Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за I квартал 2018 року

Протягом 1 кварталу 2018 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області області надійшло 9660 звернень громадян (що більше на 56,0% порівняно з минулим роком (6192), із них:

  • до головного управління – 3734 звернень (38,7 % від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь 5926 звернень (61,3 % від загальної кількості звернень).

До головного управління кількість звернень зросла більш ніж у півтора рази у зв’язку із  зверненнями громадян стосовно осучаснення  раніше призначених пенсій з 01.10.2017 року  відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» та пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області області (з 1403 до 3734).

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 4583 осіб, що на 21,3 % більше в порівнянні з 1 кварталом минулого року.

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо підвищення розмірів пенсій – 1945 звернень (20 %), правильності призначення та перерахунку пенсій – 1378 звернень (14,3% загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 1313 звернень (13,6 %),.

Актуальним залишається питання повторних звернень, причинами яких є незгода громадян з розмірами пенсій, питання щодо права на пенсію, порядку підвищення пенсій у зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму згідно Законів України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій з 01.10.2017, з 01.01.2018, механізму індексації пенсій, змін у порядку виплати пенсій працюючим пенсіонерам.

Протягом звітного періоду керівниками управлінь Фонду Донецької області проведені виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких прийнято та надано роз’яснень з питань пенсійного забезпечення 1742 особам, що складає 18,0 % від загальної кількості звернень громадян.

В органах Фонду області за принципом «єдиного вікна» працюють 26 приймалень громадян. Мета – спрощення процедури отримання послуг в органах Фонду, скорочення строків надання послуг та підвищення якості їх надання.

Протягом звітного періоду спеціалістами фронт-офісів надано         201,9 тис. консультацій, роз’яснень та послуг з питань пенсійного забезпечення.

Фахівцями головного управління забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного року розглянуто 2554 таких звернень, що більше у 1,5 рази в порівнянні з минулим роком (963), всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.04.2018 року 142,6 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

Через електронну адресу порталу одержано та розглянуто    1,2 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

Для скорочення часу обслуговування громадян в управліннях області проводиться прийом за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Означеним сервісом скористалося         11,1 тис. осіб.

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 10,2 тис. громадян, що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати.

background Layer 1