Пропустити навігацію

Звіт по роботі із зверненнями громадян за I півріччя 2018 року

Протягом 1 півріччя 2018 року до управлінь Пенсійного фонду України у Донецькій області надійшло 22,1 тис. усних та письмових звернень громадян (що більше на 68,0% порівняно з минулим роком (13,2 тис.), із них:

  • до головного управління – 9,6 тис. звернень (43,0% від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь 12,5 тис. звернень (57,0% від загальної кількості звернень).

До головного управління кількість звернень зросла більш ніж у 2,5 рази з 3,2 тис. до 9,6 тис. у зв’язку із  зверненнями громадян стосовно осучаснення  раніше призначених пенсій з 01.10.2017 року  відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», поновлення виплати пенсій, перерахунку пенсій з 01.01.2018 року відповідно до  п. 2 ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та з 01.04.2018 року згідно п.4 абз. 5 ст. 42  Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»,  пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Донецькій області.

За звітний період на особистий прийом до керівництва області звернулося 6,4 тис. осіб, що на 11 % більше в порівнянні з минулим роком (5,8 тис.), а на виїзних прийомах звернулося 2,9 тис. осіб. Письмово звернулося 5,7 тис. осіб, що у 2 рази більше ніж в минулому році (2,1 тис.).

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо поновлення виплати пенсії – 6,3 тис. звернень (28,5%), підвищення розмірів пенсій – 3,0 тис.  звернень (13,6 %), правильності призначення та перерахунку пенсій – 2,6 тис. звернень (11,6% загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 2,2 тис. звернень (9,8 %).

Протягом звітного періоду керівниками управлінь Фонду Донецької області проведені виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких прийнято та надано роз’яснень з питань пенсійного забезпечення          2,9 тис. особам, що складає 18,0 % від загальної кількості звернень громадян.

В органах Фонду області за принципом «єдиного вікна» працюють 26 приймалень громадян. Мета – спрощення процедури отримання послуг в органах Фонду, скорочення строків надання послуг та підвищення якості їх надання.

Протягом звітного періоду спеціалістами фронт-офісів надано         327,8 тис. консультацій, роз’яснень та послуг з питань пенсійного забезпечення.

 Фахівцями головного управління забезпечено оперативний розгляд  звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вжиті заходи для вирішення порушених у них питань, задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом звітного року розглянуто 7,0 тис. таких звернень, що більше у 1,5 рази в порівнянні з минулим роком (2,4 тис.), всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

     З метою надання можливості вирішувати питання пенсійного забезпечення, ознайомлення з матеріалами пенсійної справи або перегляду даних про страховий стаж страхувальникам та застрахованим особам в дистанційному форматі, використовується веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.04.2018 року 154,2 тис. юридичних та фізичних осіб вже є користувачами даного електронного ресурсу.

 Через електронну адресу порталу одержано та розглянуто    2,7 тис. звернень та запитів користувачів порталу з питань пенсійного забезпечення.

Для скорочення часу обслуговування громадян в управліннях області проводиться прийом за попереднім записом через веб-портал Пенсійного фонду України. Означеним сервісом скористалося         18,7 тис. осіб.

В усіх управліннях області для надання консультацій з питань пенсійного забезпечення діють телефони «Гарячих ліній» на які звернулося 25,5 тис. громадян, що дозволило оперативно реагувати на проблемні питання громадян та їх вирішувати.

background Layer 1