Пропустити навігацію

Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг

Основними завданнями управління є:

Забезпечення реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, з питань загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності і питань надання житлових субсидій та пільг, виконання вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення Головним управлінням та його відділами.

 

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) Формує атрибути сканованих документів, повертає на доопрацювання не якісні зображення управлінню обслуговування громадян та накладає на оброблені документи кваліфікований електронний підпис спеціалістів, відповідальних за здійснення операцій.

2) Формує електронні пенсійні справи у формі електронних даних для забезпечення призначення (перерахунку) та виплати пенсій.

3) Приймає рішення про призначення пенсій та рішення про відмову в призначенні пенсій відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів щодо призначення пенсій.

4) Ініціює проведення перевірок обґрунтованості видачі документів, наданих для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до законодавства.

5) Здійснює контроль за вірним визначенням правових підстав для призначення пенсій та правильністю призначення пенсій.

6) Забезпечує призначення (перерахунки) пенсій і підтвердження страхового стажу у порядку, встановленому міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення, здійснює листування з Пенсійним фондом 3 України, територіальними органами Фонду інших регіонів України з зазначеного питання.

7) Приймає рішення про перерахунок пенсій та рішення про відмову в перерахунку пенсій відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів щодо перерахунків пенсій.

8) Приймає рішення про призначення (перерахунок) довічного грошового утримання суддям у відставці та рішення про відмову в призначенні та перерахунку відповідно до законодавства. 9) Приймає рішення про призначення (відмову в призначенні), збільшення відсотку (відмову в збільшенні відсотку) пенсій за особливі заслуги перед Україною.

10) Приймає рішення про подовження виплати пенсій по інвалідності та в разі втрати годувальника.

11) Вносить відомості до підсистеми ІКІС ПФУ “Реєстр судових рішень” про судові рішення, повʼязані з пенсійним забезпеченням, наданням житлових субсидій і пільг, страхових виплат, надання соціальних послуг.

12) Здійснює перерахунки пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян у зв’язку зі змінами чинного законодавства щодо пенсійного законодавства відповідно до нормативно – правових актів, прийнятих Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України.

13) Здійснює опрацювання пенсійних справ, які потрапили до кандидатів на індивідуально масовий перерахунок пенсій та контролює своєчасність та повноту проведення автоматизованих перерахунків пенсій.

14) Здійснює опрацювання пенсійних справ, які потрапили до звіту «Контроль розпоряджень» та потребують уточнення даних електронної пенсійної справи.

15) Забезпечує відпрацювання заяв щодо запиту пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсій та здійснює відправлення електронних пенсійних справ.

16) Здійснює своєчасне надання розрахунків до відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління на покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах, відповідно до вимог Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1.

17) Здійснює контроль за своєчасністю прийнятого рішення про призначення (перерахунок), відмову в призначенні (перерахунку) пенсії у терміни встановленні відповідно до п.5 ст.45 Закону України від 09.07.2003 №1058 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

18) На підставі отриманих заяв та пакетів документів від управління обслуговування громадян організовує проведення засідань Комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України 4 від 10.11.2006 № 18-1 «Про затвердження Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років» .

19) Бере участь у засіданнях Комісій: з визначення даних про заробітну плату, одержану особою за роботу в зоні відчуження у 1986-1990 роках, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 №886. з визначення даних про заробітну плату (грошового забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.07.2012 №685, щодо опрацювання документів, наданих для отримання посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 15.11.2018 №1312/А-2018.

20) Здійснює методологічне та практичне керівництво, координацію діяльності відділів управління щодо правильності та своєчасності опрацювання документів щодо призначення (перерахунку) пенсії, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці відповідно до вимог чинного законодавства.

21) Бере участь у проведенні контрольних заходів щодо правомірності прийнятого рішення про призначення (перерахунок), відмову в призначенні (перерахунку) пенсій, житлових субсидій та пільг відповідно до вимог чинного законодавства.

22) Опрацьовує інформацію, отриману від управління інформаційних систем та електронних реєстрів з відомостей персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування для призначення (перерахунку) пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.

23) Забезпечує розгляд електронних звернень, а також звернень поданих засобом вебпорталу з питань призначення (перерахунку) пенсій згідно Закону України від 05.07.2012 № 5076-VI «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» (у разі необхідності – за участю відповідних структурних підрозділів).

24) Забезпечує підготовку матеріалів для надання відповідей на запити органів суду і юстиції в межах компетенції з питань призначення (перерахунку) пенсій (у разі необхідності – за участю відповідних структурних підрозділів).

25) Готує пенсійні справи для сканування в програмному забезпеченні «РетроКонверсія», перевіряє відповідність задокументованих зображень в паперовій пенсійній справі.

26) Забезпечує перевірку співставлення діючих складових пенсійної виплати з документами та атрибутами оцифрованої пенсійної справи в архіві (валідація).

27) Аналізує та подає сформовані управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів та підписані начальником управління звітності за формами визначеними наказом Державного комітету статистики України від 16.12.2002 №445 «Про затвердження форм державного статистичного спостереження з питань соціального захисту населення» 3ПФ «Звіт про надання цільової грошової допомоги непрацездатним громадянам з мінімальними доходами»», 5ПФ «Звіт 5 про розподіл пенсіонерів за розмірами призначених місячних пенсій», 6ПФ «Звіт про чисельність пенсіонерів і суми призначених місячних пенсій» до Пенсійного фонду України та управління Державної служби статистики України.

28) Складає в установленому порядку звітність за напрямками роботи з питань пенсійного забезпечення, та з питань діяльності відповідно до функціональних обов’язків.

29) Бере участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів з пенсійних питань.

30) Має допуск до роботи зі справами з грифом “Для службового користування” в межах своїх повноважень. Зберігає державну таємницю, та інформацію про громадян, що стала відома під час виконання обов’язків державної служби, а також іншу інформацію, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню.

31) Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів опрацювання.

32) Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів опрацювання.

33) Здійснює контроль за вірним визначенням правових підстав для призначення та правильністю призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.

34) Складає в установленому порядку звітність за напрямками роботи з питань призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, та з питань діяльності відповідно до функціональних обов’язків.

35) Бере участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів з питань призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.

36) Приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення та наданні соціальних послуг.

37) Здійснює перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності.

38) Разом з іншими структурними підрозділами Головного управління Фонду забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції.

39) Забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.

40) В межах своєї компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів з працівниками управління.

41) Співпрацює з департаментом (управлінням) соціального захисту населення з питань застосування норм пенсійного законодавства та аналізує результати нагляду органами соціального захисту населення за додержанням 6 відділом призначення та відділами перерахунків пенсій вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій.

42) Забезпечує ведення діловодства в межах управління.

43) Бере участь у проведенні експертизи і практичної цінності документів при відборі їх на зберігання, готує справи для здачі у поточний архів.

44) Складає зведену номенклатуру управління і подає її на затвердження, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в поточний архів управління.

45) З питань, віднесених до його компетенції, взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління, структурними відділами управління.

46) Здійснює інші функції, визначені законами України, з питань, віднесених до компетенції управління.

background Layer 1