Пропустити навігацію

Фінансово-економічне управління

Основними завданнями управління є:

1) забезпечення належного планування (прогнозування) дохідної та видаткової частин плану доходів і видатків Головного управління на відповідний бюджетний період та виконання плану доходів і видатків Головного управління в межах своєї компетенції;

2) забезпечення своєчасного і в повному обсязі спрямування коштів на виплату пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат, інших виплат і соціальних послуг, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством;

3) контроль управління державними фінансовими ресурсами, майном та контроль за їх використанням;

4) організація роботи щодо забезпечення у регіоні надходжень від сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, інших коштів, ведення обліку їх надходжень та платників відповідно до законодавства; 5) організація моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для виявлення ознак використання праці неоформлених працівників, порушень законодавства про працю та здійснення обміну інформацією про ці відомості;

6) планування та контроль сум погашення заборгованості з платежів до бюджету Головного управління;

7) аналіз процесів та показників в сфері оплати праці, ринку зайнятості, також їх вплив на надходження коштів, призначених для пенсійного страхування;

8) організація роботи по складанню, затвердженню та виконанню кошторису видатків на фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням 3 функцій, покладених на органи Пенсійного фонду (далі – кошторис) Головного управління;

9) забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, формування та аналіз бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності, забезпечення своєчасного її подання відповідним органа.

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує бюджетний процес в Головному управлінні, забезпечує складання проєкту плану доходів і видатків Головного управління на плановий бюджетний період. Подає проект плану доходів і видатків Головного управління у встановленому порядку на затвердження Голові правління Фонду. У разі потреби готує пропозиції щодо внесення змін до плану доходів і видатків Головного управління та подає їх на розгляд Фонду з необхідним обґрунтуванням. Здійснює постатейний аналіз виконання дохідної та видаткової частини плану доходів і видатків Головного управління;

2) готує відповідно до методики розрахунки до проекту плану доходів і видатків Головного управління;

3) відповідно до порядку розроблення, затвердження та виконання бюджету Фонду забезпечує формування проєкту кошторису Головного управління та його відповідність обсягам асигнувань, що доведені лімітними довідками. Забезпечує подання проєкту кошторису та плану асигнувань Головного управління з обґрунтованою пояснювальною запискою до них на затвердження до Фонду; 4) аналізує та прогнозує надходження до бюджету Головного управління коштів від відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах;

5) забезпечує виконання планових показників надходження власних коштів до бюджету Головного управління;

6) аналізує разом із відповідними органами Державної фіскальної служби України (далі – ДПС) надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ);

7) забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, фінансових санкцій, інших коштів, що надходять до бюджету Головного управління відповідно до законодавства;

8) в межах своєї компетенції взаємодіє з контролюючими, правоохоронними органами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, з фондом соціального страхування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями щодо забезпечення прав застрахованих осіб у пенсійному страхуванні, погашення заборгованості з платежів до Фонду, легалізації зайнятості та заробітної плати, забезпечує підготовку аналітичних матеріалів та участь Головного управління у роботі комісій та робочих груп із зазначених питань, створених при органах виконавчої влади;

9) забезпечує моніторинг відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для виявлення ознак використання праці неоформлених працівників, порушень законодавства про працю та здійснення обміну інформацією про ці відомості;

10) аналізує процеси та показники в сфері оплати праці, ринку зайнятості, також їх вплив на надходження коштів, призначених для пенсійного страхування;

11) надає платникам та застрахованим особам інформацію щодо здійснення доплати до мінімального страхового внеску відповідно до частини третьої статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування ”;

12) забезпечує формування розрахункових складових потреби в коштах на виплату пенсій та грошової допомоги на підставі даних попередніх виплатних періодів з урахуванням сезонних коливань та факторів, що впливають на збільшення або зменшення означених видатків;

13) формує на підставі даних структурних підрозділів управління з питань виплат зведену потребу в коштах на фінансування пенсійних виплат, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та соціальних послуг, яку щомісячно у встановлені терміни надає до Фонду;

14) забезпечує своєчасне та в повному обсязі спрямування коштів на виплату пенсій, допомоги на поховання, житлових субсидій та пільг на оплату житловокомунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат, інших виплат та соціальних послуг відповідно до розподілу коштів згідно з календарним графіком виплати пенсій;

15) здійснює фінансування та виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають на території Донецької області. Веде бухгалтерський облік та складає фінансову звітність по руху коштів для виплати означених пенсій;

16) забезпечує ведення аналітичного обліку по виплачених пенсіях, одноразової грошової допомоги та допомоги на поховання військовослужбовців, осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ та членів їх сімей. Проводить з відділом з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян Головного управління звірку даних щодо фактичної виплати пенсій;

17) взаємодіє з Акціонерним товариством «Укрпошта», уповноваженими банками з питань фінансового забезпечення пенсійних виплат, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та соціальних послуг;

18) забезпечує підготовку щоденного моніторингу показників щодо надходження коштів до Головного управління та стану фінансування пенсійних виплат, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та соціальних послуг по області, що подаються начальнику Головного управління та його заступникам;

19) складає та аналізує оперативну (місячну), квартальну (проміжну) і річну бюджетну та фінансову звітність і забезпечує її подання до Фонду у встановлені терміни;

20) бере участь у розробці та перевірці штатного розпису Головного управління;

21) забезпечує достовірне та у повному обсязі ведення та відображення в бухгалтерському обліку операцій фінансово-господарської діяльності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

22) здійснює поточний контроль за дотриманням законодавства при взятті зобов’язань, здійсненні платежів відповідно до взятих зобов’язань, цільовим, економним та раціональним використанням коштів на виплату пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та соціальних послуг, адміністративно-господарських видатків;

23) забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу; відшкодування винними особами збитків від крадіжок, нестач та розтрат;

24) аналізує дані бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі щодо причин виникнення заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо сплати дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує і проводить роботу щодо її стягнення; забезпечує дотримання порядку розрахунків за товари, роботи та послуги;

25) своєчасно та у повному обсязі перераховує податки, збори (обов’язкові платежі) до бюджетів всіх рівнів;

26) приймає, аналізує та узагальнює оперативну, фінансову та бюджетну звітність, веде бухгалтерський облік та складає фінансову та бюджетну звітність по виконанню кошторису видатків на утримання Головного управління, інформує керівництво про фактичні наслідки господарських операцій, контролює розробку та впровадження заходів щодо дотримання фінансової дисципліни; 27) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову, бюджетну, податкову, статистичну та іншу звітність (декларації) та подає її у встановленому законодавством порядку та визначені строки; 28) готує інформацію про фінансовий стан, господарську діяльність та рух коштів Головного управління для прийняття обґрунтованих управлінських рішень щодо використання коштів;

29) взаємодіє з юридичним управлінням, управлінням адміністративного забезпечення, управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів та відділом по роботі з персоналом Головного управління з питань укладення договорів, у тому числі при здійснені закупівлі товарів, робіт і послуг за державні 6 кошти. Здійснює виконання договірних зобов’язань, що належать до компетенції Управління;

30) разом з іншими структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;

31) в межах своєї компетенції бере участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів з працівниками Головного управління, ПФУ;

32) забезпечує в межах своїх повноважень додержання вимог законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації та персональних даних, розглядає та бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління, запитів на інформацію, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг та повторних звернень;

33) узагальнює, аналізує та готує керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції Управління, вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи;

34) при виконанні покладених на управління завдань співпрацює з іншими структурними підрозділами Головного управління, взаємодіє у питаннях, що належать до його компетенції, з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян;

35) веде діловодство у порядку визначеному інструкцією з діловодства у Головному управлінні та здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на Управління завдань.

background Layer 1