Пропустити навігацію

Виконання плану роботи головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за 2014 року

   

                              

В.о. начальника головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області

Рад Н.С.

«_____»____________2014 року

 

ВИКОНАННЯ ПЛАНУ

роботи головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області

за  2014 року

 

№ п/п

Назва заходу

Інформація про виконання

1 2 3

І. Реалізація основних пріоритетів діяльності Пенсійного фонду України

1.Забезпечення стабільної та своєчасної виплати пенсій

1.1 Забезпечити виконання планових показників з надходження коштів до бюджету головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.

 

За 2014 рік до бюджету ПФУ області надійшло 11906,1 млн. грн. власних коштів, що становить 59,9% виконання планових показників, в порівнянні з попереднім роком власні доходи зменшились на 8138,0 млн. грн., або на 40,6%.

Станом на 18.12.2014 до бюджету ПФУ області надійшло 16161,7 млн. грн. власних коштів, що становить 81,3% виконання планових показників, в порівнянні з попереднім роком власні доходи зменшились на 3883,0 млн. грн., або на 19,4%. В тому числі кошти, що адмініструє ПФУ, надійшли в сумі 5848,5 млн.грн.

1.2 Забезпечити щоденне і своєчасне фінансування коштів на виплату пенсій та грошової допомоги.

 

Здійснено щоденне фінансування коштів на виплату пенсій  згідно їх перерозподілу між управліннями ПФУ пропорційно до потреби і календарного графіку виплати пенсій через підприємства поштового зв’язку і установи уповноважених банків.
1.3 Забезпечити своєчасне фінансування та виплату пенсій іноземним громадянам, які проживають в Україні. Кошти та відомості на виплату  пенсій пенсіонерам країн СНД за 3 квартал 2014 року, що  отримані з ПФУ, розподілені і перераховані відповідним підвідомчим управлінням ПФУ. Ці кошти зараховані на рахунки одержувачів іноземних пенсій управліннями ПФУ в містах та районах області.  Відомості з відмітками  про виплату пенсій отримані від підвідомчих управлінь. Головним управлінням відмітки про виплату іноземних пенсій по кожному пенсіонеру внесені в загальну відомість і  направлені до Пенсійного фонду України.

Зібрані від управлінь підтвердження, в яких проводиться виплата пенсій,  адресних даних пенсіонерів, які отримують пенсію згідно законодавства інших країн.

1.4 Забезпечити складання бюджету Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2014 рік згідно доведених граничних обсягів показників та подання його до Пенсійного фонду України. Пенсійним фондом України доведені граничні показники бюджету на 2014 рік та зміни до бюджету відповідно до ЗУ від 31.07.14 №1622 «Про внесення змін до ЗУ «Про Державний бюджет України на 2014 рік».

Враховуючи наявні обставини граничні показники не розподілялись на міськрайуправління.

1.5 Забезпечити формування проекту бюджету Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2015 рік та прогнозу на підставі макроекономічних показників та подання його до Пенсійного фонду України. Забезпечено формування прогнозних показників до Тимчасового розпису доходів і видатків  на 1 квартал 2015р.
1.6     Проведення аналізу виконання бюджету Пенсійного фонду за   І півріччя  2014 року та складання помісячних аналізів доходів та видатків.

 

Проведений аналіз виконання бюджету Пенсійного фонду області за 1 півріччя 2014 року та помісячні аналізи, складені пояснювальні записки.
1.7     Забезпечити підготовку аналітичних матеріалів про підсумки роботи управлінь ПФУ області за звітні місяці на підставі квартальних та оперативних звітів по виконанню бюджету.

 

       Складені необхідні аналітичні та інформаційні матеріали про підсумки роботи управлінь стосовно фінансування виплати пенсій, аналізу виконання бюджету.
1.8 Підготовка до складання і участь у складанні  звітності про виконання загального фонду кошторису видатків на утримання апарату ГУ ПФУ у Донецькій області (апарат) та зведеного звіту  за  I півріччя 2014 року. Фахівцями управління фінансового забезпечення проведена підготовка до складання звітності про виконання кошторису видатків на утримання апарату управління за  9 місяців 2014 року. Звіт по головному управлінню та зведений по області про виконання кошторису видатків на утримання апарату управління за  9 місяців 2014 року надіслано до Пенсійного фонду України в  установлений строк
 

2. Організація роботи з надходження доходів

2.1 Забезпечити ефективну взаємодію з органами ДВС відповідно до вимог статті 12 Закону України від 21.04.1999 №606-ХІV “Про виконавче провадження ” та в рамках Програми спільних заходів органів юстиції та Пенсійного фонду України в Донецькій області з питань своєчасного стягнення  заборгованості по обов’язкових платежах до бюджету Пенсійного фонду України на підставі виконавчих документів. . На виконанні в органах ДВС знаходяться виконавчі документи на суму 1786,7 млн. грн., в т.ч. на 1648,8 млн. грн. – рішення суду. Від заходів ДВС, в рахунок погашення заборгованості до бюджету ПФУ надійшло 49,8 млн.грн., в т.ч. з рахунків ДВС – 7,2 млн.грн.
2.2 Забезпечити захист прав стягувача – Пенсійного фонду України під час провадження виконавчих дій, в тому числі реалізацію матеріалів, що фіксують порушення з боку державних виконавців, через правоохоронні органи. Управліннями області проведено 15149 ознайомлень з виконавчими провадженнями, які знаходяться на виконанні в органах ДВС та виявлено 6528 порушень на суму 8,3 млн. грн. В результаті подано 2766 скарги на дії (бездіяльність) держвиконавців на суму 269,5 млн.грн. З фактичних 4380 р/р боржників області арештовано 3959 р/р або 90,4% (відносно боржників по сплаті ЄСВ). З фактичних 5246 р/р боржників області  арештовано 4618 р/р або 88,0% (відносно боржників зі сплати страхових внесків, пільгових та наукових пенсій, регресів). До бюджету Фонду в результаті заходів примусового стягнення надійшло 49,8 млн. грн
2.3 На виконання п. 2 Плану заходів щодо ефективної взаємодії органів державної виконавчої служби з органами Пенсійного фонду України забезпечити участь у виїзних засіданнях обласної робочої групи з координації дій по стягненню заборгованості до бюджету Пенсійного фонду України при виконанні рішень про стягнення заборгованості на користь держави. Спеціалістами головного управління прийнято участь у виїзних ознайомленнях з матеріалами виконавчих проваджень по боржниках 3 управлінь ПФУ області. Ознайомлення проведено по 59 виконавчим провадженням. Встановлено 63 порушення. За результатами виїзних засідань складені протоколи та направлені для безпосереднього виконання підвідомчим управлінням. До бюджету Фонду в результаті проведеної роботи надійшло 0,2 млн. грн.
2.4 Координувати спільні заходи територіальних управлінь і органів Державної виконавчої служби через створені при органах місцевого самоврядування комісії щодо своєчасності вжиття заходів по примусовому погашенню боргу до ПФУ. Направлено комісіям з питань погашення заборгованості 932 пропозиції по боржниках , з них заслухано 437 керівників. В результаті вжитих заходів 524 підприємства погасили заборгованість повністю та 849 – частково. Загальна сума боргу, що сплачена внаслідок вжитих заходів – 7,3 млн.грн.
2.5 Забезпечити виконання пріоритетних напрямків роботи по підприємствах, які підпадають під дію Закону України  „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”. З активного статусу боргу виведено 28,1 млн. грн. шляхом порушення справ про банкрутство. З початку року порушено 8 справ про банкрутство (в т.ч. за ініціативою органів ПФУ – 3).
2.6 Забезпечити взаємодію з відділом з питань банкрутства Головного управління юстиції у Донецькій області щодо зменшення заборгованості до бюджету Фонду підприємств на різних стадіях банкрутства. Органами ПФУ ініційовано заміну 37 арбітражних керуючих, з яких 31 – замінено. До органів прокуратури, суду та управління з питань банкрутства направлено 60 скарг на бездіяльність (неправомірні дії) арбітражних керуючих.
2.7 З метою здійснення контрольних заходів, спрямованих на повноту реалізації своїх прав як кредитора та додержання арбітражними керуючими вимог чинного законодавства, забезпечити передачу матеріалів до державного органу з питань банкрутства, судових та  правоохоронних органів. Спеціалістами управління надходження, прогнозування платежів, обліку застрахованих осіб та КПР прийнято участь у 138 комітетах кредиторів та судових засіданнях по підприємствах на різних стадіях банкрутства. Також, органами ПФУ ініційовано заміну 37 арбітражних керуючих, з яких 31 – замінено. До органів прокуратури, суду та управління з питань банкрутства направлено 60 скарг на бездіяльність (неправомірні дії) арбітражних керуючих.
2.8 З метою погашення заборгованості до бюджету ПФУ забезпечити участь представників головного управління в засіданнях комісій, створених при органах місцевого самоврядування, роботі комітетів кредиторів та судових засіданнях по підприємствах на різних стадіях банкрутства. Засідання обласних комісій з питань погашення заборгованості не проводились.

Спеціалістами управління надходження, прогнозування платежів, обліку застрахованих осіб та КПР прийнято участь у 138 засіданнях комітетів кредиторів та судових засіданнях по підприємствах на різних стадіях банкрутства.

2.9 Забезпечити ефективну співпрацю з контролюючими органами, соціальними партнерами, спрямовану на додержання трудових прав працівників, легалізацію зарплати та забезпечення пенсійних прав застрахованих осіб, погашення заборгованості із сплати страхових внесків. Проведено 4926 перевірок платників внесків, у т.ч. 285 – у зв’язку з ліквідацією юридичних осіб та 4641 – у зв’язку з припиненням діяльності фізичних осіб. За зверненням органів Міндоходів проведено 11 перевірок, за дорученням прокуратури 2 перевірки.

З метою додержання трудових прав працівників, легалізації зарплати та забезпечення пенсійних прав застрахованих осіб з початку року на комісіях при виконкомах заслухано 635 керівників підприємств, які порушують права найманих працівників, територіальними управліннями проведено 45 спільних нарад з соціальними партнерами, де заслуховувалися звіти керівників та власників підприємств, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше законодавчо встановленого мінімуму. Крім того, управліннями проведено 84 виступи на місцевих радіо та телеканалах, надруковано 55 статей та проведено 151 зустріч в трудових колективах з висвітленням та обговоренням даної проблеми.

2.10 Забезпечити обмін інформацією з Департаментом розвитку базових галузей промисловості, Департаментом агропромислового розвитку, органами державної статистики, казначейства, Міністерства доходів і зборів, Державтоінспекції з метою координації дій по залученню платників до сплати коштів до бюджету ПФУ.

З метою пошуку шляхів зменшення обсягів заборгованості, здійснювати аналіз погашення заборгованості підприємствами, що перебувають у сфері управління вищезазначених установ і відомств, у тому числі в рамках нарад та засідань комісій.

 Щомісячно проводиться звірка з органами ВРЕВ щодо зареєстрованих легкових автомобілів та з органами Держказначейства щодо сплачених коштів до загального фонду Держбюджету.

Щомісяця до департаменту економіки ОДА, департаменту агропромислового розвитку, Фонду Держмайна доводиться інформація про стан заборгованості до бюджету ПФУ як взагалі, так і по окремих СГ тощо.

2.11 Здійснювати моніторинг стану заборгованості платників по платежах до бюджету ПФУ та інформувати Департамент економіки,  Департамент соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, головне управління статистики в Донецькій області. Щоквартально до головного управління статистики в Донецькій області надаються основні показники роботи органів Пенсійного фонду України в Донецькій області для визначення міста у рейтингу міст та районів області. До департаменту економіки ОДА направляється інформація про вжиті заходи по стягненню заборгованості до бюджету ПФУ.
2.12 Забезпечити контроль повноти застосування усіх передбачених законодавством контрольних, фіскальних та примусових заходів з метою стягнення заборгованості до бюджету ПФУ. За 9 місяців п.р. сплачено фінансових санкцій на загальну суму 494,5 тис. грн.

За результатами документальних перевірок до порушників законодавства застосовано 510 фінансових санкцій на суму 525,1 тис. грн. Видано 767 приписів про усунення порушень щодо недостовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб. До адміністративної відповідальності притягнуто 6 посадових осіб на суму 2,0 тис.грн.

2.13 Здійснити моніторинг контрольно-перевірочної роботи щодо проведення перевірок суб’єктів господарювання. Протягом 9 місяців проведено 14571 документальна перевірка, з них 6133 перевірок платників страхових внесків, 8438 інших перевірок.

За результатами документальних перевірок до порушників законодавства застосовано 510 фінансових санкцій на суму 525,1 тис. грн. Видано 767 приписів про усунення порушень щодо недостовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб. До адміністративної відповідальності притягнуто 6 посадових осіб на суму 2,0 тис.грн.

2.14 Здійснити разом з органами Міністерства доходів і зборів України області  аналіз надходження коштів від сплати єдиного внеску за 2014 рік та його прогнозування на 2015 рік. Приймалась участь в аналізі, прогнозуванні та щомісячному плануванні надходжень, надана методична допомога в формуванні показників Програми соціально-економічного розвитку Донецької області.

На обласному рівні підписано спільний лист «Про планування надходжень єдиного внеску», проведено ряд нарад з питань очікуваних надходжень власних коштів до бюджету Пенсійного фонду.

2.15 Забезпечити контроль за надходженням власних надходжень до Пенсійного фонду України та інших коштів, адміністрування яких здійснюється Пенсійним фондом. Щомісячно проводиться контроль та аналіз надходження власних надходжень до Пенсійного фонду України та інших коштів, адміністрування яких здійснюється Пенсійним фондом та виконання планових показників в розрізі підвідомчих управлінь області та джерел надходжень.
 

3. Організація роботи з пенсійного забезпечення

3.1 Забезпечити проведення перерахунків пенсій відповідно до чинних законодавчих актів України. В управліннях області своєчасно проведені перерахунки пенсій на виконання Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту“ від 21.05.2013 №285 (пенсії інвалідів війни ІІ та ІІІ групи з числа учасників бойових дій у період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років та учасників бойових дій у період війни 1945 року з імперіалістичною Японією, яким виповнилось 85 років і більше). Протягом 2014 року проведені перерахунки 15 пенсіонерам.

Проведено індивідуальні перерахунки пенсій пенсіонерам – військовослужбовцям та членам їх сімей щодо зміни розміру пенсій.

3.2 Забезпечити виконання вимог Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування ”  та інших законів щодо пенсійного забезпечення громадян та забезпечення конституційних прав громадян на звернення. За 2014 рік управліннями області призначено 50,4 тис. нових пенсій та проведено майже 71,7 тис. індивідуальних перерахунків.

Середній розмір призначеної пенсії в області склав 1 882,5 грн.

Загальна кількість звернень громадян (і усних, і письмових) до головного управління та управлінь області зменшилась на 48,16% у порівнянні з кількістю  звернень громадян за аналогічний період минулого року.

Запроваджена безперервна робота «Гарячої телефонної лінії» (весь робочій тиждень, протягом повного робочого дня). Всього за 2014 рік до головного управління зателефонувало 1831 громадянин, до управлінь області за консультацією на «Гарячу телефонну лінію» звернулося  19401 громадян (станом на 24.12.14).

До 570 громадян з обмеженими фізичними можливостями здійснено виїзд за місцем проживання,  5069 – роз’яснення надані за телефоном та 2307– письмово. (станом на 24.12.14).

 

3.3 Забезпечити виконання заходів, в межах компетенції, щодо реалізації Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб” (в редакції Закону №3668-17 від 08.07.2011 р.), постанов та розпоряджень Уряду з пенсійного забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей. Призначено 122 пенсії.

Проведені нарахування та виплати:

– допомог на поховання – 217;

– одноразових грошових допомог – 67.

Закриті особисті рахунки для виплати пенсії на  259 пенсіонера,

у т.ч. по причинах:

вибуття на постійне місце проживання (ПМП)

до іншої країни СНД – 23

вибуття на ПМП в межах України – 3

досягнення повноліття – 3

закінчення навчання – 2

перехід на пенсію за іншим законом – 10

зарахування на військову службу – 1

смерть пенсіонера –  217

 

ІІ Питання для розгляду на засіданнях колегії

2.1 Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Донецькій області  у І півріччі 2014 року щодо наповнення бюджету Фонду та реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення.        Рішення колегії від 28.07.2014 №2-1. Наказ

№ 141 від 28.07.2014.

2.2 Про результати внутрішнього аудиту в управлінні Пенсійного фонду України в

м. Сніжне.

     Скасовано на підставі службової записки
2.3 Про виконання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції в органах Пенсійного фонду України області».        Рішення колегії від 28.07.2014 №2-2. Наказ

№ 142 від 28.07.2014.

2.4 Про результати перевірок органами праці та соціального захисту населення щодо додержання вимог законодавства органами Фонду під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій, вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень та попередження їх виникнення.        Рішення колегії від 28.07.2014 №2-3. Наказ

№ 143 від 28.07.2014.

 

III. Окремі напрямки роботи

1. Забезпечення функціонування та розвиток інформаційних технологій

1.1 Забезпечити організаційно-методичну, технічну підтримку та супровід промислової експлуатації програмного забезпечення і модифікації версій автоматизованої системи персоніфікованого обліку сплати єдиного внеску. Підтримка та супровід промислової експлуатації програмного забезпечення і модифікації версій автоматизованої системи персоніфікованого обліку сплати страхового внеску забезпечено.
1.2 Забезпечення організаційно-методичного та програмно-технічного супроводу експлуатації автоматизованої системи ІКІС – СПОВ. Забезпечено організаційно-методичний та програмно-технічний супровід експлуатації автоматизованої системи ІКІС – СПОВ.
1.3 Забезпечити реалізацію комплексу організаційно-технічних заходів щодо захисту конфіденційної технічної інформації WEB-IKIC-P та WEB-COK, WEB-СПОВ-МЗ. Надання доступу до підсистем WEB-IKIC-P та WEB-COK, WEB-СПОВ-МЗ проводяться відповідно до наказів територіальних управлінь. Робота в підсистемах СПОВ-МЗ, ЄСВ-2010 WEB-COK ведеться згідно встановлених паролів, доступ інших осіб до баз даних заблоковано.
1.4 Забезпечити функціонування інформаційних кіосків в частині вільного доступу застрахованих осіб до інформації про заробітну плату (дохід), які містяться в системі облікових карток, розміру пенсій, графіків прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду України та його органів. Функціонування інформаційних кіосків забезпечено.
1.5 Забезпечити вивчення технічної документації та участь в обґрунтуванні і  впроваджені інноваційних пропозицій щодо підвищення ефективності інформаційних технологій. Спеціалістами управління постійно проводиться вивчення технічної документації щодо впровадження інноваційних пропозицій для підвищення ефективності інформаційних технологій.
1.6 Забезпечити організаційно-методичну підтримку експлуатації технологічних схем автоматизованої системи обробки пенсійної документації на базі комп’ютерних технологій шляхом своєчасного оновлення версій програмного забезпечення, доведення їх до управлінь Пенсійного фонду в районах, містах, районах у містах, містах та районах, внесення корективів відповідно до змін законодавства. Своєчасно оновлені версії програмного забезпечення доводяться до управлінь Пенсійного фонду в районах, містах та районах у містах, відповідно до змін законодавства.
1.7 Забезпечити контроль за оновленням версій бази даних 1С Бухгалтерія та автоматизації обліку фінансування та звітності управлінь в районах, містах та районах у містах. Своєчасно оновлюються версії програмного забезпечення доводяться до управлінь Пенсійного фонду в районах, містах та районах у містах, відповідно до змін законодавства, встановлено 5 оновлень.
1.8 Забезпечити поточний ремонт та технічно-програмне супроводження обчислювальної техніки головного управління та територіальних управлінь при проведенні ремонтних робіт. Поточний ремонт обчислювальної техніки проводився постійно по кожній одиниці, яка надходила до ремонту.
1.9 Забезпечити проведення профілактичних робіт устаткування в головному управлінні та підтримку робочого стану локальної мережі головного управління. Профілактичні роботи проводились систематично, згідно затвердженого графіку.

2 Внутрішній аудит та організація контролю за напрямами роботи

2.1 Забезпечити проведення аудитів діяльності територіальних управлінь (відповідно до планів затверджених Держфінінспекцією Донецької області). Проведення аудитів припинене у зв’язку з проведенням на території області антитерористичної операції (наказ начальника головного управління від 14.07.2014 № 132).

 

2.2 Забезпечити моніторинг результатів внутрішніх аудитів в підвідомчих управліннях. –      Проведено моніторинг результатів внутрішніх аудитів в:

–     м.Дзержинську – службова записка від 31.07.2014;

–     м.Димитрові – службова записка від 31.07.2014;

–     м. Селидове – службова записка від 31.07.2014;

–     м. Новогродівка – службова записка від 30.09.2014;

–     р.Новоазовському – службова записка від 20.10.2014;

–     м. Кіровське – службова записка від 30.10.2014;

– м. Жданівка – службова записка від 30.10.2014.

2.3 Провести дослідження, аналіз, оцінку окремих питань діяльності підвідомчих управлінь щодо стану контролю за цільовим використанням коштів, призначених на виплату пенсій і грошової допомоги та виконання кошторису видатків на утримання апарату управлінь. Протягом року згідно окремого графіку
2.4 Провести тематичні перевірки в управліннях Пенсійного фонду України в містах, районах, районах у містах та в містах і районах з питань:  
   організації роботи відділів з призначення та виплати пенсій щодо дотримання норм пенсійного законодавства, вимог Порядку надання та оформлення документів для призначення і перерахунків пенсій від 25.11.2005 №22-1; За 2014 рік в управліннях області проведено  7 тематичних перевірок згідно графіку:

– управління ПФУ в м. Артемівську та Артемівському районі (квітень 2014 року);

– управління ПФУ в Микитівському районі м. Горлівки (травень 2014 року);

– управління ПФУ в Центрально-Міському районі             м. Макіївки (липень 2014 року);

–  управління ПФУ в Совєтському районі м. Макіївки (липень 2014 року).

– управління ПФУ в Кіровському районі м. Макіївки (серпень 2014 року);

–  управління ПФУ в Гірницькому районі м. Макіївки (серпень 2014 року);

– управління ПФУ в Мар’їнькому районі (вересень 2014 року).

Управлінням надана практична допомога в організації роботи відділів з обслуговування та розгляду звернень громадян, із застосування норм діючого пенсійного законодавства.

 

  складання та виконання бюджету, ведення бухгалтерського обліку та звітності; Не проводились у зв’язку із проведенням в області антитерористичної операції.
   ведення персоніфікованого обліку; Проведено тематичні перевірки в управліннях Пенсійного фонду України  в м. Ясинуватій та Ясинуватському районі, м. Шахтарську та Шахтарському районі, Пролетарському районі

м. Донецька.

  –  організації правової роботи з питань пенсійного забезпечення;

 

У зв’язку з проведенням антитерористичної операції на території Донецької області тематичні перевірки не проводились.
  стану роботи підвідомчих управлінь з питань діяльності загального відділу За окремим графіком.
2.5 З метою надання практичної допомоги підвідомчим управлінням забезпечити участь фахівців головного управління в проведенні документальних перевірок платників. Проведено перевірку Мар’їнського ЦВПЗ з питань цільового використання коштів Пенсійного фонду.

 

2.6 Забезпечити контроль:  
  за дотриманням строків призначення  (перерахунків) та виплати пенсій в управліннях ПФУ в Донецькій області; Здійснюється щотижневий контроль за дотриманням термінів розгляду документів, наданих для призначення (перерахунку) пенсій. Інформація, яка надходить до головного управління від управлінь Пенсійного фонду України Донецької області про призначені та перераховані пенсії, щонеділі контролюється, систематизується та узагальнюється. Починаючи з липня 2012 запроваджено в дослідну експлуатацію підсистему «Централізований електронний «Журнал реєстрації рішень про призначення, відстрочку часу призначення, перерахунок пенсій, переведення з одного виду  пенсій на інший (або їх відмову) (Форма  10)», яка дозволяє без виїзду до міськ(рай)управлінь здійснювати контроль строків розгляду документів, наданих для призначення (перерахунків) пенсій.

 

  –  за звітами по переплатам пенсій та своєчасним відшкодуванням сум переплат Пенсійному фонду;

 

 

 

 

 

– за своєчасним оновленням програмного забезпечення в управліннях області;

Аналіз звітів про виявлені протягом кварталу суми переплат пенсій та стан їх відшкодування проведено згідно наданих управліннями області квартальних звітів. За результатами складено узагальнений звіт, який направлено Пенсійному фонду України 16.10.2014 №9895/03/61.

 

Одержано 54 нові версії програмного забезпечення АСОПД/КОМТЕХ та своєчасно встановлено в управліннях області.

  –  за  вчасним  виконанням  документів, що  надходять з вищестоящих організацій;

–  за виконанням вимог наказів начальника головного управління.

 

Щотижнево складаються реєстри, контроль здійснюється щоденно.
  за дотриманням  уповноваженими силовими структурними підрозділами встановленого порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”            (в редакції Закону №3668-17 від 08.07.2011 р.) На постійному контролі

 

 

3. Організаційно – інформаційна робота та зв’язки з громадськістю

 3.1 Забезпечити висвітлення в місцевих та відомчих засобах масової інформації, веб-сайтах Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області результатів роботи органів Фонду області  щодо реалізації державної політики в сфері пенсійного забезпечення, роз’яснень норм законодавства про пенсійне забезпечення, своєчасної виплати пенсій,  питань виконання бюджету, заходів, передбачених Державною програмою щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки. За I півріччя проведено 2478 виступів у засобах масової інформації, з них 371 – на телебаченні, 562 – на радіо, 1277 – в пресі, проведено 268 прес-конференцій, брифінгів та круглих столів, випущено 1948 брошур за напрямками діяльності органів Фонду.

В рамках співпраці з громадськістю організовано та проведено 171 семінар з керівниками та бухгалтерами підприємств, 597 зустрічей в трудових колективах, 827 зустрічей з мешканцями за місцем проживання.

В рубриці «Новини» сайту головного управління опубліковано 105 статей.

3.2 Забезпечити постійний моніторинг публікацій в засобах масової інформації, в тому числі електронних (в мережі Інтернет та соціальних мережах), щодо діяльності органів Пенсійного фонду області, з подальшим опрацюванням та врахуванням висловлених зауважень і пропозицій в межах чинного законного законодавства, а також реагування на критичні зауваження, що надходять від засобів масової інформації або громадськості. Щоденно здійснювався моніторинг публікацій, виступів в ЗМІ, в тому числі електронних та надавався керівництву.
3.3    Забезпечити підготовку матеріалів до прес-конференцій, брифінгів, “гарячих ліній ” тощо та участь представників засобів масової інформації у цих заходах. Протягом 2014 року в органах Пенсійного фонду області проведено 268 прес-конференцій, брифінгів та круглих столів.
3.4 Забезпечити дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль своєчасності надання відповідей на запити). Звіт по запитах на публічну інформацію надано своєчасно 29.09.2014 № 9772/11-1/61.
3.5 Забезпечити подальше підвищення якості обслуговування громадян в органах Фонду та моніторинг виконання заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення в органах Пенсійного фонду України на 2009-2015 роки “Безбар’єрна Україна”. Органами Фонду області  забезпечено створення безперешкодного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В усіх управліннях області створені підрозділи з обслуговування та розгляду звернень громадян за принципом «єдиного вікна».

Особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років, надано понад 2307 громадянам –  письмових, 5069 – за телефоном, 570 – за місцем проживання роз’яснень про зміни розмірів пенсій за результатами перерахунків.

 

 

4. Правова робота

4.1 Забезпечити представлення інтересів органів Пенсійного фонду України Донецької області в судах. Протягом IV кварталу 2014 року працівниками юридичного управління взято участь у 5 судових засіданнях (з них: 2 у судах першої інстанції, 3 у судах апеляційної інстанції)

4.2 Продовжити роботу з виконання наказу Міністерства юстиції України та Пенсійного фонду України від 26.12.2011 №3593/5 “Про затвердження порядку взаємодії органів Державної виконавчої служби та органів Пенсійного фонду України” та забезпечити проведення щоквартального звірення виконавчих документів. Інформацію узагальнено та направлено до Пенсійного фонду (з показниками на 01.10.2014)

 

4.3 Забезпечити повноту стягнення в судовому порядку заборгованості по платежах, контроль за сплатою яких покладено на Пенсійний фонд України Інформацію узагальнено та направлено до Пенсійного фонду (з показниками на 01.10.2014)

 

5. Організаційно-методична, аналітична та практична робота

5.1 Забезпечити складання зведеного кошторису видатків по області та розподіл асигнувань управлінням ПФУ в районах, містах та районах у містах на 2014 рік. Зведений  кошторис видатків на 2014 рік по головному управлінню Пенсійного фонду України в Донецькій області затверджено начальником головного управління. Лімітні довідки про розподіл асигнувань на 2014 рік надіслані до міськ(рай)управлінь.

5.2 Забезпечення підготовки проекту кошторису видатків на утримання органів Пенсійного фонду України на 2015 рік. Проект кошторису видатків на утримання органів Пенсійного фонду України на 2015 рік підготовлений та надісланий до Пенсійного фонду України в установлений строк.

5.3 Забезпечити ефективне планування та прогнозування показників з надходження доходів, які адмініструє Пенсійний фонд України (помісячне та щоденне), в тому числі в розрізі міст та районів, та участь в аналізі та прогнозі надходження коштів від сплати єдиного внеску  органів Міністерства доходів і зборів. Здійснювалось щомісячне прогнозування надходжень власних коштів до бюджету ПФУ по джерелах надходжень та категоріям платників; поденне прогнозування та аналіз виконання очікуваних показників.
5.4 Забезпечити контроль за поданими до органів прокуратури та інших правоохоронних органів матеріалів для притягнення до кримінальної відповідальності осіб, які порушують пенсійне законодавство, та здійснювати моніторинг реагування цих органів на звернення органів Фонду. За 9 місяців акти перевірок до органів прокуратури та інших правоохоронних органів не передавались. Проведені щоквартальні звірки .
5.5 Забезпечити, відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та контроль за формуванням та веденням реєстру застрахованих осіб Державного реєстру. На виконання Указу Президента від 04.05.1998 року “Про заходи щодо впровадження персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування” проводиться робота по збору від роботодавців первинної звітності. Станом на 01.10.2014 територіальними управліннями отримано 8,3 тис. коригуючих відомостей по 7,1 тис. застрахованих особах за періоди з 2000 по 2009 звітні роки.
5.6 Забезпечити контроль, у тому числі спільно з органами Міністерства доходів і зборів, за достовірністю відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному відповідно до «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування органам Пенсійного фонду України», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 08.10.2010 № 22-2, зі змінами. Органами Пенсійного фонду України в межах повноважень проводиться сумісна з органами Міністерства доходів і зборів робота по наданню роз’яснень по заповненню звітності про застрахованих осіб. Проведено роботу по виправленню помилок при наданні річної звітності фізичними особами – підприємцями. Загальна кількість встановлених помилок в прізвищі, імені, по батькові склала 4,95 тис.
5.7 Забезпечити облік застрахованих осіб, внесення звітів щодо сум нарахованих внесків та сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за періоди до 01 січня 2011 відповідно до Порядків, затверджених постановами правління Пенсійного фонду України від 10.06.2004 № 7-6 та від 05.11.2009 № 26-1. Станом на 01.10.2014 внаслідок проведеної роботи по збору від роботодавців первинної звітності за періоди з 2000 по 2009 звітні роки територіальними управліннями отримано 8,3 тис. коригуючих відомостей по 7,1 тис. застрахованих особах.
5.8 Забезпечити контроль за своєчасністю внесення відомостей про застрахованих осіб, які подаються до системи персоніфікованого обліку з типом форми «початкова», «коригуюча», «скасовуюча» за період до 2010 року згідно «Порядку формування та надання  органам Пенсійного фонду України відомостей про застрахованих осіб, які використовуються в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 10.06.2004 № 7-6. Територіальними управліннями впроваджено систему контролю за своєчасністю внесення відомостей про застрахованих осіб, які подаються роботодавцями до системи персоніфікованого обліку з типом форми «початкова», «коригуюча», «скасовуюча» за період до 2010 року. Станом на 01.10.2014 територіальними управліннями отримано 8,3 тис. коригуючих відомостей по 7,1 тис. застрахованих особах за періоди з 2000 по 2009 звітні роки.
5.9 Забезпечити виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2000 р. №1306 “Про затвердження Порядку видачі та зразка свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” щодо проведення анкетування зайнятого населення, формування електронних баз даних свідоцтв соціального страхування та видачу страхових свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування застрахованим особам Продовжується робота по заповненню анкет та виготовленню свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Протягом 9 місяців 2014 року відправлено на виготовлення до Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку ПФУ» 18,6 тис. анкет; отримано 4,6 тис. страхових свідоцтв, які передано роботодавцям для видачі застрахованим особам.
5.10 Забезпечити контроль за реєстрацією заяв громадян, самозайнятих осіб  та страхувальників на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. З впровадженням розпорядження Кабінету Міністрів України «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» від 25.06.2012 № 401-р та постанови Правління Пенсійного фонду України «Про затвердження Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді» від 07.09.2012 № 16-1 територіальними управліннями проводиться активна робота щодо інформування населення про можливості Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.10.2014 року на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєстровано 1,3 тис. юридичних осіб (в тому числі 0,5 тис. бюджетних установ), 10,4 тис. громадян (з них 1,9 тис. пенсіонерів). За електронними зверненнями на Веб-портал отримали відповіді 169 громадян.
5.11 Забезпечити контроль за дотриманням методології формування звітності територіальними управліннями та своєчасне надання достовірних звітів до Пенсійного фонду України. Здійснюється щомісячний контроль за дотриманням методології формування звітності територіальними управліннями та своєчасним наданням достовірних звітів до Пенсійного фонду України.
5.12 Забезпечити організацію роботи щодо обміну інформацією з органами Міністерства доходів і зборів України відповідно до вимог Порядку, затвердженого наказом Міністерства доходів та зборів України 19.09.2013 № 494 та постановою правління Пенсійного фонду України 19.09.2013 № 16-1. Протягом звітного періоду проводилась робота спільно з органами Міністерства доходів та зборів щодо виправлення звітності від фізичних осіб-підприємців.
5.13 Забезпечити формування довідок із баз даних по запитах інших відомств у законодавчо визначених випадках та координацію робіт щодо формування відомостей про стан сплати страхових внесків страхувальниками. Протягом 9 місяців 2014 року з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування видано 190,9 тис. індивідуальних відомостей за формою ОК-2, ОК-5, ОК-7, в тому числі: за електронною формою 10 – 139,4 тис.; за особистою заявою громадян – 20,5 тис.
5.14. Забезпечити проведення статистичних та аналітичних досліджень за даними, які накопичені в системі персоніфікованого обліку. Статистичні та аналітичні дослідження за даними, які накопичені в системі персоніфікованого обліку, систематично проводяться.
5.15 Організаційне забезпечення:

– засідань колегії при начальнику головного управління;
– селекторних нарад;

– селекторних навчань;

– виробничих нарад;

– апаратних нарад .

 

Забезпечено щотижневе проведення апаратних нарад, нарад з начальниками територіальних управлінь в режимі аудіочату

5.16 Участь в апаратних нарадах, які проводять голова облдержадміністрації та його заступники, в роботі колегій ОДА, сесій облради, постійної комісії облдержадміністрації з питань погашення заборгованості із заробітної плати та до бюджету ПФУ підприємствами області.

Забезпечити надання місцевим державним адміністраціям інформації, необхідної для здійснення адміністраціями покладеного на них державного контролю.

Виконано. Щоденно надається інформація про основні показники роботи головного управління.

Прийнято участь  в 3-х  засіданнях комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпеченню податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до ПФ та запобігання неплатоспроможності, 9 виїзних засідань обласної робочої групи з координації діяльності по наповненню бюджету Пенсійного фонду через погашення заборгованості  сумісно з ДВС, підготовлені  всі необхідні матеріали. підготовлені  всі необхідні матеріали.

5.17 Забезпечити проведення консультативних днів для спеціалістів з призначення та виплати пенсій управлінь Пенсійного фонду України області

5.18 Забезпечити доведення до управлінь в містах та районах нормативних документів та роз’яснень з питань організації роботи органів Пенсійного фонду України за відповідними напрямками та підготовку оглядових листів  по роз’ясненню норм діючого законодавства за результатами роботи управлінь. Всі управління ПФУ області забезпечуються новими нормативними документами, надісланими ПФУ, МСПУ своєчасно, по мірі їх надходження.

5.20 Провести аналіз роботи органів Пенсійного фонду області з питань: На виконанні в ДВС знаходяться виконавчі провадження на 1753,5 млн.грн. (у т.ч. 1605,4 млн.грн. рішень суду).

До бюджету Фонду в результаті заходів примусового стягнення надійшло 49,2 млн. грн.

  – виконання органами юстиції рішень суду та інших виконавчих документів на користь бюджету ПФУ та реалізації органами ПФУ області прав учасника виконавчого провадження в межах ст. 12 Закону України від 21.04.1999 №606-XІV “Про виконавче провадження ”;
  – реалізації органами ПФУ області прав сторони виконавчого провадження в межах ст. 12 Закону України від 21.04.1999 №606-XІV “Про виконавче провадження ”;

 

Управліннями області проведено 15149 ознайомлень з виконавчими провадженнями, які знаходяться на виконанні в органах ДВС, та виявлено 6528 порушень на суму 8,3 млн. грн. В результаті подано 2644 скарг на дії (бездіяльність) держвиконавців на суму 269,5 млн.грн. З фактичних 4380 р/р боржників області арештовано 3959 р/р або 90,4% (відносно боржників по сплаті ЄСВ). З фактичних 5246 р/р боржників області  арештовано 4618 р/р або 88,0% (відносно боржників зі сплати страхових внесків, пільгових та наукових пенсій, регресів). До бюджету Фонду в результаті заходів примусового стягнення надійшло 49,2 млн. грн.
  – по боржниках, які працюють в умовах дії Закону України від 14.05.1992р. №2343 “Про відновлення платоспроможності підприємства або визнання його банкрутом”, щодо їх фінансового стану, змін, які відбулися в судових процедурах  банкрутства, виконання арбітражними керуючими своїх обов’язків; В процедурі банкрутства знаходиться 377 СГ з сумою боргу 400,1 млн. грн. По 109 СГ органи ПФУ знаходяться в комітеті кредиторів. З активного статусу боргу з початку року виведено 28,1  млн. грн., порушено 8 справ (в т.ч. за ініціативою ПФУ – 3). Органами ПФУ ініційовано заміну 37 арбітражних керуючих, з яких 31 замінено. До органів прокуратури, суду та управління з питань банкрутства направлено 60 скарг на бездіяльність (неправомірні дії) арбітражних керуючих. Надійшло в рахунок погашення кредиторських вимог 23,5 млн. грн. з початку процедури.
  організації роботи щодо стягнення заборгованості в судовому порядку; Проаналізовано стан організації роботи щодо стягнення заборгованості в судовому порядку та пропозиції по зауваженням в даному напрямку роботи направлено до територіальних управлінь 14.07.2014 за № 8045/10/61.
  спільної роботи органів ПФУ області з органами Державної виконавчої служби по примусовому стягненню заборгованості; Стан спільної роботи органів ПФУ області з органами Державної виконавчої служби по примусовому стягненню заборгованості проаналізовано та пропозиції щодо вдосконалення наведеного напрямку роботи направлено до територіальних управлінь листом від 31.07.2014 за № 9306/10/31.
  практики розгляду судовими органами  Донецької області справ з питань пенсійного законодавства та якості складання управліннями ПФУ області процесуальних документів по цих справах; Практика розгляду судовими органами та якість роботи по супроводженню судових справ з питань пенсійного забезпечення в управліннях Пенсійного фонду України Донецької області протягом І півріччя 2014 року проаналізовано. Листом від 29.07.2014 за вих.№ 9229/10/61 до територіальних управлінь доведено пропозиції по вдосконаленню наведеного напрямку роботи
  дотримання законодавства територіальними управліннями під час укладання договорів; Протягом IV кварталу
  роботи територіальних управлінь області зі зверненнями громадян Головним управлінням проводиться щоденний контроль за роботою управлінь Пенсійного фонду  України в області по виконанню законодавства про звернення громадян: щоденне зняття з контролю контрольних відповідей, наданих управліннями області; тематичні перевірки;   узагальнення оперативної інформації, тощо. Методична допомога надається в ході проведення селекторних нарад  та  при розгляді звернень громадян.
  –           кількісного та якісного складу працюючих;

–           наявності вакансій, плинності кадрів;

–           залучення молоді до проходження державної служби;

–      виявлення потреби у кадрах.

 

 

До головного управління своєчасно подаються звіти щодо стану кадрового забезпечення в управліннях та проводиться його аналіз. Станом на 01.10.2014 року:

–         укомплектованість кадрами складає: в головному управлінні та в підвідомчих управліннях     89,5%;

– наявність вакантних посад у головному управлінні та підвідомчих управліннях   380;

– плинність кадрів всього по регіону складає  13,4%.

Показник якісного складу державних службовців покращився і складає 87% .

На кожну посаду державного службовця сформовано і діє кадровий резерв.

 

 

6. Робота з кадрами

6.1 Забезпечити виконання заходів з реалізації Програми розвитку персоналу у 2013 році, затвердженої наказом головного управління Пенсійного фонду України від 22.02.2012 № 47 Згідно плану виконуються заходи щодо дотримання вимог Закону України «Про державну службу» та антикорупційного законодавства головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
6.2 Забезпечити підтримку в актуальному стані банку даних державних службовців за допомогою комп’ютерної програми “Кадри”, здійснити контроль за кадровими змінами та своєчасне надання облікових даних до управління державної служби головного управління державної служби України в Донецькій області Проведено аналіз бази даних державних службовців системи “Картка. Звіти обліку даних системи “Картка” ЄКДС надіслані до Управління держслужби  своєчасно у встановлені терміни
6.3 Забезпечити проходження переддипломної та виробничої практики студентами вищих навчальних закладів в головному та підвідомчих управліннях відповідно до укладених угод. Згідно з договорами на проведення практики студентів вищих навчальних закладів головне управління забезпечує студентів базою практики та здійснює її супроводження.
6.4

 

Забезпечити у 2014 році працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, що навчались за державним замовленням за направленнями головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області  

Забезпечено працевлаштування 11 випускників вищих навчальних закладів, що навчались за державним замовленням за направленнями головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області. Роботу щодо працевлаштування випускників продовжено.

 

7. Запобігання та протидія корупції в органах Фонду області

7.1 Відповідно до ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції» здійснити комплекс заходів (за окремим планом), направлених на виявлення та усунення конфлікту інтересів, фактів сумісництва та інших корупційних проявів серед працівників органів ПФУ області. Згідно з наказом начальника головного управління проведено дослідження (внутрішній аудит) стану дотримання вимог антикорупційного законодавства в управліннях ПФУ: в Київському районі м. Донецька, в Ворошиловському районі м. Донецька, в Микитівському районі м. Горлівки, в м. Дружківці, в м. Краматорську, в м. Авдіївці Донецької області, а також тематична перевірка з зазначеної тематики в управлінні ПФУ в Мар’їнському районі Донецької області. Фактів конфлікту інтересів, сумісництва та інших корупційних проявів серед працівників органів ПФУ області, не виявлено.
7.2 Забезпечити своєчасне подання державними службовцями декларацій про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за 2013 рік, відповідно до ЗУ «Про засади запобігання корупції». Відповідно до вимог ст.12 Закону «Про засади запобігання корупції» та п.8.1 Плану роботи головного управління забезпечено своєчасне подання всіма державними службовцями декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за 2013 рік.

До спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції, надано 1 повідомлення стосовно несвоєчасного подання декларації державним службовцем управління ПФУ в Київському районі м. Донецька.

До державного службовця управління, винного в недостатньому контролі за дотриманням вимог п.1 ст.12 цього Закону, застосований захід дисциплінарного впливу.

7.3 Здійснювати своєчасне та об’єктивне проведення спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави в органах Пенсійному фонду України області. Своєчасно, об’єктивно та в повному обсязі проведено спеціальні перевірки та підготовлені довідки про її результати стосовно кандидатів на зайняття вакантних посад в підпорядкованих управліннях.Державні службовці управлінь ПФУ: в Київському районі м. Донецька та в Мар’їнському районі Донецької області, винні в порушені порядку проведення спеціальної перевірки, притягнуті до відповідальності.Спеціальної перевірки щодо кандидатів на зайняття вакантних посад в структурних підрозділах головного управління не проводилась
  8. Адміністративно-господарська діяльність
8.1 Забезпечити надання практичної допомоги територіальним управлінням по створенню безпечних та належних соціально-побутових умов праці фахівців, оформленню правоустановчих документів на нерухоме майно, підготовці документів для прийняття рішень ПФУ з питань відчуження нерухомого майна. Роз’яснення за даним питанням надавалась в листах:

11.07.2014 №7795/11-2/61, 26.08.2014 №9680/11/61, 19.06.2014 №4813/11, 02.07.2014 № 6555/11-2/61, 08.07.2014 № 7433/11-2/61, 10.10.2014 № 9842/11-2/61, 08.09.2014 № 9705/11/61, 20.08.2014 № 9676/11/61, 15.07.2014 №6323/11, 26.08.2014 №9681/11/61, 23.09.2014 №9752/11/61, 20.08.2014 № 9675/11/61

8.2 Забезпечити ведення обліку та звітності щодо розміщення органів ПФУ області; здійснення заходів енергозбереження; зменшення споживання енергоресурсів та води; додержання лімітів на міжміські телефонні розмови і пробігу автотранспорту.  

На виконання підготовлено та надіслано листи:

30.09.2014 № 9781/11-2/61, 30.09.2014 № 9782/11-2/61, 30.09.2014 №  9779/11-2/61, 03.10.2014 № 9796/11-2/61, 30.09.2014 № 9783/11-2/61, 02.07.2014 № 6664/11-2/61, 09.07.2014 № 7452/11-2/61, 30.09.2014 № 9780/11-2/61, 01.09.2014 №9693/11/61, 08.07.2014 №7372/11-2/61, 08.09.2014 №9704/11/61, 14.10.2014 № 9849/11/61, 15.07.2014 №8070/11-2/61, 15.09.2014 №9720/11/61, 23.09.2014 №9749/11/61, 26.09.2014 №9763/11-2/61, 27.08.2014 №9682/11/61, 12.09.2014 №9715/11/61, 03.10.2014 №9798/11-2/61

8.4 Відповідно до фінансування на 2014 рік забезпечити виконання заходів щодо продовження створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення в органах Пенсійного фонду України на 2009-2015 роки “Безбар’єрна Україна”. Роз’яснення за даним питанням надавалась в листах:

18.09.2014 № 9728/11-2/61, 18.09.2014 № 9729/11-2/61, 03.10.2014 № 9795/11-2/61, 03.10.2014 № 9797/11-2/61

 

8.5 Організація роботи з підготовки приміщень органів ПФУ області до роботи в осінньо-зимовий період. Протягом року

 

 

 

 

background Layer 1