювання в умовах екстериторіальності.
29) Здійснює контроль за правильністю призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу в умовах екстериторіальності.
30) Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення та наданні соціальних послуг.
31) Здійснює перевірку правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності.
32) Складає в установленому порядку звітність за напрямками роботи з питань субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, та з питань діяльності відповідно до функціональних обов’язків.
33) Надає інформацію для розгляду звернення згідно Закону України від 05.07.2012 № 5076-VI «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» з питань призначення, перерахунку пенсій, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.
34) Готує матеріали для надання відповідей на запити органів суду і юстиції в межах компетенції з питань призначення (перерахунку) пенсій, призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг, розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності .
35) Разом з іншими структурними підрозділами Головного управління Фонду забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції.
36) Забезпечує в межах компетенції дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.
37) Бере участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів з питань з питань призначення, перерахунку пенсій, призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг, розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності.
38) В межах компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів з працівниками управління.
39) Забезпечує ведення діловодства в межах управління.
40) Бере участь у проведенні експертизи і практичної цінності документів при відборі їх на зберігання, готує справи для здачі у поточний архів.
41) Складає зведену номенклатуру управління і подає її на затвердження, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в поточний архів управління.
42) З питань, віднесених до компетенції управління, взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління.
43) Здійснює інші функції, визначені законами України, з питань,віднесених до компетенції управління.