Пропустити навігацію

Виконання плану роботи головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за 2017 рік

Начальнику головного управління

Пенсійного фонду України

в Донецькій області

_____________________ Н. С. Рад

«______»____________2017

 

 

Моніторинг виконання плану

роботи головного управління Пенсійного фонду України

в Донецькій області за 2017 рік

 

 Пріоритет І. Своєчасне призначення, фінансування і виплата пенсій, забезпечення додержання пенсійного законодавства
Мета 1. Виконання бюджету головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2017 рік та формування бюджету на наступні роки з урахуванням визначених макропоказників на плановий період та планових асигнувань з державного бюджету
Завдання:
1.1.1 Забезпечувати поденне фінансування пенсійних виплат згідно з планом-графіком фінансування Фінансування пенсійних виплат цивільних пенсіонерів та військовослужбовців здійснено своєчасно та в повному обсязі на загальну суму 25 199,7 млн. грн.

Щоденне фінансування пенсій та грошової допомоги проведено протягом кварталу згідно календарного графіку виплати пенсій (25 606,3 млн. грн.) та додаткових відомостей, сформованих по внутрішньо переміщеним особам (89,2 млн. грн).

На виконання постанов Кабінету Міністрів України

– від 28.12.2016  №1027 «Про внесення змін до бюджету Пенсійного фонду України на 2016 рік» в грудні минулого року профінансовано І період січня 2017 року на суму 988,0 млн. грн.

– від 13.12.2017 № 970 профінансовано І період січня 2018 року на суму 976,1 млн. грн.

1.1.2 Затвердити плани доходів та видатків, кошториси та плани асигнувань територіальних управлінь На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 17 “Про затвердження бюджету Пенсійного фонду України на 2017 рік” відділом виконання бюджету бюджетно-фінансового управління було видано наказ головного управління ПФУ в Донецькій області (далі – головне управління) від 17.02.2017 №25 «Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 17» (далі – наказ №25) та сформовано проект бюджету головного управління на 2017 рік.

На виконання наказу №25 головним управлінням було направлено підвідомчим управлінням лист (вих. № 1761/05-1/24 від 24.03.2017), яким доведені:

–  граничні обсяги показників доходів і видатків;

– методичні рекомендації Пенсійного фонду України щодо складання бюджетів та бюджетної документації на 2017 рік.

1.1.3 Забезпечити формування проекту бюджету та кошторису головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2018 рік та прогнозу показників бюджету на 2019-2020 роки. Подати на розгляд Пенсійному фонду України в установленому порядку На виконання листа Пенсійного фонду  України № 17670/03-21 від 06.06.2017 розроблено проект кошторису видатків на фінансування адміністративних витрат на 2018 рік та направлено до Пенсійного фонду України 23.06.2017.
1.1.4 Забезпечити постійний моніторинг та аналіз показників виконання бюджету Пенсійного фонду України в Донецькій області та аналіз факторів, що впливають на виконання/невиконання бюджету Фонду області, вносити пропозиції щодо реагування на ситуацію, що склалася Запроваджено моніторинг щоденних надходжень та аналіз факторів, що впливають на виконання показників бюджету:

o      по власних коштах у розрізі окремих статей формування бюджету,

o      єдиного соціального внеску (в частині Пенсійного фонду) у розрізі бюджетоутворюючих платників

 

Мета 2. Наповнення бюджету головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Завдання:
1.2.1 Забезпечити виконання планових показників надходження власних коштів до бюджету головного управління Фонду в Донецькій області в повному обсязі Фактичне виконання доходної частини бюджету складає 6081,8 млн. грн. власних коштів або 97,5 % від планових показників (6237,0 млн. грн).

В  порівнянні   з   аналогічним   періодом минулого року  надходження  зменшились на 376,6 млн. грн. або 5,8 %. Надходження коштів, які адмініструють органи Пенсійного фонду, склали 667,9 млн. грн. або 54,1 % від запланованих обсягів (1234,3 млн. грн).

1.2.2 Вжити заходи щодо погашення заборгованості до  бюджету головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області      Заборгованість платників підконтрольної українській владі території по всіх обов’язкових платежах до бюджету Пенсійного фонду впродовж 2017 року зросла на 374,8 млн. грн. або 18,3 % та станом на 01.01.2018 складає 2426,7 млн. грн.

На примусовому виконанні в органах ДВС станом на 01.01.2018 перебувають виконавчі документи по 632 боржниках зі стягнення боргу по страхових внесках та пільгових пенсіях на суму 1694,7 млн. грн. (77,1 % загальної суми боргу з дієвим статусом – 2218,8 млн. грн.).

В ході проведених ознайомлень виявлені порушення в 175 виконавчих провадженнях на підставі яких направлено 49 скарг на бездіяльність державних виконавців на суму 34,5 млн.грн. в тому числі:     – 5 скарг знаходиться на розгляді; 15 скарг задоволено на користь органів Фонду; на 24 скарги отримано відмови в задоволенні вимог органів Фонду; 5 скарг залишено без відповіді.

Залишки заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску за виконавчими документами Пенсійного фонду зменшено на 41,0 % або 6,6 млн. грн. та складає 9,4 млн. грн.

Від спільно проведених дій з органами ДВС в рахунок погашення  боргу  по внесках протягом 2017 року надійшло 21,8 млн. грн.

В якості сторони виконавчого провадження управліннями проведено роботу щодо вжиття всебічних заходів впливу на примусове стягнення та ініційовано 5,7 тис. дій державного виконавця:

o  1,2 тис. запитів щодо виявлення розрахункових рахунків та вкладів боржника;

o  накладення арешту на 0,4 тис. розрахункових рахунків та вкладів боржників;

o  1,2 тис. запитів щодо виявлення рухомого майна, зареєстрованого за боржником;

o  накладання 0,5 тис. арештів на рухоме майно боржника та оголошення   заборони на його відчуження;

o  1,2 тис. запитів щодо виявлення нерухомого майна, зареєстрованого за боржником;

o  накладення 0,5 тис. арештів на нерухоме майно боржника та оголошення   заборони на його відчуження;

o  75 звернень стягнення на доходи боржника;

o  обмеження у праві виїзду за межі України 0,8 тис. фізичних осіб-боржників або посадових осіб юридичної особи, та вилучення закордонного паспорту;

o  0,7 тис. викликів державним виконавцем фізичної особи-боржника або посадової особи інших категорій платників з приводу виконання документів виконавчого провадження.

За результатами здійснених заходів:

o  накладено арешт на 1837 рахунок по 226 боржниках;

o  накладено арешт на майно в рамках 360 виконавчих проваджень, вартість майна за результатами оцінки склала 20,3 млн. грн.;

o  задоволено судами 26 подань державного виконавця про тимчасове обмеження виїзду за кордон боржників на суму боргу 4,0 млн. грн.

В результаті участі територіальних управлінь в роботі 291 комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, в рахунок погашення заборгованості до бюджету Фонду області станом на 01.01.2018 надійшло 20,9 млн. грн.

Прийнято участь у нараді, яка відбулась 24.05.2017 під головуванням голови облдержадміністрації П.І. Жебрівського з питань погашення заборгованості із заробітної плати, сплати єдиного соціального внеску та заборгованості з податків та зборів перед бюджетом, а також обласній комісії з питань погашення заборгованості, яка відбулась 22.12.2017.

1.2.3 Забезпечити взаємодію з головним управлінням юстиції України в Донецькій області, арбітражними керуючими, структурними підрозділами з питань банкрутства територіальних управлінь юстиції щодо погашення заборгованості підприємствами, на яких поширюються процедури, визначені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом». Станом на 01.01.2018 заборгованість 286 підприємства-банкрута області, становить 506,1 млн. грн., в тому числі:

o  293,4 млн. грн. по 169 підприємствах-боржниках зареєстрованих на тимчасово непідконтрольних органам державної влади територіях;

o  212,7 млн. грн. – заборгованість 113 підприємств-боржників,яка обліковується на території, підконтрольній українській владі.

Завершено процедуру банкрутства по 9-ти підприємствах, в результаті списано боргу 1,5 млн. грн. внаслідок ліквідації юридичної особи-банкрута.

По 3-х підприєствах-банкрутах (відокремлені підрозділи ДП «Орджонiкiдзевугiлля») припинено справу про банкрутство згідно Закону України від 13.04.2017 №2021-IV «Про відновлення платоспроможності вугледобувних підприємств», в результаті чого переведено до статусу економічно-активного боргу суму 104,1 млн. грн.

З дати порушення справи про банкрутство по 113 банкрутах територіальними управліннями області забезпечено:

o  12 замін арбітражних керуючих за ініціюванням органів Фонду;

o  10 оскаржень дій (бездіяльності) арбітражних керуючих;

o  28 звернень до територіальних органів з питань банкрутства;

o  передано 1 матеріал до правоохоронних органів щодо арбітражного керуючого, який порушує  законодавство.

1.2.4 Забезпечити взаємодію з Державною фіскальною службою України в Донецькій області з питань прогнозування та надходження єдиного соціального внеску Від головного управління ДФС в Донецькій області з метою забезпечення взаємодії з питань прогнозування та надходження єдиного соціального внеску забезпечено отримання  щоденних виписок про надходження ЄСВ, а також очікуваних помісячних надходжень на поточний рік.

Фактичне виконання планових показників по надходженню єдиного соціального внеску, розподіленого на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, за 2017 рік склало 5413,9 млн. грн. або 108,2 % від плану (5002,7 млн. грн.).

1.2.5 Забезпечити виконання індикативних показників надходження коштів зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій До загального фонду Державного бюджету надійшло 85,5 млн. грн. збору з окремих видів господарських операцій, а саме:

o      збір при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування – 29,0 млн. грн. (105,7%);

o    від продажу нерухомості–11,3 млн. грн.(80,1%);

o   від операцій відчуження автомобілів – 45,2 млн. грн.  (157,4%)

Мета 3. Забезпечення своєчасного призначення пенсій, проведення перерахунків та виплати пенсій.
Завдання:
1.3.1 Забезпечити проведення призначення/перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами про проведення перерахунків у строки, визначені законодавством України Призначено пенсії 18,8 тис. осіб, перераховано пенсії 49,8 тис. осіб.   Проводились автоматизовані  масові перерахунки в січні, лютому та березні в зв’язку з уточненням показників середньої зарплати.

Відповідно до Закону від 03.10.2017 № 2148 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» з 1 жовтня проведено осучаснення раніше призначених пенсій із використанням показника середньої заробітної плати на рівні 3 764,40 грн.

В межах виконання законодавчих актів щодо пенсійного забезпечення військовослужбовців призначено 458687 нових пенсій. Проведено 2020 перерахунків пенсій.

На виконання вимог постанови КМУ від 11.11.2015 року № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» для перерахунку пенсійного забезпечення особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України, відповідно до грошового забезпечення установленого для поліцейських, підготовлено та передано списки до уповноваженого структурного підрозділу у загальній кількості на 13314 осіб, а саме отримувачі пенсії: за вислугу років – 11628 осіб, по інвалідності – 798, у разі втрати годувальника – 888 осіб. На даний час отримано довідок на 10568 осіб

1.3.2 Забезпечити контроль за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплатою пенсій внутрішньо переміщеним особам Чисельність осіб, які звернулись за переведенням пенсійних справ (взяття на облік) становить 88.6 тис. осіб.

На виконання Постанови №365 від 08.06.2016  з метою забезпечення своєчасної виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам (далі – ВПО) направлено на Комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат ВПО станом на 01.01.2018 331,1  тис. звернень,  отримано рішень Комісій по Донецькій області 287,2 тис., в т.ч. 211,5 тис. про поновлення,  71,7 тис. про відмову.

На обліку перебувають 7,8 внутрішньо переміщених осіб з числа військовослужбовців. Виплата  пенсії проводиться  5,0 ВПО.

1.3.3 Забезпечити виконання міжнародних зобов’язань щодо своєчасного переказу пенсій громадянам України, які проживають за кордоном, та виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають  в Україні. Виплата пенсій пенсіонерам країн СНД за 2017 рік здійснена своєчасно на підставі відомостей-списків №5 у строк, визначений відповідними нормативними документами, на загальну суму 4 146,9 тис. грн., в тому числі:

o     на виплату пенсій громадянам Литовської Республіки – 225,3 тис. грн.;

o     на виплату пенсій громадянам Естонської Республіки – 1 051,6 тис. грн.;

o     на виплату пенсій громадянам Латвійської Республіки – 749,9 тис. грн.;

o     на виплату пенсій громадянам Російської Федерації – 2 041,78 тис. грн.;

o     на виплату пенсій громадянам Болгарії – 20,7 тис. грн.

Територіальними управліннями надані до головного управління підтвердження виплати пенсій,  адресних даних пенсіонерів, які отримують пенсію згідно законодавства інших країн.

Виплата пенсій здійснена:

o     пенсіонерам, які зареєстровані та проживають на території Донецької області, яка знаходиться під контролем української влади;

пенсіонерам, які зареєстровані на території Донецької області, що тимчасово не контролюється державною владою, але які тимчасово переїхали з зони АТО Донецької області.

1.3.4 Забезпечити методичне керівництво роботою підвідомчих управлінь Фонду області з питань дотримання стандартів організації прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України в Донецькій області

 

Забезпечено систематичне методологічне супроводження територіальних управлінь за напрямками діяльності органів Фонду
Мета 4. Забезпечення правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення
Завдання:
1.4.1 Здійснювати моніторинг та аналіз практики застосування законодавства в органах Пенсійного фонду області        Проаналізовано основні напрямки роботи, за результатами підготовлено огляди:

o     «Щодо взаємодії з органами державної виконавчої служби (вих. № 2268/07-1/24 від 18.04.2017);

o     «Про підсумки роботи щодо стягнення коштів в судовому порядку за 1 квартал 2017 року» (вих. № 2267/07.1/24 від 18.04.2017);

o     «Щодо взаємодії з органами державної виконавчої служби (вих. № 7112/07.1/24 від 13.10.2017);

o     «Про підсумки роботи щодо стягнення коштів в судовому порядку за 3 квартал 2017 року» (вих. № 7249/07.1/24 від 19.10.2017).

Проводиться щоденний моніторинг змін законодавства в офіційних друкованих виданнях та на офіційних веб-сайтах органів державної влади, за результатами якого територіальним управлінням направлено 18 листів щодо змін в законодавстві та його застосування.

1.4.2 Забезпечити представлення інтересів органів Пенсійного фонду України в Донецькій області в судах: підготовку та подання в установлені строки адміністративних позовів, заперечень на позовні заяви, апеляційних та касаційних скарг, оскарження в апеляційному та касаційному порядку рішень, постановлених з порушенням законодавства        Працівниками юридичних служб органів Фонду забезпечено процесуальне супроводження 1,45  тисяч судових засіданнях, в т.ч.:o     1,3 тис. справ –  з пенсійних питань (кількість справ, вирішених на користь органів Фонду залишається на рівні попереднього періоду);

o     1,5 тис. справ – з питань стягнення боргу до бюджету Фонду (за результатами на рахунки Фонду стягнуто 19,8 млн. грн.).

Для ефективного представлення інтересів органів Фонду в судових інстанціях в умовах віддаленості сполучення між управліннями Фонду та судовими установами Донецької області, в умовах проведенням АТО, запроваджено практику участі в судових засіданнях в режимі відеоконференції (111 судових слухань).

1.4.3 Проаналізувати стан організації правової роботи в територіальних управліннях Пенсійного фонду України в Донецькій області за підсумками 2016 року та визначити заходи щодо її покращення Узагальнено та направлено до Пенсійного фонду України інформацію про стан організації правової роботи в територіальних управліннях (вих. № 107/08-1/24 від 10.01.2017):

o        щодо стягнення коштів в судовому порядку;

o         інформація про стан організації правової роботи в органах Фонду області;

o        інформація про кадровий склад юридичних служб.

На виконання спільного наказу Міністерства Юстиції України від 26.12.2011  №3593/5  узагальнено акти звірення виконавчих документів по виконавчих документах управліннях Фонду області  з управліннями Державної виконавчої служби Донецької, Сумської, Запорізької, Житомирської, Дніпропетровської, Луганської, Полтавської, Львівської, Дніпропетровської, Івано-Франківської областей, Київської, Харківської, Одеської, м. Києва та Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України.

Узагальнено інформацію про допорогові та над порогові закупівлі, що здійснюють управління Фонду області.

Проаналізовано стан організації правової роботи в територіальних управліннях за основними напрямками роботи, за результатами підготовлено огляди:

o        щодо взаємодії з органами Державної виконавчої служби у 2016 році (вих. № 426/08-1/24 від 20.01.2017);

o        щодо стану організації роботи у сфері публічних закупівель (вих. 922/08-1/24 від 16.02.2017);

щодо результатів роботи по відновленню втрачених справ про банкрутство (вих. 646/08-1/24 від 01.02.2017).

1.4.4 Готувати огляди судової практики з актуальних питань діяльності у справах  за участю органів Пенсійного фонду України Підготовлено та направлено до територіальних управлінь огляди судової практики:

o        щодо підсудності справ з приводу оскарження рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця (електронний  лист від 09.02.2017 № 788/08-1/24);

o        про судову практику з питань пенсійного забезпечення ( лист 07.02.2017 № 71/08-2/34);

o        про судову практику щодо проведення судових засідань в режимі відео конференції (вих. № 3907/07.1/24 від 26.06.2017);

o        про судову практику у справах щодо стягнення заборгованості з відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (вих. № 3282/07-1/24 від 31.05.2017);

o        щодо стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (вих. № 975/07.1/24 від 14.11.2017);

o        щодо ризиків в публічних закупівлях (вих. № 9249/07.1/24 від 20.12.2017).

 
1.4.5 Провести перевірки стану організації правової роботи в органах Фонду області У період з 13 по 14 березня 2017 року проведена перевірка стану організації правової роботи в управлінні Пенсійного фонду України в м. Дзержинську (довідка від 14.03.2017).

У період з 14 по 16 червня 2017 року проведено перевірку стану організації правової роботи в Лівобережному об’єднаному управлінні м. Маріуполя, за результатами яких було складено довідку від 16.06.2017 № 2.

У період з 15 по 17 листопада 2017 року проведено перевірку стану організації правової роботи в управлінні Пенсійного фонду України в Волноваському районі Донецькій області, за результатами яких було складено довідку від 17.11.2017 № 3.

 За підсумками проведених перевірки, управлінню надано рекомендації за окремими напрямками роботи.

1.4.6 З’ясовувати причини не зарахування застрахованим особам страхового стажу за результатами моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та у разі необхідності вживати заходи щодо захисту прав застрахованих осіб  З метою приведення у відповідність стану сплати внесків в картках страхувальників на виконання наказу Пенсійного фонду України від 16.11.2015 року №184 «Про проведення перевірки даних підсистеми обліку сплати страхових внесків, відібраних за результатами співставлення з наявними даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування», опрацьовані звернення територіальних управлінь по 2 239 страхувальниках, з яких 1 291 страхувальник потребував корегування стану сплати страхових внесків, що зафіксовано у 13 Протоколах комісії.

Приведено у відповідність стан сплати внесків по 1 463 страхувальниках.

На виконання листа Пенсійного фонду України від 08.09.2016 № 28391/05-20 щодо приведення у відповідність стану сплати внесків в картках страхувальників протягом 2017 року по 1391 страхувальниках (1065 періодів).

1.4.7 Забезпечити ефективну співпрацю з контролюючими органами та місцевими органами виконавчої влади, органами Держпраці, громадськими організаціями, спрямовану на додержання трудових прав працівників, легалізацію заробітної плати та забезпечення пенсійних прав застрахованих осіб По виявлених ознаках «тінізації» заробітної плати,  порушення соціальних прав застрахованих осіб направлені інформаційні відомості:

o     по 4518 платниках до органів місцевого самоврядування,

o     по 3162 платниках до територіальних органів з питань праці,

o     по 3222 платниках до  органів фіскальної служби,

o     по 1137 платниках до соціальних партнерів.

Проведено 4 спільні наради з представниками головного управління Держпраці, Державної фіскальної служби та відділення Національної служби посередництва і  примирення області. Визначені додаткові напрямки взаємодії та форми обміну інформацією.

 

Пріоритет ІІ

Подальший розвиток пенсійної системи, зміцнення її фінансової стабільності

Мета 1.  Підготовка до запровадження накопичувальної системи пенсійного страхування
Завдання:
2.1.1 Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу, пов’язану із запровадженням накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

 

В межах виконання завдання територіальними управліннями проведено 608 заходи, якими охоплено 21,1 тис. осіб
Мета 2. Вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України та зміцнення її фінансової стабільності
Завдання:
2.2.1 Здійснювати реагування на виявлені ознаки «тінізації» заробітної плати,  порушення соціальних прав застрахованих осіб та взаємодіяти  у цьому напрямі з органами Державної фіскальної служби України в Донецькій області, Головного управління Держпраці в Донецькій області, іншими контролюючими та правоохоронними органами згідно із законодавством За результатами аналітично-моніторингових досліджень направлена інформація органам Державної фіскальної служби по 3,2 тис. страхувальників, що порушують вимоги частини 5 статті 8 ЗУ № 2464 або у яких наявне повідомлення про прийняття на роботу та відсутня заробітна плата у звітності страхувальника по 1,8 тис. застрахованих особах.

За результатами спільних дій органів державної фіскальної служби, органів виконавчої влади станом на 01.01.2018 легалізовано 12,3 тис. робочих місць та мобілізовано 11,3 млн. грн. єдиного внеску (за даними органів Державної фіскальної служби).

Органам Держпраці надано інформацію по 154,8 тис. страхувальників, які порушують законодавство про працю для вжиття відповідних заходів реагування.

Органами Держпраці проведено 115 перевірок суб’єктів господарювання, з яких  виявлені порушення у 105 платників по 60,5 тис. застрахованих осіб. За результатами перевірки передано 1 матеріал про порушення до органів ДФС, складено 23 протоколи щодо застосування адмін. штрафу на суму 1,8 млн. грн., винесено 96 постанов щодо накладення штрафних санкцій відповідно до КЗпП на суму 58,5 млн. грн.

 

2.2.2 Здійснювати моніторинг персоніфікованих даних про заробітну плату, співставлення з її визначеними індикативними показниками та даними про фінансово-економічну діяльність роботодавців Здійснено моніторинг інформаційних відомостей з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування по 926,5 тис. застрахованим особам, які отримують заробітну плату менше або на рівні мінімальної.

Станом на 01.01.2018 нараховують заробітну плату нижче мінімального 2,4 тис. страхувальників по 10,3 тис. застрахованих особах в порівнянні до початку 2017 року кількість таких осіб зменшилась на 60,3%.

Протягом 2017 року 2116 СГ розглядались на комісіях з питань легалізації виплати заробітної плати.

В рамках проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи:

o      проведено 591 зустріч в трудових колективах,

o      проведено 308 виступів на радіо та телеканалах,

o      надруковано 67 статей в місцевій пресі,

o      розміщено 434 інформацій на веб-ресурсах,

o     розміщено 296 інформацій на стендах.

Внаслідок реагування територіальних управлінь області на факт нарахування страхувальниками заробітної плати на рівні або менше мінімального розміру:

o     7,2 тис. застрахованим особам збільшено розмір заробітної плати;

o     фонд оплати праці працівників збільшився на 17,7 млн. грн.

2.2.3 Забезпечити наповнення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування даними та здійснювати співставлення інформації з інформаційними базами інших суб’єктів інформаційного обміну, зокрема, Державної фіскальної служби України, Міністерства юстиції України та фондами загальнообов’язкового соціального страхування Забезпечено взаємодію між органами Пенсійного фонду України та Державною Фіскальною службою України. Органами Державної фіскальної служби України прийнято 215,7 тис.  місячних звітів та 45,2 тис. річних звітів по 460 тис. застрахованих осіб. В результаті проведеної інформаційно – роз’яснювальної роботи органів Пенсійного фонду зі страхувальниками, питома вага помилкових звітів зменшилась до 0,1 % від їх загальної кількості.

Виправлено 3,1 тис. «подвоєних» відомостей.

 

2.2.4 Проводити аналіз впливу зменшення навантаження на фонд оплати праці найманих працівників від легалізації заробітної плати На підставі даних діапазонів нарахованої заробітної плати по застрахованих особах за січень 2017 р.  розраховано базовий показник можливих надходжень від ЄСВ до бюджету Фонду в сумі близько 157,5 млн. грн., в тому числі від бюджетних установ – 119,2 млн. грн., від інших підприємств та установ 38,2 млн. грн.

Аналіз надходження єдиного внеску у січні 2017 року, у сумі 327,1 млн. грн., показав зростання суми авансових платежів, які склали 264,0 млн. грн., порівняно з аналогічним періодом минулого року на 40,4 млн. грн. або 18,1%.

Аналіз авансових платежів в січні 2017 року в розрізі по платниках показав, що з 884 платників, які сплачували авансові платежі, по 112 платниках відбулось їх зменшення в порівнянні з груднем 2016 року, в тому числі по 108 платниках юридичних особах, з яких 68 відносяться до бюджетної сфери, а також по 4 фізичних особах-підприємцях.

Для аналізу впливу зменшення навантаження на фонд оплати праці найманих працівників від легалізації заробітної плати у липні 2017.р. використовувалась звітність липня 2016 р., січня та  липня 2017 р. В порівнянні з попереднім періодом спостерігається зменшення загальної кількості працюючих на 75,6 тис. осіб у зв’язку з переведенням страхувальників на обслуговування в СДПІ з ОВП до інших  областей  та  у зв’язку з проведенням блокади окупованих територій Донецької області. Законодавчі зміни щодо зменшення ставки єдиного внеску до 22 %, мали сприяти процесу  виведення з «тіні» трудових відносин та заробітної плати.

Так, фонд оплати праці у липні 2017 року склав 3596,5 млн. грн. та збільшився на 276,9 млн.грн або 8,3% у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Однак, поряд із зростанням  фонду оплати праці (844,8 млн. грн) бюджетних установ на 49,98% (563,3 млн.грн у 2016 р.), спостерігається зменшення фонду оплати праці по інших суб’єктах господарювання на 4,6 млн.грн або 99,8%, що значно менше від прогнозованого темпу росту на рівні 123,6 % відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2016  № 339 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2017 рік».

Пріоритет ІІІ

Удосконалення системи функціонування та надання послуг, підвищення прозорості діяльності органів Пенсійного фонду області

Мета 1. Підвищення якості обслуговування громадян
Завдання:
3.1.1 Забезпечити обслуговування громадян незалежно від місця їх реєстрації Пунктом 1 розділу II постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України” передбачено надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування незалежно від взяття на облік (місця проживання, перебування) особи на території обслуговування відповідного органу Пенсійного фонду України.

З реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування видано 189 тис. індивідуальних відомостей за формами ОК-2, ОК-5, ОК-7, в тому числі: за електронною формою 10 – 104 тис.; на запити відділів пенсійного забезпечення – 13 тис. за особистою заявою громадян – 72 тис.

3.1.2 Продовжити впровадження системи централізованого призначення (перерахунку) та виплати пенсій на основі електронних пенсійних справ в  територіальних управліннях області В межах впровадження в промислову експлуатацію централізованої підсистеми призначення та виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи організовано роботу щодо:

–  надання прав доступу до підсистеми “Реєстр застрахованих осіб”(далі-РЗО),

–  вивантаження інформації з АСОПД для перевірки та підготовки даних для завантаження до підсистеми ІКІС ПФУ “Реєстр застрахованих осіб”,

– перевірки протоколів невідповідностей форматів даних та протоколів наявних розбіжностей даних про особу,

– приведення у відповідність даних АСОПД та остаточного завантаження даних до реєстру застрахованих осіб.

Станом на 01.01.2018 в підсистемі ППВП завершено завантаження 32 баз електронних пенсійних справ особових рахунків по 21 територіальному управлінню.

При завантаженні даних по 8 – ми базах даних кількість особових рахунків, завантажених з рейтингом “3” перебільшила очікуваний результат в декілька  разів. В протоколах контролю в особових рахунках зазначених район станом на 1.01.2018ів відсутній опис помилок до 50 % особових рахунків.

 

3.1.3 Продовжити роботу щодо впровадження обслуговування громадян  на рівні територіальної громади з подальшою обробкою пенсійної документації у відокремлених підрозділах (бек-офісах) З 41 передбаченого Перспективним планом формування територій громад Донецької області повністю завершили процедуру об’єднання 7 громад: Лиманська, Миколаївська, Черкаська, Соледарська, Сіверська, Шахівська та Іллінівська об’єднані територіальні громади. У відповідних об’єднаних територіальних громадах створено 7  дистанційних робочих місць (агентські пункти). Прийом громадян здійснюється за графіком. За результатами роботи з органами місцевої влади по упорядкуванню потоків звернень громадян через розширення точок прийому громадян шляхом створення дистанційних робочих місць в звітному році створено 4 агентських пункти та 49 інтерактивних робочих місць.
3.1.4 Після прийняття відповідних нормативно-правових актів запровадити модернізоване пенсійне посвідчення як електронний документ,  який одночасно є платіжною банківською карткою та інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних (включаючи обов’язкові реквізити документа), з широкими функціональними можливостями, зокрема забезпечення ідентифікації особи; наявності повноцінної інформації про пенсійні виплати; дистанційного доступу до електронної пенсійної справи, персональних даних в інформаційних ресурсах Пенсійного фонду України; обліку використання та/або надання пенсіонеру пільг; участі пенсіонера в різних соціальних та адресних програмах тощо На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2016 року за № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» в частині організації роботи по прийому внутрішньо переміщених осіб щодо прийняття заяви на виготовлення платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням (далі – ЕПП) органами Фонду області станом на 1.01.2018:

– введено до підсистеми 140 тис. звернень:

– передано на виконання 16,2 тис. звернень;

– видано 120 тис. ЕПП;

– залучення громадян до отримання ЕПП складає 76 % або 191 тис від загальної кількості пенсіонерів-пересеоенців;

 

 

3.1.5 Продовжити впровадження систем аудіо та відео фіксації прийому громадян  спеціалістами органів Пенсійного фонду України В головному управлінні Пенсійного фонду Донецької області та в  чотирьох територіальних управліннях ведеться відео фіксація прийому громадян.
3.1.6 Підготувати пропозиції щодо створення агентських пунктів обслуговування громадян органами Пенсійного фонду області на базі інфраструктури державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», банків, органів влади тощо    Пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють питання обслуговування громадян в агентських пунктах на базі інфраструктури державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», банків, органів влади тощо не наддавались до ПФУ у зв’язку з відсутністю правового регулювання
3.1.7 Забезпечення впровадження технології індивідуально-масового електронного інформування громадян з питань пенсійного забезпечення через засоби мобільного зв’язку, електронну пошту тощо На виконання Постанови Правління Пенсійного фонду України
№ 16-1  щодо  залучення  громадян  до отримання послуг засобами веб-порталу в якості користувачів зареєстровано 119,4 тис. осіб, в т.ч. 1 тис. юридичних осіб та 118,4 тис. фізичних осіб 
Мета 2. Автоматизація управління та контролю у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування
Завдання:
3.2.1 Забезпечити опрацювання рекомендацій Пенсійного фонду України за результатами верифікації пенсійних виплат шляхом документальних перевірок персональних даних отримувачів пенсійних виплат    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 №136 проведено верифікацію 1385 осіб шляхом документальних перевірок персональних даних отримувачів пенсійних виплат
3.2.2 Реалізація заходів щодо побудови єдиної нормативно-довідникової системи та стандартизування існуючих довідників, забезпечення їх підтримки та оновлення В межах виконання робіт сформовані довідники у підсистемі «призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи», а також внесені відомості про доставочні дільниці для виплати пенсій.

Забезпечено правове супроводження побудови єдиної нормативно-довідникової системи та стандартизації існуючих довідників

3.2.3 Завершити перехід до внутрішнього відомчого електронного документообігу з одночасною оптимізацією діловодних процесів На контролі до надходження з Пенсійного Фонду України програмного забезпечення
Мета 3. Забезпечення контролю за використанням коштів Пенсійного фонду області
Завдання:
3.3.1 Забезпечити проведення внутрішніх аудитів органів Пенсійного фонду України в Донецькій області (відповідно до затвердженого плану, погодженого з Державною аудиторською службою України) Згідно з планом проведення внутрішніх аудитів на І та ІІ півріччя 2017 року проведено: 4 фінансових аудита та аудита відповідності в управлінні Пенсійного фонду України м. Дзержинську Донецької області (наказ про результати від 11.04.2017 № 64) та Лівобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України м. Маріуполя (наказ від 30.06.2017 № 194), управлінні Пенсійного фонду України у Волноваському районі, Добропільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України. Аудит в головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області та підвідомчих управліннях щодо ефективності управління державним майном та збереження матеріальних активів (наказ від 22.09.2017 № 392) та стану дотримання нормативно-правових актів з питань використання коштів на оплату праці (наказ від 21.12.2017 № 561). Аудит в підвідомчих управліннях щодо ефективності організаційно – управлінського забезпечення роботи (наказ від 07.09.2017 № 364). За результатами проведених аудиторських досліджень встановлено 180 фінансових порушень на загальну суму 421,2 тис.грн. та 295 порушень які не носять фінансового характеру.
3.3.2 Забезпечити контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні Проведено 565 перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні. Встановлено 1660 випадків порушень.

До підприємств поштового зв’язку застосовано штрафні санкції у сумі 348,89 грн., які сплачені. До адміністративної відповідальності притягнуто 6 посадових осіб на суму 3,1 тис. грн.

Установами, у яких особи перебувають на повному державному утриманні, з початку поточного року повернуто до бюджету Пенсійного фонду України 89,3 тис. грн.

3.3.3 Забезпечити системний контроль руху коштів від їх надходження до головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області до проведення пенсійних виплат Під час проведення аудитів досліджується питання руху коштів від їх надходження до головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області до проведення пенсійних виплат.
3.3.4 Провести контрольні заходи щодо повноти та своєчасності  опрацювання територіальними управліннями рекомендацій Міністерства фінансів України, наданих за результатами проведеної верифікації пенсійних виплат Під час проведення аудитів досліджується питання повноти та своєчасності опрацювання територіальними управліннями рекомендацій Міністерства фінансів України, наданих за результатами проведеної верифікації пенсійних виплат.

В термін до 5-го числа кожного місяця надається звіт до Пенсійного фонду України.

 

 

3.3.5 Забезпечити моніторинг впровадження аудиторських рекомендацій за результатами проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду Проведено моніторинг впровадження аудиторських рекомендацій за результатами проведення фінансових аудитів та  аудитів відповідності в управлінні Пенсійного фонду України в м. Селидове Донецької області, управлінні Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Маріуполя, в управлінні Пенсійного фонду України в м. Дзержинську, Лівобережному об’єднаному управління Пенсійного фонду України в м. Маріуполі Донецької області.

За результатами впровадження рекомендацій підвищено ефективність роботи по стягненню заборгованості (скорочення склало 1461,2 тис. грн.), формуванню реєстру застрахованих осіб, призначенню та виплаті пенсії, використанню коштів на утримання апарату управління.

3.3.6 Забезпечити контроль за повнотою відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених  порушень За результатами проведеного моніторингу за повнотою відшкодування коштів та виправлення допущених порушень, термін усунення яких настав, встановлено, що управлінням Пенсійного фонду України в м. Селидове Донецької області та управлінням Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Маріуполя та управлінням Пенсійного фонду України в м. Дзержинську, порушення усунуті, недоплати проведені, переплати відшкодовані в повному обсязі, загальна сума боргу до бюджету Фонду зменшилась. Лівобережним об’єднаними управлінням не у повному обсязі усунуто встановлені порушення, контроль виконання вимог наказу за результатами аудиту продовжено.
3.3.7 Провести перевірки в окремих територіальних управліннях Фонду щодо стану організації роботи з питань надходження платежів до пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб На виконання наказу головного управління від 08.02.2017 № 17 «Про організацію оперативного контролю та надання методологічної допомоги з питань детінізації доходів», з метою надання методологічної допомоги здійснено виїзд до 9 територіальних управлінь Пенсійного фонду області: в Великоновосілківському, Волноваському, Мар’їнському районах; Добропільського об’єднаного управління;  Жовтневому, Орджонікідзевському, Іллічівському та Приморському районі м. Маріуполя;  Костянтинівського об’єднаного управління.

На виконання наказу головного управління від 21.06.2017 № 171 «Про результати інвентаризації повноти охоплення боргу заходами стягнення» здійснено оцінку ефективності внутрішнього контролю за своєчасністю та повнотою реалізації заходів стягнення заборгованості в управліннях: Бахмутського об’єднаного, Добропільського об’єднаного, Ясинуватське об’єднане, Лівобережного та Центрального об’єднаних в м. Маріуполь, в м. Димитрів, м. Вугледар та у Волноваському районі, м. Краматорська.

3.3.8. Забезпечити проведення перевірок достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування          Згідно Закону 1669-18 “Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції” діє мораторій на проведення перевірок органами і посадовими особами, уповноваженими законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності у період та на території проведення антитерористичної операції тимчасово забороняється проведення планових та позапланових перевірок суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у зоні проведення антитерористичної операції, крім позапланових перевірок суб’єктів господарювання, що відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику.

Проведення перевірок здійснюється виключно за заявою платника. Отримано 318 виправлених відомості за періоди до 2011 року на 293 застрахованих осіб. В межах контролю коригуючих (скасовуючих) відомостей на 1 січня 2018 року територіальними управліннями складено 380 приписів про усунення порушень по 2,0 тис. застрахованих осіб.

 

Мета 4. Технологічний розвиток інформаційних ресурсів
Завдання:
3.4.1 Запровадити єдині механізми супроводження й адміністрування користувачів, моніторингу їх роботи Наказом головного управління від 05.10.2016 № 161 впроваджено систему «Профіль автоматизованого робочого місця» з метою  диференціації прав користувачів програмно-технічними комплексами.

Налаштовано та запроваджено програмний комплекс щотижневого сканування  по всіх робочих місцях головного управління щодо наявності уражених  вірусами файлів

3.4.2 Забезпечити реалізацію заходів щодо розвитку комплексної системи захисту інформації Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду області

 

Продовжувалось впровадження комплексної системи захисту інформації Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду області на регіональному та територіальному рівнях
3.4.3 Забезпечити реалізацію заходів щодо доступу фахівців органів Фонду до ресурсів інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України, (внесення, обробка та доступ до даних) з використанням електронного цифрового підпису

 

Оформлено 745 сертифікатів відкритих електронних ключів – підписувачів  електронних пенсійних справ

 

3.4.4 Продовжити роботу щодо зміцнення технічної бази, оновлення парку комп’ютерної техніки (оргтехніки, інших технічних засобів). Забезпеченість комп’ютерами територіальних управлінь становить 118 % (1811 на 1538 штатних осіб), проте 61% комп’ютерів є застарілими (дата випуску яких до 2006 року).

Забезпеченість лазерними друкуючими пристроями територіальних управлінь становить 74% (1056 лазерних  з 1433).

Забезпеченість територіальних управлінь БФП та сканерами становить 26%.

 

Мета 5. Вдосконалення системи  комплектування та підвищення кваліфікаційної підготовки персоналу
Завдання:
3.5.1 Забезпечити скорочення чисельності працівників відповідно до темпів упровадження новітніх інформаційних технологій і технічного переоснащення територіальних органів Пенсійного фонду України з урахування результатів аналізу ефективності внутрішньої структури та визначенням доцільності кількісного складу працівників. Відповідно до наказів Пенсійного фонду України від 12.01.2017 № 7 «Про граничну чисельність працівників органів Пенсійного фонду України», від 15.12.2017 № 249 «Про граничну чисельність працівників Пенсійного фонду України» та наказу головного управління від 16.02.2017 № 22 «Про затвердження граничної та штатної чисельності управлінь Пенсійного фонду України в Донецькій області», забезпечено скорочення чисельності працівників відповідно до темпів упровадження новітніх інформаційних технологій і технічного переоснащення територіальних органів Пенсійного фонду України з урахування результатів аналізу ефективності внутрішньої структури та визначенням доцільності кількісного складу працівників.
3.5.2 Забезпечити збільшення рівня оплати праці за рахунок економії коштів від оптимізації штатної чисельності персоналу територіальних органів Пенсійного фонду області Забезпечено збільшення рівня оплати праці за рахунок економії коштів від оптимізації штатної чисельності персоналу територіальних органів Пенсійного фонду області. Штатна чисельність  по області на 01.01.2017 складала 2 239 чол., на 01.10.2017 – 1 691 грн. Скорочення штатної чисельності забезпечило збільшення середньомісячної заробітної плати на 21% с 5 881 грн. до 7 114 грн.

 

 

 
3.5.3 Організувати проведення навчання з державними службовцями територіальних органів Пенсійного фонду області На базі Донбаської державної машинобудівної академії протягом 2017 року забезпечено проведення навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації 7 груп працівників територіальних управлінь Фонду області (420 осіб).

 

3.5.4 Забезпечити виконання Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу органів Пенсійного фонду України у   2016-2018 роках Відповідно до строків виконання Плану зазначених заходів забезпечено виконання пунктів Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу органів Пенсійного фонду України у   2016-2018 роках. Інформацію надано Пенсійному фонду України листами від 09.02.2017 № 814/07-1/24, 04.10.2017

№ 6872/06-1/24, 11.01.2018 № 283/06-1/27

3.5.5 Продовжити роботу щодо упорядкування структури та розподілу штатних одиниць в головному управлінні, його територіальних органах на основі розроблення нормативів навантаження та інтенсивності праці. Переглянуто нормативи чисельності персоналу шляхом проведення багатофакторного статистичного аналізу даних. За результатами аналізу було здійснено перерозподіл штатних одиниць в розрізі структурних підрозділів з урахуванням збільшення контингенту пенсіонерів і страхувальників
 
Мета 6. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності, підвищення рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду області.
Завдання:
3.6.1 Забезпечити оперативне висвітлення питань діяльності органів Пенсійного фонду України в Донецькій області в засобах масової інформації, на офіційному веб-сайті Пенсійного фонду України, веб-ресурсах, інформаційних стендах тощо. Відповідно до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України в області охоплено співпрацею 90 % теле- та радіоканалів, 75 % друкованих видань. Двічі на місяць виходить в ефір телепередача «Пенсійна панорама», ведеться щотижнева рубрика «Усе про пенсійне забезпечення» в газеті Донецької обласної адміністрації «Вісті Донбасу», де опубліковано 30 статей.

В ході співпраці із засобами масової інформації відбулось 1066заходів, в тому числі: 361 – в пресі, 461– на радіо, 244 – на телебаченні, проведено 70 прес-конференцій, брифінгів, засідань «круглого столу».

Інформаційні матеріали публікувались на сайті головного управління та на 83 веб-ресурсах мережі Інтернет, де розміщено понад 5,2 тис. роз’яснень за різними напрямками

3.6.2 Забезпечити виконання Орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю у 2017 році, затвердженого наказом Пенсійного фонду  України від 29.12.2016 № 180 Організована взаємодія з 340 громадськими та ветеранськими організаціями, велась співпраця з учбовими закладами та підприємствами.

Роботою з громадськістю охоплено близько 65,8 тис. осіб в ході проведення:

640 зустрічей з мешканцями за місцем проживання, 60460 – з працівниками трудових колективів, 250 у ветеранських та громадських організаціях, 236 занять школи майбутнього пенсіонера для громадян передпенсійного віку, 254 лекцій для тимчасово не зайнятих осіб;

76 заходів для молоді у форматі «День відкритих дверей», 416 «Днів Пенсійного фонду» , 181 зустрічей, лекцій в учбових закладах тощо.

В ході проведення означених заходів фахівцями управлінь Фонду області розповсюджено близько 67,0 тис. буклетів та листівок.

 

3.6.3 Забезпечити дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів) В органах Пенсійного фонду області забезпечено жорсткий контроль за дотриманням законодавчих норм щодо опрацювання, запитів на публічну інформацію. За результатами узагальнення звітності відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації» головним та підвідомчими управліннями області надано  308 відповідей на запити громадян у строки, визначені законодавством. Відповідний звіт надіслано до Пенсійного фонду України листом від 02.10.2017 за
№ 6567/06-2/24 
3.6.4 Провести перевірки стану інформаційно-роз’яснювальної роботи, роботи із запитами на інформацію в окремих територіальних управліннях Фонду. Проведено перевірку стану роботи із запитами на публічну інформацію по всіх територіальних управліннях Пенсійного фонду області. Складено від повідний оглядовий лист, який відправлено до територіальних управлінь 25.07.2017 за № 4949/06/24.
 
Мета 7. Реалізація державної антикорупційної політики в органах Пенсійного фонду України Донецької області.
Завдання:
3.7.1 Затвердити план заходів головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області з реалізації програми Пенсійного фонду України щодо впровадження антикорупційних заходів на 2017 рік та забезпечити контроль за її виконанням Наказом від 16.03.2017 №39 затверджено план заходів головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області з реалізації програми Пенсійного фонду України щодо впровадження антикорупційних заходів на 2017 рік.

Наказом Пенсійного фонду України від 25.04.2017 № 79 «Про Антикорупційну програму Пенсійного фонду України на 2017 рік» в головному управлінні затверджено «План заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області та в підвідомчих управліннях на 2017 рік» та «Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності територіальних органів Пенсійного фонду України в Донецькій області на 2017 рік».

Наказ Пенсійного фонду України від 16.03.2017  № 39 втратив чинність.

3.7.2 Проводити постійний моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства, насамперед, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів Проводиться постійний моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства, насамперед, щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів. Порушень не встановлено.
3.7.3 Забезпечити контроль щодо подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави в органах Фонду області за минулий рік Забезпечено контроль щодо подання електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру працівниками головного управління. З початку року проведена перевірка своєчасності подання 228 декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік та декларацій осіб, які припинили діяльність або претендують на зайняття посад у 2017 році, в т. ч. посадових осіб категорії «Б» і «В». Для забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави, перевірено своєчасність подання 2339 декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік та декларацій осіб, які припинили діяльність або претендують на зайняття посад за 2017 рік. До спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції направлено 36 повідомлень про факти неподання/несвоєчасного подання електронної декларації

 

 

 

 

 

background Layer 1