Пропустити навігацію

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів

Основними завданнями управління є:

забезпечення реалізації державної політики цифрового розвитку, цифрової трансформації адміністративних процесів та інформаційної інтеграції, запровадження цифрових технологій у сфері пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (далі – пільги), ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, осіб, які мають право на пільги, а також отримувачів житлових субсидій;

забезпечення формування та ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб) та внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій та їх використання;

супровід та поточна експлуатація програмного забезпечення, прикладних підсистем інформаційно-комунікаційної системи Фонду, баз даних, що використовуються органами Фонду, комп’ютерного та мережевого обладнання в межах повноважень; здійснення моніторингу відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

забезпечення кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій інформаційно-комунікаційної системи Фонду, захисту інформації в інформаційнокомунікаційній системі Фонду.

Відповідно до своїх головних завдань управління:

1) впроваджує і забезпечує цифровий розвиток, цифрову трансформацію адміністративних процесів та інформаційної інтеграції, запровадження цифрових технологій у сфері пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій та пільг, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, осіб, які мають право на пільги, а також отримувачів житлових субсидій, використання інформації та її захист в інформаційнокомунікаційній системі Фонду, базах даних, інших електронних реєстрах, що використовуються органами Фонду;

2) надає керівництву пропозиції з питань обробки та захисту інформації, у тому числі персональних даних;

3) в межах компетенції забезпечує впровадження в органах Фонду технологій цифрових трансформацій і цифровізацію процесів;

4) надає керівництву пропозиції щодо ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, осіб, які мають право на пільги, а також отримувачів житлових субсидій;

5) забезпечує ведення обліку осіб, що підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію, обліку осіб, які мають право на пільги, а також отримувачів житлових субсидій, внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій та їх використання;

6) забезпечує своєчасне внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб, Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій та їх використання, у випадках, передбачених законами України;

7) забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання даних реєстру застрахованих осіб, Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій та їх використання, інформаційноаналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних, їх використання; 8) здійснює технологічний контроль за достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, до Реєстру застрахованих осіб та інших електронних реєстрів.

9) формує та надає інформацію з Реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами. 10) здійснює оцифрування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій передбачених законодавством документів, отриманих через вебпортал електронних послуг Фонду, шляхом доповнення персональної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб інформацією;

11) проводить порівняльний контроль відомостей, наявних в сканкопіях трудової книжки, з даними, накопиченими в персональній обліковій картці застрахованої особи, виявляє причини розбіжностей та вживає заходи по їх усуненню за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року з даними реєстру застрахованих осіб;

12) забезпечує направлення повідомлень застрахованій особі або страхувальнику через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Фонду за результатами оцифрування про виявлені випадки відсутності в трудовій книжці необхідних записів або неправильних чи неточних записів про періоди роботи або інших розбіжностей;

13) здійснює організаційно-методологічну підтримку і супроводження процесів, пов’язаних з накопиченням, зберіганням та автоматичною обробкою інформації в Пенсійному фонді. 14) забезпечує технологічні процеси інформаційної взаємодії між структурними підрозділами Головного управління, з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування. 4 15) забезпечує обробку запитів, звернень та надання у випадках, передбачених законодавством, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;

16) здійснює моніторинг формування довідок із Реєстру застрахованих осіб та звітності, яка містить персональні дані застрахованих осіб, формує за його результатами рекомендації щодо використання відомостей з персональних облікових карток застрахованих осіб у відповідності до діючих нормативноправових актів;

17) забезпечує формування аналітичних даних, моніторинг та складання оперативної і статистичної звітності за даними електронних реєстрів, готує матеріали для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції управління (відділу);

18) забезпечує аналіз коректності та приведення у відповідність позначок про сплату страхових внесків.

19) проводить інформаційно-роз’яснювальну та методологічну роботу, здійснює методичне керівництво щодо експлуатації та адміністрування компонентів та мережевого обладнання інформаційно-комунікаційної системи Фонду, цифрових процесів;

20) забезпечує безперебійну роботу інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України в Головному управлінні.

21) забезпечує роботу локальної мережі та комп’ютерного парку Головного управління, адміністрування ресурсів інформаційно-комунікаційної системи, мережевих сервісів, серверів, баз даних, сервісів Інтернет-вузлів, автоматизованих систем, антивірусного та мережевого захисту інформації, засобів електронного зв’язку, інших ресурсів електронних засобів комунікації, що функціонують в органах Фонду.

22) проводить регламентні процедури, здійснює заходи профілактики апаратної складової інформаційно-комунікаційної системи.

23) здійснює облік комп’ютерної техніки, мережевого та периферійного обладнання що перебуває на балансі Головного управління. Здійснює заходи щодо відновлення непрацездатного обладнання. Надає пропозиції щодо оновлення парку комп’ютерної техніки, мережевого та периферійного обладнання, готує відповідні документи на розгляд керівництва.

24) здійснює облік програмного забезпечення, що перебуває на балансі Головного управління Фонду, координацію заходів з питань легалізації програмного забезпечення, яке експлуатується органами Фонду.

25) здійснює підготовку пропозицій та документів для списання засобів комп’ютерної техніки, іншого обладнання інформаційно-комунікаційної системи, що функціонує в органах Фонду та не підлягає подальшому використанню.

26) у встановлені терміни забезпечує проведення масових перерахунків пенсій, технологічні процеси нарахування пенсій та щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

27) забезпечує технологічні процеси формування виплатних документів для організацій, що згідно із законодавством мають право здійснювати виплату і доставку пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

28) забезпечує контроль за використання електронного підпису у Головному управлінні. 29) забезпечує ідентифікований доступ користувачів за персональним логіном і паролем до електронних реєстрів, баз даних та підсистем інформаційнокомунікаційної систем, ведення відповідного обліку таких прав доступу.

30) забезпечує адміністрування в межах своєї компетенції комплексу засобів захисту вузла ІКС Головного управління.

31) контролює стан безпеки інформації, аналізує випадки порушення стану безпеки та здійснює заходи щодо мінімізації наслідків інцидентів безпеки.

32) забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про захист інформації, організовує роботу із захисту персональних даних.

33) в межах своїх повноважень проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо забезпечення ефективного захисту інформаційних технологій та систем, що експлуатуються в Головному управлінні. 34) досліджує технології обробки інформації у вузлі ІКС Головного управління Фонду з метою виявлення можливих каналів витоку та інших загроз інформації.

35) здійснює контроль виконання користувачами вимог нормативно-правових актів і розпорядчих документів із захисту інформації в Головному управлінні Фонду та проводить контрольні перевірки їх виконання.

36) здійснює моніторинг доступу до ресурсів вузла ІКС Головного управління Фонду (на підставі функціональних обов’язків користувачів) та регламентує доступ до підсистем ІКС та засобів обробки інформації.

37) формує та надає аналітичні звіти керівництву про виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлі ІКС Головного управління Фонду.

38) проводить адміністрування антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки. 39) відповідає за забезпечення криптографічного захисту інформації та за дотримання політики безпеки при використанні засобів криптографічного захисту інформації.

40) в межах компетенції здійснює та супроводжує питання реєстрації та/або приєднання надавача житлово-комунальних послуг до електронних сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України;

41) в межах компетенції здійснює адміністрування надавача житловокомунальних послуг, як зовнішнього користувача прикладних масових електронних сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України;

42) в межах компетенції супроводжує питання надання засобами веборталу електронних послуг Пенсійного фонду України послуг громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, а також надання установам банків та організаціям, що здійснюють виплату та доставку пенсій, житлових субсидій та пільг інформації в електронній формі;

43) в межах компетенції супроводжує технічні питання та надає інформаційну підтримку щодо питань обміну через електронні сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України інформацією сфері пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій та пільг, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, осіб, які мають право на пільги з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами, організаціями, що згідно із законодавством мають право здійснювати виплату і доставку пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг.

44) супроводжує технологічні процеси обміну в електронному вигляді виплатними документами для організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, житлових субсидій та пільг;

45) здійснює направлення повідомлень користувачам через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з питань, що віднесені до компетенції відділу;

46) в межах своїх повноважень розробляє інформаційно-методичні матеріали, проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу, бере участь в організації та проведенні семінарів, інших навчальних заходів з питань, що віднесені до компетенції відділу ;

47) в межах своїх повноважень забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням, захисту інформації з обмеженим доступом в Головному управлінні.

48) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ і громадян, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг.

49) з напрямків своєї діяльності бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління, узагальненні та поширенні прогресивних форм і методів роботи.

50) з метою надання послуг з пенсійного забезпечення для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період: – при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснює контроль в межах компетенції за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційнорозпорядчих документів Пенсійного фонду України; при непереведенні – виконує завдання, визначені, як для мирного часу.

51) здійснює оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Фонд;

52) проводить інформаційно-роз’яснювальну та методологічну роботу з питань функціонування інформаційно-комунікаційної системи Фонду, організації надання адміністративних послуг; 53) забезпечує в межах своєї компетенції дотримання в Головному управлінні законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних.

54) Функції, передбачені пунктами 1 – 7, 9,15,17-18, 47 – 53 цього Положення, виконують відділи ведення електронних реєстрів № 1, №2 та № 3 та інші доручення керівництва в межах повноважень . 55) Функції, передбачені пунктами 10 – 12,15, 47 – 53 цього Положення, виконує відділ формування електронних трудових книжок № 1,№2 та № 3 та інші доручення керівництва в межах повноважень. 56) Функції, передбачені пунктами 1 – 3, 5, 8, 9, 13 – 18, 47 – 53 цього Положення, виконує відділ методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів та інші доручення керівництва в межах повноважень.

57) Функції, передбачені пунктами 1 – 9, 13 – 19, 26 – 27, 47 – 53 цього Положення, виконує відділ інформаційно-аналітичного забезпечення та інші доручення керівництва в межах повноважень. 58) Функції, передбачені пунктами 1 – 3, 5, 9, 19, 20 – 27, 47 – 53 цього Положення, виконує відділ адміністрування інформаційних систем та інші доручення керівництва в межах повноважень. 59) Функції, передбачені пунктами 1 – 3, 5, 9,26 – 39,47 – 53 цього Положення, виконує відділ захисту інформаційних систем та інші доручення керівництва в межах повноважень. 60)Функції, передбачені пунктами 1 – 3, 5, 50 – 53 цього Положення, виконує відділ технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів та інші доручення керівництва в межах повноважень.

background Layer 1